- Waardering
- 9.895
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Jij ook aanwezig? Ook tot zaterdag dan.
Eet mij niet op xoxo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij ook aanwezig? Ook tot zaterdag dan.
Bedankt D, het knijp en bandwerk zit er al standaard in (zelf knijp ik gewoon in een band die een paar keer dubbelgevouwen is). wat betreft de wraps heb ik veel dingen geprobeerd. Juist heel strak of heel los en stijve en soepele wraps, maar uiteindelijk blijkt (gek genoeg?) zonder wrist wraps de minste last te geven. Ik tape de polsen nu licht in met kinesiotape zodat het niet helemaal kaal voelt, al weet ik niet hoeveel dat nou daadwerkelijk helpt..Wat je kan doen om je polsen op te warmen (wat amper plaats in neemt in je tas) is een tennisbal pakken en daar een x aantal x in knijpen. Je kan ook bands meenemen en hier hammer curls meedoen. Daarnaast, buiten wrist wraps, misshien gewoon wat tape om je polsen doen?
Bij judo zie je heel vaak verneukte polsen en zelden moet iemand hierdoor echt opgeven. Dit omdat hij juist niet al te veel HOORT te bewegen, dus als je hem fixeert dmv tape/wraps, je er vaak wel doorheen kan bijten. Maar je point is wel valide, dat het je het misschien niet waard is.
Thanks Sven, zie je zaterdag!
Yes Kevin inderdaad! Hij maakt in ieder geval een goede kans, ook altijd even afwachten wie er allemaal komen opdagenBedankt D, het knijp en bandwerk zit er al standaard in (zelf knijp ik gewoon in een band die een paar keer dubbelgevouwen is). wat betreft de wraps heb ik veel dingen geprobeerd. Juist heel strak of heel los en stijve en soepele wraps, maar uiteindelijk blijkt (gek genoeg?) zonder wrist wraps de minste last te geven. Ik tape de polsen nu licht in met kinesiotape zodat het niet helemaal kaal voelt, al weet ik niet hoeveel dat nou daadwerkelijk helpt..
Thanks Sven, zie je zaterdag!
coach je Kevin? Uiteindelijk verdienen de hoogst geplaatste atleten natuurlijk gewoon die finaleplaatsen, maar moet zeggen dat er toch wel echt een clubje deelnemers is die ik het echt gun om te kwalificeren en graag in de finale zou zien en Kevin is er daar zeker een van.

Ben blij dat je er wat aan gehad hebt! Veel succes in ieder geval!overigens ook mede dankzij al jullie posts en in het bijzonder die van @AlexV, waarvoor dank
zou leuk zijn! thanks!Ik denk dat ik het niet red zaterdag door wat verplichtingen maar ben toevallig wel in de buurt dus misschien kom ik wel ff kijken. Succes iig.
ik ook

thanks!Ben blij dat je er wat aan gehad hebt! Veel succes in ieder geval!