XXL Nutrition

Romy's train+food log

ik slik de pil ook gewoon maaaanden door, tot mijn lichaam aangeeft dat ik even moet stoppen daarmee (doorbraakbloedingen) ik doe dit eigenlijk al jaren en heb er flink onderzoek naar gedaan. De bloeding die je tussen de pil door krijgt is geen echte ongesteldheid, maar is ingebouwd omdat de pil slikken tegen de christelijke normen is. Op deze manier viel niet op dat de pil geslikt werd. Uit diverse medische sites is gebleken dat het geen enkel probleem oplevert.

ashley horner ff opgezocht:P

Mooi hoor

Zie er goed uit, toch wel een voorruitgang tezien hoor!

ik slik de pil ook gewoon maaaanden door, tot mijn lichaam aangeeft dat ik even moet stoppen daarmee (doorbraakbloedingen) ik doe dit eigenlijk al jaren en heb er flink onderzoek naar gedaan. De bloeding die je tussen de pil door krijgt is geen echte ongesteldheid, maar is ingebouwd omdat de pil slikken tegen de christelijke normen is. Op deze manier viel niet op dat de pil geslikt werd. Uit diverse medische sites is gebleken dat het geen enkel probleem oplevert.
Inderdaad! Die stopweek is nergens goed voor, alleen om zeker te weten dat je niet zwanger bent.

Met je huidproblemen even naar een dermatoloog! Kan je huisarts vast wel naar doorverwijzen.
Zou zonde zijn als het makkelijk te verhelpen is en je er nu littekens aan over houdt door het gekrab.

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 13:50 ----------

Oh en voor curls een EZ-bar pakken. Dat is zo'n gebogen ding, dan staan je polsen in een veel natuurlijkere houding en krijg je minder kramp in je onderarmen.

Lol, klopt zeg het ook wel eens tegen mijn leerlingen (ben biologiedocent) sommige meiden zijn flink beroerd van het ongesteld zijn en de bloeding is idd een kunstmatige. Ik was zelf standaard een paar dagen flink ziek en slap, kan het niet maken om iedere maand paar dagen afwezig te zijn. Heb zelf nuvaring ipv pil, ben nogal verstooit met die dingen dus vind dit veel prettiger en zekerder :p

Btw Ashley is een mooi doel, ga zelf voor Pauline Nordin :p

Goede progressie.

heb vandaag biergist bij AH gekocht. Bij de hema hadden ze het toch niet helaas. B5 bij beide winkels niet, alleen vitamine B-complex waar 5 dus in zit.
Ik begin nu met de biergist tabletten 3x 3 tabletten per dag (volgens doosje) Ben benieuwd.. zal het potje braaf opmaken.. als het niet genoeg helpt koop ik na dit potje b5.

Tis niet dat ik het heel erg heb ofzo.. maar ik heb meer ontstekingen die best diep zitten en dat irriteert me dan, en krab ik zo ver open dat ik rode plekken ervan krijg. kan er gewoon niet vanaf blijven :( dus ik denk dat roaccutane misschien iets te overdreven is voor mijn probleem. Ik heb ook gelezen dat het toch een allergie tegen bepaalde voeding kan zijn, maar ik zou bij god niet weten wat.

Diane 35 werkt meestal wel goed. Ik heb er goede resultaten mee gehad, want ik zat helemaal onder de puisten (en nee, dat is niet overdreven).

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 14:10 ----------

ja dat overslaan doe ik ook soms als ik vakantie heb en veel wil gaan zwemmen etc :P maar durf dat niet te vaak. Heb er normaal niet zo extreem last van maar deze keer.. mijn god.. ik dacht door dieet/sport, maar op internet staat dat gezond eten en beweging de klachten juist verminderen??:S blegh :( nog vandaag en dan ben ik er weer vanaf :P

ik weet niet of ik echt acne heb, t zijn echt diepe ontstekingen zeg maar , die me zo pijn doen dat ik ze ga openkrabben :P als ik ervan af blijf zou t goed zijn ;( (of er zit een dikke bult, alsof ik door een beest gestoken ben) maar geen mee-eters of die dingen. ik weet t niet:(

ik ben blij dat andere mensen wel vooruitgang zien:P dan voelt het niet helemaal voor niks haha

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 12:40 ----------

nog even een training gerelateerd dingetje

met bicep curl met zo'n barbell 14kg doe ik nu .. voel ik meer pijn in mn onderarmen dan biceps.. kan ik die veranderen met preacher curl? die voelde ik wel echt in mn biceps , of doe ik iets doms fout als je het verkeerd voelt?

Inderdaad, naar huisarts gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad! Die stopweek is nergens goed voor, alleen om zeker te weten dat je niet zwanger bent.

Met je huidproblemen even naar een dermatoloog! Kan je huisarts vast wel naar doorverwijzen.
Zou zonde zijn als het makkelijk te verhelpen is en je er nu littekens aan over houdt door het gekrab.

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 13:50 ----------

Oh en voor curls een EZ-bar pakken. Dat is zo'n gebogen ding, dan staan je polsen in een veel natuurlijkere houding en krijg je minder kramp in je onderarmen.

Dankjewel voor de tips!!! ga het volgende keer met EZ proberen en ga idd denk ik ook maar eens naar de dokter. Ben al eens geweest maar hij zei toen "het is geen acne" maar hij zei niet wat het dan wél was en heb de diane pil gekregen waardoor ik ziek werd en zelf weer terug naar microgynon ben gegaan.. kon toen nog niet zo goed voor mezelf opkomen dus heb niet durven te vragen wat het wel was:P Nu nog maar eens dan (heb nu toch andere dokter ivm verhuizing:P)

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 14:15 ----------

idd zo!<3 maar als het minder is vind ik ook nog geen ramp.. dit is natuurlijk niet zo 123 mogelijk lijkt me :P als voor mij de Zuzana-spieren al lastig zijn :P

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 14:15 ----------

Zie er goed uit, toch wel een voorruitgang tezien hoor!

ty:))

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 14:17 ----------

wat raar dat het daarvoor is gemaakt ;O ik ga eerst eens naar de dokter voordat ik zelf iets ga experimenteren met de pil :P ik ben nu trouwens bezig met de biergist 9x per dag.. ze gaan wel allemaal weg nu maar dat kan ook zijn omdat mn ongesteldheid ver over is dus vind het moeilijk om te zeggen nog of dat hetgene is waardoor het verbeterd:P maar blijf ze wel slikken :P

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 14:18 ----------

Lol, klopt zeg het ook wel eens tegen mijn leerlingen (ben biologiedocent) sommige meiden zijn flink beroerd van het ongesteld zijn en de bloeding is idd een kunstmatige. Ik was zelf standaard een paar dagen flink ziek en slap, kan het niet maken om iedere maand paar dagen afwezig te zijn. Heb zelf nuvaring ipv pil, ben nogal verstooit met die dingen dus vind dit veel prettiger en zekerder :p

Btw Ashley is een mooi doel, ga zelf voor Pauline Nordin :p

Pauline is idd ook heel erg mooi!

Heb zelf ook de nuvaring overwogen maar mijn dokter zei toen dat het niet nodig was als ik gewoon de pil kon slikken xD dus heb ik hem niet gekregen:P

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 14:20 ----------

Goede progressie.

Diane 35 werkt meestal wel goed. Ik heb er goede resultaten mee gehad, want ik zat helemaal onder de puisten (en nee, dat is niet overdreven).

---------- Post toegevoegd Thu 7 Jun 2012 om 14:10 ----------

Inderdaad, naar huisarts gaan.

met die Diane werd ik dus heel erg beroerd :P voelde me helemaal niet goed ben na 2 weken gestopt en teruggegaan naar microgynon, dus ik hoop dat , dat niet een must gaat worden.. misschien gaat het na een lange tijd wel weer over dat zieke gevoel.
Mijn zus heeft ook altijd e diane gehad en mooi huidje, en laatst is ze gestopt en kreeg ze opeens ook die klachten. Dus misschien is het wel het proberen waard om te kijken of ik er nu niet weer ziek van wordt.. hmm
morgen even naar de dokter dan maar:P

Niet nodig? Wat was zijn beredenering daarbij dan? Ik neem het zelf omdat ik dus de pil nogal vaak vergat en die ring breng je gewoon 1x in en klaar tot de volgende er weer in gaat.

ja ik vroeg of het niet schadelijk was omdat ik al 8 jaar op de pil zit nu en gehoord had dat de nuvaring "gezonder" is omdat het een lokale toediening is ipv systemische werking (door het hele lichaam) en dus minder hormonen bevat.

Misschien bedoelde hij omdat het nog minder hormonen heeft + mn acne hij juist de diane heeft aangeraden omdat ik meer hormonen nodig heb? ik weet het niet... Op het moment dacht ik van.. hij is de dokter.. hij zal het wel weten :P Maar achteraf beetje jammer dat hij geen uitleg heeft gegeven inderdaad.

Diane wordt juist gegeven als je teveel 'mannelijke' hormonen hebt die de puisten veroorzaken. Zo had ik het begrepen. Ik ben er heel blij mee, want ik heb meer dan 10 jaar met die klote dingen rondgelopen.

Ik heb ook diane! Mijn huid was heel lelijk en nu super egaal en glad.. Misschien ben je er ziek van geweest omdat je lichaam er aan moet wennen? Diane is een huidmedicijn die is aangepast en dus ook te gebruiken is als anticonceptie.. Wat prachtig mooi is aan deze pil, is dat hij op recept word voorgeschreven(medicijn) en dus vergoed word :D
Die andere pillen moet je allemaal dokken!

Ik slik ook bijna altijd de pil door! Die verrekte ongesteldheid #%\_%#$[
Ben gewoon een ander mens! Chagerijnig, prikkelbaar en meestal een flinke migrane er achter aan :(
Ik stop vaak na 3 of 4 maand..

---------- Post toegevoegd Fri 8 Jun 2012 om 00:37 ----------

Oh en je pics! Super goed hoor! Ga zo door! Zie echt super veel verschil! :D

Wat je ook zou kunnen overwegen is het Mirena spiraaltje.
De kans is zeer zeker aanwezig dat je menstruatie dan helemaal stopt of iig minder wordt, al loop ik al een jaar te kloten maar dat terzijde.
Bij de meeste vrouwen werkt het fantastisch en je hoeft 5 jaar lang nergens over na te denken. Wel wat gevoelig dat inbrengen :eek:

Spiraaltje word vaak geadviseerd als je een zwangerschap doorlopen hebt, kan anders veel last op buikkrampen geven. Meeste meiden die ik ken en dat hebben laten plaatsen terwijl ze geen zwangerschappen doorlopen hebben hebben hem weer laten verwijderen ivm klachten.

spiraaltje vind ik ook een beetje eng, heb veel horrorverhalen op internet gelezen haha:P Mensen waarbij hij door de baarmoederwand heen is gegroeid enzoiets allemaal :P

Voor mijn gevoel trekt alles heel mooi weg op het moment, ik weet niet of dit door de biergist komt, ik hoop het wel:D Blijf ze nu zeker slikken haha:D

Heb nieuw trainingsschema gekregen van Ray Simon en eet nu ook iets anders. Ben benieuwd of ik ook hardcore vooruitga nu :P

Maandag.

Borst

Schuin bench press in smith machine
Dumbbell press
Db fly

Triceps

Push down
French press
Reverse grip push down

Woensdag.

Rug

Front pulldown
Reverse grip pulldown
Halter roeien
Cable rowing

Biceps

Halter curl
Db curl

Vrijdag (vandaag ook gedaan)

Schouders

Bent over lateral raises 2x5-7kg (7 te zwaar, 5 te licht, 6 was 1 van kwijt:( )
Db press (same story als hierboven)
Front raises 2x 5kg
Side raises 4kg

Buik

Crunch
Leg raises

Zaterdag.

Benen

Squat
Leg press
Leg extensions

Stiff legged deadlift
Leg curl

Kuit staand
Kuit zittend

Alles 4 sets 15 reps. Kort rusten tussen sets. (ongeveer 30 sec)

mega voordeel aan dit schema: stuk minder lang bezig dan voorheen, dus niet meer 3 uur in de sportschool :P

Ik heb ook mn schema ongeveer zo opgedeeld, ben benieuwd of het je bevalt..

ja vond schouder dag in ieder geval al heel leuk, ben stuk sneller klaar dan normaal en voelde de burn ook beter omdat ik maar 1 ding , en dan meer train. Ik denk dat ik hier een stuk blijer van ga worden ja:D

Lekker inderdaad, ik doe ook zoiets.

Waarom wilde je je schema nu wel veranderen dan?

ik vond het schema niet zo fijn omdat ik haast 3 uur op de sportschool was en kreeg de hulp aangeboden, en neem het graag aan! ik sta overal voor open dus wil dit graag een kans geven :D

succes met je nieuwe schema, nu kom je vast ook niet meer in de knoop met je eetmomenten :)

Terug
Naar boven