AndroidHealthClinic

Rocks log: strongman offseason post-finale

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
Wat je kan doen om je polsen op te warmen (wat amper plaats in neemt in je tas) is een tennisbal pakken en daar een x aantal x in knijpen. Je kan ook bands meenemen en hier hammer curls meedoen. Daarnaast, buiten wrist wraps, misshien gewoon wat tape om je polsen doen?

Bij judo zie je heel vaak verneukte polsen en zelden moet iemand hierdoor echt opgeven. Dit omdat hij juist niet al te veel HOORT te bewegen, dus als je hem fixeert dmv tape/wraps, je er vaak wel doorheen kan bijten. Maar je point is wel valide, dat het je het misschien niet waard is.
Bedankt D, het knijp en bandwerk zit er al standaard in (zelf knijp ik gewoon in een band die een paar keer dubbelgevouwen is). wat betreft de wraps heb ik veel dingen geprobeerd. Juist heel strak of heel los en stijve en soepele wraps, maar uiteindelijk blijkt (gek genoeg?) zonder wrist wraps de minste last te geven. Ik tape de polsen nu licht in met kinesiotape zodat het niet helemaal kaal voelt, al weet ik niet hoeveel dat nou daadwerkelijk helpt..
Leuk dat je nog mee kan doen, zie je zaterdag dan.
Thanks Sven, zie je zaterdag!
coach je Kevin? Uiteindelijk verdienen de hoogst geplaatste atleten natuurlijk gewoon die finaleplaatsen, maar moet zeggen dat er toch wel echt een clubje deelnemers is die ik het echt gun om te kwalificeren en graag in de finale zou zien en Kevin is er daar zeker een van.

Ik neem aan dat je al bij een fysio bent? Via internet is elk advies sws matig. Ik heb jarenlang last van mijn elleboog gehad en had wat jij nu hebt (dat zonder sleeve beter voelde als met welke sleeve dan ook). Veel mong*len fysio's gehad die shockwave/fricties etc. op mijn elleboog deden. Toen zei mijn broertje (ook fysio); laat eens kijken. Wat was; niks mis met de elleboog, het was de brachyradialus (of iets in die trend, ik ben duidelijk geen fysio, maar iig pees/spier aan mijn onderarm vlak boven mn elleboog). Oefeningen gekregen en sindsdien amper last. Zeg niet dat het bij jou ook zo is, maar waar de pijn/irritatie zit is lang niet altijd waar de issue ook zit.

Bedankt D, het knijp en bandwerk zit er al standaard in (zelf knijp ik gewoon in een band die een paar keer dubbelgevouwen is). wat betreft de wraps heb ik veel dingen geprobeerd. Juist heel strak of heel los en stijve en soepele wraps, maar uiteindelijk blijkt (gek genoeg?) zonder wrist wraps de minste last te geven. Ik tape de polsen nu licht in met kinesiotape zodat het niet helemaal kaal voelt, al weet ik niet hoeveel dat nou daadwerkelijk helpt..

Thanks Sven, zie je zaterdag!
coach je Kevin? Uiteindelijk verdienen de hoogst geplaatste atleten natuurlijk gewoon die finaleplaatsen, maar moet zeggen dat er toch wel echt een clubje deelnemers is die ik het echt gun om te kwalificeren en graag in de finale zou zien en Kevin is er daar zeker een van.
Yes Kevin inderdaad! Hij maakt in ieder geval een goede kans, ook altijd even afwachten wie er allemaal komen opdagen:p

Ik denk dat ik het niet red zaterdag door wat verplichtingen maar ben toevallig wel in de buurt dus misschien kom ik wel ff kijken. Succes iig.

Ben erg benieuwd wat je kan neerzetten :)

• #1.068
  • #1.069
zaterdag dus nog wat onderdelen getraind en de log ging tegen verwachting in misschien nog wel het best, ondanks dat het door de pols moeilijk trainen was afgelopen periode. het klikte gewoon, gewicht voelde licht en pols voelde ik bij de tweede set pas lichtjes (daarom ook gestopt na rep 5), maar ook niet heel erg.

dit was de tweede set met 110, voor 5 reps

Heel veel succes zaterdag, vergeet er vooral niet van te genieten 😉

Veel succes zaterdag! Ben benieuwd naar je resultaat en vooral ook of de spanning van het competen erna wat minder is geworden.

Succes en veel plezier

succes vandaag!!!!!

Succes!!

Terug
Naar boven