Fitness Seller

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zowie... das inderdaad zweten met zo een training! :eek: en 2 liter verliezen.. dan heb je wel wat bij te drinken. ;)
Echt super met die warmte!
 
Geen cardio extra erbij? Foeiii. .. :P
 
Zweet is niet extra vet verbranden;) straks in je voorbereiding mag je lekker cardio.... nu kun je nog wat sjoemelen.
 
Heb net ook lekker getraind en inderdaad tot aan de naad ( dat rijmt) nat
Ik drink altijd standaard na elke oefening een paar slokken water, 750 cl per training
En dan thuis gelijk een shake..... Jammer genoeg heb je dan zo laat op de avond vaak een pitstop nodig midden in de nacht.
 
Zweet is niet extra vet verbranden;) straks in je voorbereiding mag je lekker cardio.... nu kun je nog wat sjoemelen.
True, maar vond me al nat genoeg en wilde niet nog natter worden. :D
Heb net ook lekker getraind en inderdaad tot aan de naad ( dat rijmt) nat
Ik drink altijd standaard na elke oefening een paar slokken water, 750 cl per training
En dan thuis gelijk een shake..... Jammer genoeg heb je dan zo laat op de avond vaak een pitstop nodig midden in de nacht.
Ik heb tijdnes de training 1,8 liter vocht gedronken. Best veel :) en die stops in de nacht herken ik. Ook een stukje ouderdom :eek:
 
Die dagen komen nog wel;)
 
Ik heb tijdnes de training 1,8 liter vocht gedronken. Best veel :) en die stops in de nacht herken ik. Ook een stukje ouderdom :eek:

Tja dat is echt veel vocht...
Ik drink nu Assault voor de training (bevalt goed) en dan water tijdens en weer een shake na de training
ik denk dat alles bij elkaar ook 1.5 liter is.
Standaard rond 4 of 5 uur eruit om te pissen (ik loop dan als een zombie door huis naar het toilet en weer terug)
Zal inderdaad ook wel iets met de ouderdom te maken hebben..
Ja joh het hoort er bij... stelletje zeikerds:D
 
Time; 19:30 - 20:45
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 8/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 40 minuten voor de benen & buik en 10 minuten cardio. De rest rust tussen de sets en oefeningen.

Lekker rustig in de gym. :D De meeste wilde met dat drukkende weer zeker niet in de sportschool zijn. :p Na mijn opwarmsetje was mijn shirtje al zeiknat.

- Opwarmsetje mega reps legextension. :) En zeiknat hahaha.

- Squats 3 sets totaal verzuurd en mijn reet was gelijk stijf. :eek:

- Leg press 3 sets, behoorlijk minder in gewicht. Maar oh zo pijnlijk. De glutes weer op hun flikker gekregen. :o

- Leg extensions 3 sets, mijn beetjes wilde niet meer. Hellup :help:

- Walking lunnges met schijven en de quads maar protesteren. Daarna kwamen de hams zeuren. Om af te ronden met mega kramp in de glutes. :o

- Crunches

- Hanging legraises

- Crunches met cable pully machine.

- 10 minuten op de crosstrainer. Zeiker dan zeiknat.

Zalige getraind. Hoop dat mijn reet morgen ook kan ontspannen. :p:nut:

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......


That's how winning is done!
 
Nou die zal je wel voelen morgen. :D
Wel genieten van je vakantie he!
 
lekker met pijn in de glutes op de fiets.
sterkte Ron met het dagelijkse rondje fietsen ;)
 
Nou die zal je wel voelen morgen. :D
Wel genieten van je vakantie he!
Ja erg voelbaar, begon gisteren al en vandaag is het erger aanwezig. :p
lekker met pijn in de glutes op de fiets.
sterkte Ron met het dagelijkse rondje fietsen ;)
Zo'n hard zadel is niet comfi. :( En heuveltje op en af is nog minder. Aanzetten voor snelheid is bijna niet te doen. De quads gelijk vol bij het eerste heuveltje. :o
Gelukkig moet ik van mijn trainer overgaan op wandelen. Beter voor me ;)

Time; ochtend
Sportschool; @BasicFit Hoorn
Overall Score Training 8/10
Motivatie 8/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: weet ik niet niet bijgehouden.

Vandaag een training met Ray Simon, mijn begeleider/trainer. Ik had van tevoren gevraagd wat we zouden gaan doen. Daarom ook gisteren mijn benendag gewoon kunnen pakken. :rolleyes:
Komen we de sportschool in zegt hij doodleuk we gaan benen doen, slik. :eek: En ik had al een gevoel heel :oud: te zijn.

Gelukkig werd het armen-dag. Wow wat is die Ray ook een beul zeg. Goed natuurlijk, maar wow wat een power heeft hij ook. Echt fijn om met hem samen te trainen. Eerst de triceps zwaar op hun klote gegeven en weer even de puntjes op de i qua uitvoering en Rom. Dan voel je toch wel echt het verschil hoor.
Toen waren de biceps aan de beurt. Die kunnen snel vollopen zeg. :p En dat al na het 1e setje van de 1e oefening.

Totaal 4 oefeningen triceps, 4 oefeningen biceps en 2 oefeningen onderarm gedaan. Zeiknat en voldaan gaan douchen. Nog even bij Ray thuis gegeten, mijn handen kreeg ik niet stil. Trillen als een gek. :shake:

Mijn huidige schema gaat om en ik ga een nieuwe methode toepassen. Het fietsen wordt ingeruild voor wandelen. En ik moet me niet zo druk maken over mijn benen. Komt goed. Nou daar heb ik vertrouwen in.
Trouwens Ray Simon ik vertrouw jou blindelings, je bent een topper van een atleet en inmiddels wel meer dan begeleider. Thanks. :D

Nog wel bij Ray thuis poseren doorgenomen en een plaatje geschoten.

fbj0hl.jpg


I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......



That's how winning is done!
 
Laatst bewerkt:
Dat ziet er goed uit Ron
Wandelen is trouwens ook leuk alleen duurt het vaak wel lang ff een blokje lopen
Uitvoering van een oefening is inderdaad erg belangrijk, pas nog gemerkt op de meeting waar ze mij er op wezen dat ik bij het benchen de stang te hoog op de borst had (richting keel dus) en dat kan dus 1 van de oorzaken zijn van de pijn in de bovenrug na het benchen. Vorige week gelijk geprobeerd het lager te krijgen en ik voelde het verschil (minder sterk maar ook minder last)
Kortom morgen pijn in je reet als je op de WC bril zit van het benen trainen en ook geen armen meer om je kont af te vegen. Wens je vrouw vast sterkte namens mij ;) :)
 
dat ziet er zeker goed uit! ook die verbrande rug! :D
Wandelen is altijd leuk. Misschien gezellig met vrouw en kinderen. Kan gezellig zijn he! of ga je meer voor snelwandelen? ;)

En ja wat de puntjes op de i doen heb ik ook wel gemerkt met die eerste training met je. :rolleyes: oef... dat voel je goed ja. Had vandaag ook weer die training en mijn armen waren echt vol.... :D

het komt helemaal goed met je hoor! dat gaat zeker lukken en vertrouw maar op Ray!
Dat gevoel van iemand blind vertrouwen herken ik wel. ;) en dat het dan goedkomt.. zeker weten!
 
Dat ziet er goed uit Ron
Wandelen is trouwens ook leuk alleen duurt het vaak wel lang ff een blokje lopen
Uitvoering van een oefening is inderdaad erg belangrijk, pas nog gemerkt op de meeting waar ze mij er op wezen dat ik bij het benchen de stang te hoog op de borst had (richting keel dus) en dat kan dus 1 van de oorzaken zijn van de pijn in de bovenrug na het benchen. Vorige week gelijk geprobeerd het lager te krijgen en ik voelde het verschil (minder sterk maar ook minder last)
Kortom morgen pijn in je reet als je op de WC bril zit van het benen trainen en ook geen armen meer om je kont af te vegen. Wens je vrouw vast sterkte namens mij ;) :)

Ik vertelde mijn vrouw over je commentaar. Ze zei, nou haal Grosje maar hierheen, kan hij je helpen. :D

dat ziet er zeker goed uit! ook die verbrande rug! :D
Wandelen is altijd leuk. Misschien gezellig met vrouw en kinderen. Kan gezellig zijn he! of ga je meer voor snelwandelen? ;)

En ja wat de puntjes op de i doen heb ik ook wel gemerkt met die eerste training met je. :rolleyes: oef... dat voel je goed ja. Had vandaag ook weer die training en mijn armen waren echt vol.... :D

het komt helemaal goed met je hoor! dat gaat zeker lukken en vertrouw maar op Ray!
Dat gevoel van iemand blind vertrouwen herken ik wel. ;) en dat het dan goedkomt.. zeker weten!

Het is geen verbrande rug ietsjes rood maar niet zo rood als op deze foto. :o En blind vertrouwen is soms goed. ;)
 
Het is geen verbrande rug ietsjes rood maar niet zo rood als op deze foto. :o En blind vertrouwen is soms goed. ;)
Lijkt wel heel erg rood op die foto ja! hahahah.
Yep.. heel goed! :)
 
Ik vertelde mijn vrouw over je commentaar. Ze zei, nou haal Grosje maar hierheen, kan hij helpen ;)

Sorry Ron mijn eigen kont afvegen gaat net nog
Ik kan er wel een brandslang bij jou op zetten dan is het zeker schoon
 
Time; 10:50 - 12:20
Sportschool; @BodyFit Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 9/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 60 minuten voor de schouders, hammetjes & kuiten. 10 minuten crosstrainer en 15 minuten poseren.

Na mijn bezoek aan Ray Simon toch even mijn trainingen aangepast. :p Ik moet gewoon gaan knallen. Probeer super massa te kweken. :D

- Opwarmsetje schouders front & side raises & sholder presses :)

- Front presses (MP) 4 sets, laatste set 8+2reps met 45kg. Op naar de 100kg hahaha :D

- Neck presses staand 4 sets, laatste set 8 reps met 40kg. :D

- Cable side raises 4 sets 10kg denk ik. (er staat niks op) :)

- Seated side raises 4 sets, laatste set 12kg dumbbells :D

- Leg curl staand. Op legextension machine + krukje :p 15kg :)

- Good mornings, 40kg lekkere rek op de hams.

- Seated legcurls. 45kg enorme pomp in de hams :eek:

- Seated calf raise laatste set 15 reps 60kg freeweights :D

- Calf raises op legpress machine 109kg :D

- 10 minuten crosstrainer. Zeik nat en klaar. :D

- 15 minuten poseren, had enkele tips gekregen van Ray dus oefenen en oefenen. ;)

Zalige training gehad en voel me super. Er zijn steeds meer lijnen te zien bij most musculair en ik zag meer abs bij buik & been.
De hams komen ook meer naar voren. Ik ga er hard tegenaan. Mijn doel is duidelijk YBF 2013 Masters.

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......



That's how winning is done!
 
Dat is me buffelen geweest zeg! Dat doel is zeker al in zicht! Pas maar op daar bij de YBF!! Ron is coming! :D
 
creatieve oplossing met die leg extention... goe bezig!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven