- Waardering
- 9.895
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Tot dan maatje!Door uitvallers toch nog geplaatst voor de finale 🙂
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot dan maatje!Door uitvallers toch nog geplaatst voor de finale 🙂
Weet je/mag je zeggen wie is uitgevallen?Door uitvallers toch nog geplaatst voor de finale 🙂
Ja om zo in de finale te komen hoeft het van mij ook niet.Door uitvallers toch nog geplaatst voor de finale 🙂
nee succes man 👊👊💪Nice!Door uitvallers toch nog geplaatst voor de finale 🙂
ondertussen vast al gehoord, maar teun en joost zijn uitgevallen en angelo en ik vallen in
ja, zonde voor hen natuurlijk, maar voor mij een mooie kans. Moet zeggen dat ik eerst behoorlijk in de stress schoot van het nieuws. de kans was natuurlijk al aardig aanwezig want hier en daar al wat gehoord in de wandelgangen maar het was wel ineens ''echt''. Het gevoel was en is ook wel aanwezig als tweede reserve dat ik die plek in de finale nog niet écht verdiend heb en dat ik het in de finale nog moet verdienen / moet bewijzen dat ik er ook echt hoor te staan. Maar goed, dat is een gevoel natuurlijk want met twee uitvallers die niet mee kunnen doen worden de twee reserves gewoon ingezet en daar zat ik nou eenmaal bij met mijn achtste plek op de kwali.Dat heb ik ja, balen, de nr. 2 en 3 van de laatste keer out. Daar komt dan wel weer de enige echte Stefan voor terug natuurlijk!
je hebt het inderdaad zelf verdiend om 2e reserve te worden. kan je mooi shinen de 14e!ja, zonde voor hen natuurlijk, maar voor mij een mooie kans. Moet zeggen dat ik eerst behoorlijk in de stress schoot van het nieuws. de kans was natuurlijk al aardig aanwezig want hier en daar al wat gehoord in de wandelgangen maar het was wel ineens ''echt''. Het gevoel was en is ook wel aanwezig als tweede reserve dat ik die plek in de finale nog niet écht verdiend heb en dat ik het in de finale nog moet verdienen / moet bewijzen dat ik er ook echt hoor te staan. Maar goed, dat is een gevoel natuurlijk want met twee uitvallers die niet mee kunnen doen worden de twee reserves gewoon ingezet en daar zat ik nou eenmaal bij met mijn achtste plek op de kwali.
Bro, wat een bullshit. Er was één kwali en daar ging jij met een zeer korte voorbereiding naartoe. Je deed het daar prima. De top 6 (!) uit 2019 (!) is geplaatst, die hebben er nog stukken minder voor hoeven doen dan jij. Niet dat top 6 op de finale niet impressive is, maar 2019 is lang geleden, zeker in onze sport en met een lockdown ertussen. Als jij mee mag doen sta je er terecht. Je bent een erg sterke gast en op de finale horen sterke mannen.ja, zonde voor hen natuurlijk, maar voor mij een mooie kans. Moet zeggen dat ik eerst behoorlijk in de stress schoot van het nieuws. de kans was natuurlijk al aardig aanwezig want hier en daar al wat gehoord in de wandelgangen maar het was wel ineens ''echt''. Het gevoel was en is ook wel aanwezig als tweede reserve dat ik die plek in de finale nog niet écht verdiend heb en dat ik het in de finale nog moet verdienen / moet bewijzen dat ik er ook echt hoor te staan. Maar goed, dat is een gevoel natuurlijk want met twee uitvallers die niet mee kunnen doen worden de twee reserves gewoon ingezet en daar zat ik nou eenmaal bij met mijn achtste plek op de kwali.
ik heb iig even een fysio bericht met wat meer verstand van krachttraining en probeer het in de tussentijd niet te stijf te laten worden door genoeg te bewegen, maar wellicht is de geplande 400+ yoke van morgen niet zo'n goed plan nogik wil nog niet zover op de zaken vooruit lopen. ik ga er vooralsnog gewoon vanuit dat ik er fit sta, maar dan wellicht met wat minder zware trainingen deze week. het is voor nu enkel nog een tegenslag in de voorbereiding en niks meer. #positivityDat je maar snel mag herstellen, om op zijn minst mee te kunnen doen en de ervaring mee te pakken.
Ik snap dat de mentale staat misschien wel het moeilijkst is.
gaan het meemaken, nog 11 dagen heb er nu al zin in.Ik denk ook serieus dat niemand er op 100% staat. Je bent een beest Brock!