AndroidHealthClinic

Ron501 Bigger legs Log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Time; 19:00 - 20:45
Sportschool; @BodyFit Den Helder
Overall Score Training 6/10
Motivatie 8/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 60 minuten voor de Borst & schouders, 11 minuten HIIT op de loopband en 15 minuten poseren.

Het was druk in de gym. :eek: Gelukkig kon ik gewoon mijn dingetjes doen. Na het klussen van vandaag, waarbij mijn schouders al aardig verzuurt waren, lekker even knalleh. :D

- Incline BP laatste set 70kg kwam echter niet verder dan 6+2 reps

- Incline db fly's killer uitvoering, laatste set 18kg 8+2 :)

- Dumbbell presses, pfff wat is dit toch zwaar, laatste set 26kg 5+4 reps. :o

- Cable cross borst al helemaal vol :eek:

- Upright row laatste set met 38kg 10 reps :p

- Dumbbell presses, al helemaal vol laatste set 22kg 8+2 reps. :o

- Front raises laatste set 14kg 10 reps ;)

- Seated side raises setje met 12kg gedaan, hellup daarna met 10kg afgemaakt :eek:

- Cardio HIIT, wat is dat toch killing. :)

- Poseren, de kwart turns, biceps front, side chest en arm, most musculair en dat dan een paar keer.

Kwam de manager binnenlopen tijdens het poseren. Vroeg me, mag je hier poseren? Dus ik jahoor ik vraag het altijd netjes. Ohh oke, ik ben de manager en weet er niks van. Tja daar kan ik niks aan doen zei ik. :cool:
Ze vroeg voor wat ik dan aan het poseren was. Voor de YBF zeg ik. Ohh op 3 november, leuk. Als je vragen hebt zeg je het maar hoor, ik heb ook wedstrijden gedaan. De kwart turns kan ik je goed uitleggen. Als ik vragen heb hoor je me, zei ik en ging verder met poseren.
Ondertussen deed zij alle luxaflex dicht. Pottenkijkers heb je niet nodig. Dus volgende keer alles dicht. Okay manager ;)
Nouja leuk dat ze ermee bekend is en dat ze weet wat de YBF is. Een juiste plek om te trainen dus.

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......


That's how winning is done!
 
Altijd leuk als er wat medewerking is:)

Zag al wat voorbij komen van het klussen. Dat is nogal een werk!
Goede training.
 
Altijd leuk als er wat medewerking is:)

Zag al wat voorbij komen van het klussen. Dat is nogal een werk!
Goede training.
Ja heel lekker die medewerking. :D
En die verbouwingsfoto heb je op FB gezien natuurlijk. ;)
 
Nou je mag nu dus ook van de manager poseren ... Mooi toch
En ze doet ook nog de gordijnen dicht.... Oppassen he als ze de deur ook dicht doet en ze is nog binnen... Rondjes rennen want dan wil ze je grijpen :)
 
KLinkt als een bezig dagje! en een mooie training erachteraan.

en de manager sluit de luxaflexjes! hahaha.. pas op hoor! ;)
maar wel fijn dat ze de YBF kent en meewerkt. geeft toch wel een goed gevoel dat je op de juiste plek bent.
 
Nou je mag nu dus ook van de manager poseren ... Mooi toch
En ze doet ook nog de gordijnen dicht.... Oppassen he als ze de deur ook dicht doet en ze is nog binnen... Rondjes rennen want dan wil ze je grijpen :)

KLinkt als een bezig dagje! en een mooie training erachteraan.

en de manager sluit de luxaflexjes! hahaha.. pas op hoor! ;)
maar wel fijn dat ze de YBF kent en meewerkt. geeft toch wel een goed gevoel dat je op de juiste plek bent.

Zo had ik het nog niet bekeken. Stond er gewoon in mijn boxer. :D
 
Time; 19:00 - 20:45
Sportschool; @BodyFitWork Den Helder
Overall Score Training 9/10
Motivatie starte op4/10 en werd na 1e oefefning 9/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 60 minuten voor de Rug & Achterzijde schouders. En 10 minuten crosstrainer.

Vandaag hard gewerkt ivm verbouwing van de slaapkamer, muren plafond zijn eruit, kaal, of gestript. :eek: Doordat ik normaal een kantoorbaan heb, is de hele daga op je poten staan killing. :o Ik was gewoon moe, geen energie. Ik heb mijn reet naar de gym gesleept om toch maar wat te doen.
Eenmaal binnen, haha. :D

- Chinups hamergrip 5,5,4,5 & 4 dussssssssss :p

- Reverse grip pulldown, laatste setje 60kg :)

- Barbell rowing, 70kg lekker agressief :p

- Cable rowing, 75kg helemaal happy :p

- Deadlift langzaam opgebouwt met 60/80/100 en laatste 120kg 5+4 (voornamelijk grip) :D:p:D

- Hyper extensions, lekker voltrappen die rugspier. met 5kg :)

- Bent over raises, laatste setje 14kg omdat er geen 10 en 12 op het rek zat. :p

- Rope face puls om het af te ronden. Lekker hoor. :)

Crosstrainer voor 10 minuten en ik was zeik en zeiknat. Zalige training die ik toch maar ff gedaan heb.
Helemaal happy :D

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......


That's how winning is done!
 
Zo hoort dat. Zelfs gaan op de dagen dat je je voelt als een vaatdoek. !
 
Zo hoort dat. Zelfs gaan op de dagen dat je je voelt als een vaatdoek. !
Doe ik altijd wel hoor Natty, jij toch ook. Hardcore lady. ;)
Vandaag was ik wel erg leeg hoor. En toch vind je dan nog ergens energie. Nou ik heb mezelf echt verbaast. :eek: Begon bij chinnen, dat ging zo lekker. En voelde zo goed in de rug. :D
 
Ik bedenk waarvoor ik het doe en dat ik anders toch niet rustig kan thuis zitten. Gewend te trainen. Mijn rustdag is zondag en die is ook hard nodig. We gaan gewoon lekker door!
 
Je bent echt hardcore he! je doel komt dichterbij en je knalt gewoon door! En ondanks vermoeidheid toch gaan levert je toch voldoening op he! :) Je gaat lekker zo!

Ik heb juist vaak als ik zo knetterhard heb gewerkt en veel gelopen op het werk dat ik denk neeeee... niet nog trainen.. en als ik er dan ben dat het zo lekker voelt! :D
 
Time; 19:30 - 20:45
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 9/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 40 minuten voor de benen & buik en 10 minuten poseren. De rest rust tussen de sets en oefeningen.

Vandaag een iets andere manier van trainen. Proberen meer massa te krijgen op de beentjes. :p
Was wel mega warm en benauwd in de gym. :eek:

- Opwarmsetje mega reps legextension. :) En zeiknat hahaha.

- Squats laatste set met 100kg 9 reps. :eek:

- Leg press 4 sets en eentje met 200kg erop reps 10 smal en 10 breed. :D

- Leg extensions 4 sets, laatste met 80kg 10 reps meer zat er niet in :help:

- Walking lunnges met 2 10kg dumbbells en de quads maar protesteren. :o

- Crunches op een grote bal, 4sets tot falen en bij de 4e set kwam er een buikspier om een hoekje kijken. Kramp niet normaal meer. :eek:

- Liggende legraises en geprobeerd af te maken met dragon leg raises ála Sylvester

- 10 minuten poseren en ook hier weer zeiknat.

Zalige getraind. En met poseren zag ik meer buikspieren. :p:nut:

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......


That's how winning is done!
 
Ziet er ook uit als een lekkere training! zal wel zweten zijn geweest!
Beentjes zullen vast wel gaan groeien nu! trainen werkt als pokon he! :D

Nice dat de absjes zich nog meer naar voren dringen!
 
goe bezig Ron... we willen strepen in die benen ;)
 
Ziet er ook uit als een lekkere training! zal wel zweten zijn geweest!
Beentjes zullen vast wel gaan groeien nu! trainen werkt als pokon he! :D

Nice dat de absjes zich nog meer naar voren dringen!
Erg leuk om na 30+ jaren mijn blokjes te zien. :laugh: En de beentjes moet ikgewoon hard aanpakken. Nog harder wellicht. :cool:
goe bezig Ron... we willen strepen in die benen ;)
Dankjewel Dinky, die benen pak ik hard aan hoor. Maar zoals gezegd misschien moet ik het nog harder aanpakken. :p

Overigens vergeten de Claf raises te noemen. 40, en 2x 60 kg setjes. Branden goed en verkrampte helemaal. ;)
 
Zo Ron het gaat steeds beter met de blokjes zie ik.
Mooi hoor...
en ondanks al het getimmer thuis gewoon trainen, dat is karakter
 
Zo Ron het gaat steeds beter met de blokjes zie ik.
Mooi hoor...
en ondanks al het getimmer thuis gewoon trainen, dat is karakter

Die blokjes is wel heel leuk, ze zijn er nog niet echt prominent ala FHM of Muscle & Fitness magazine, maar ze komen door. :D
Enne wat heb ik aan een mooie slaapkamer als de bewoner niet mooi is. :p
 
Je hebt nog genoeg tijd Ron voordat je ze echt moet laten zien. ;)
Die gasten in de Muscle & Fit zijn natuurlijk wel profs en doen niets anders dan fotoshoots om centjes te verdienen.
Beetje fotoshop en een goede belichting en het ziet er allemaal nog beter uit.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven