XXL Nutrition

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

...Bij de 160 kg werd het me zwart voor de ogen toen ik omhoog kwam.. Je kan ook zien op het filmpje dat ik aan het kloten ben om de bar te racken, maar dat kwam omdat ik op het punt stond om flauw te vallen.. Voelde een elektrische tinteling vanaf m'n benen naar boven..
Je hoeft het niet 2x neer te zetten. Mag ik geen commentaar op je filmpje geven? Ik geef alleen een tip om bijv. die pinnen volgende keer iets lager te doen waardoor je hem er sneller in kan gooien als het weer eens zwart word.

Verder nette boom.

Je hoeft het niet 2x neer te zetten. Mag ik geen commentaar op je filmpje geven? Ik geef alleen een tip om bijv. die pinnen volgende keer iets lager te doen waardoor je hem er sneller in kan gooien als het weer eens zwart word.

Verder nette boom.

wel eens met vlad hier...je pinnen wat lager dan hoef je de baar alleen nog tegen het rack aan te mikken en pleurt ie vanzelf op de steunen. ipv links die omhoog zwiept en dan weer rechts en je net mist.

120kg IFSA boom ? Bruut :p

jij kuurt met je 120boom....j/k
****ing netjes man!

hij kuurt op te veel frieten die dikz*k

Ja op een ISFA boom kan ik het natuurlijk ook wel. Een IFSA boom is lastiger!

Volgende keer ga ik ervoor, mijn mp heeft weer goede vooruitgang dus er is hoop, mooie prestatie!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.907

Verder nette boom.

Dacht dat je het niet gelezen had.. Niet zo agressief gelijk he.. Cool down. Tuurlijk mag je commentaar geven. Volgende keer zet ik de pinnen 1 stand lager. ;)

Thx!

jij kuurt met je 120boom....j/k
****ing netjes man!

haha! gewoon een kwestie van elke week boom doen. Dan gaat ie vanzelf omhoog! ;)

Thx!

Ja op een ISFA boom kan ik het natuurlijk ook wel. Een IFSA boom is lastiger!

Volgende keer ga ik ervoor, mijn mp heeft weer goede vooruitgang dus er is hoop, mooie prestatie!

Go for it!

Idd volgende training gijs gaan we voor 120kg
Dit kunnen we niet accepteren :P

• #1.909
Veel succes dan.. Over een paar weken pak ik 125! ;)

120 kg + 5 kilo frieten ja dikke

• #1.911
pas op jij snotaap! heb je het filmpje al af by the way..? :D

ik ga zo eerst eten :P dan ga ik ze maken.. heb je geen cool nummer voor me ?

• #1.913
ehmm, Disturbed ´Down with the Sickness´

te vaak gebruikt . .:P

• #1.915
Welcome to the jungle, Guns n Roses..

oke :D

• #1.917
Doe maar ´Back in Black´ ACDC! En geen gemaar, die wil ik!

wat jij wilt.. je merkt wel dat je een oude zak begint te worden hierdoor :roflol:

Max nooit geleerd gerespect voor de oudere te hebben ;)
Ruben het zou wel zo sportief zijn als je ff wacht met die 125kg :P

jawel :o maar snotaap is geen wederzijds respect :P

Terug
Naar boven