XXL Nutrition

Ron501 Bigger legs Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik heb een vlaag gezien (mooi zoontje heb je! lijkt op papa ook), maar daarna moest ik helaas aan de slag.
eens zien of het inderdaad via uitzendinggemist te beschnautzen is ;)

heavy train gehad ook!

Je gaat maar door kerel. Lekker hoor. Grow baby grow; burn baby burn.:)

Goed bezig kerel , leest lekker weg.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.944
ik heb een vlaag gezien (mooi zoontje heb je! lijkt op papa ook), maar daarna moest ik helaas aan de slag.
eens zien of het inderdaad via uitzendinggemist te beschnautzen is ;)

heavy train gehad ook!
Dankjewel enne deze papa is trots om papa te zijn van zo'n vrolijk jochie. :D
Je gaat maar door kerel. Lekker hoor. Grow baby grow; burn baby burn.:)
Yep knal door de barrières en verder. :p
Goed bezig kerel , leest lekker weg.
Wees welkom. :) En dankjewel. :D

Ik vond het echt een goed programma. Zo mooi om te zien hoe vrolijk al die gehandicapte mensen waren. Ik vond het ook opvallend hoe groot de verschillen waren tussen de verschillende mensen. Sommige begrepen alles en konden gewoon communiceren en sommigen konden eigenlijk helemaal niks. Ik vond het ook wel opmerkelijk hoe open jij was over dat je je zoontje's strot wou dichtknijpen, damn bro.

• #2.946
Ik vond het echt een goed programma. Zo mooi om te zien hoe vrolijk al die gehandicapte mensen waren. Ik vond het ook opvallend hoe groot de verschillen waren tussen de verschillende mensen. Sommige begrepen alles en konden gewoon communiceren en sommigen konden eigenlijk helemaal niks. Ik vond het ook wel opmerkelijk hoe open jij was over dat je je zoontje's strot wou dichtknijpen, damn bro.

Dank.
Weet je, het waren mijn eerste gedachtes en dat heb ik geaccepteerd. De middag kwam mijn dochter binnen, 2 jaar, "ohhh broertje ik hou van jou al heel lang".
En zo simpel is het eigenlijk. Mijn gedachtes heb ik bij een vader, van een meisje met down syndroom, precies zo teruggelezen. :rolleyes: Ik was dus niet gek. Het is ook niet meer dan een gedachte gebleven.
Ik ben super trots op mijn kids en zal ze nooit in een kwaad daglicht zetten. :)
Overigens hoort "achter het behang plakken" daar dus niet bij. :p

Ik heb het na 1 dag geaccepteerd. En we zien wel waar het eindigt.
Mijn vrouw heeft er 2 jaar over gedaan. Ik kan je vertellen dat dat heel veel verdriet geeft. :o
Maar een ding is helder. Een kind met een handicap opent je hart nog meer. Zoveel onvoorwaardelijke liefde die je krijgt, prachtig gewoon.

Het geeft ook een last. Je bent namelijk altijd met je kind bezig. Een ballebak is voor ons niet ontspannend.
We moeten altijd opletten en erachteraan. Verjaardag bezoeken is altijd opletten dat hij niet te veel eet.
Vakantie is bijna niet te doen. Om maar even de zaken in het juiste perspectief te zetten.

Mooie uitzending, Ron. Fijn dat je het leven toont zoals het is.

• #2.949
Today i killed my leg workout.

17s7wo.jpg

Quads
Squat 100kg ;)
Front squat 60kg.
Legpress 250kg lekker diep en een repout met 100kg 27 reps op snelheid.
Extensions 50kg met goeie spanning.

Hams
Seated legcurls 60kg branden die hap niet normaal.

Adduction 80kg :eek:
Abduction 80kg :eek:

Kuiten
Zittend 50kg 5 sets en niks meer over.

Daarna lekker wezen douchen en eten. Nu met het typen trillen mijn quads nog.

Ik kill graag weer mee als het eer kan en mag :) nice train.
en bergen met respect! voor hoe jij je leven voor elkaar hebt met je vrouw en je zoontje en gewoon alles bij elkaar! kan niet anders zeggen.

• #2.951
  • #2.952
x6c079.png

Biceps
Dumbbell curls warmup 10kg
Incline dumbbell curls 18kg :p
Scott curls ez-bar 33kg :eek:
Machine curls 40kg
Cable curs 40kg

Triceps
Push down straight bar 60kg :p
Rope push down 35kg :eek:
Overhead one arm triceps extensions 8kg
French press dumbbell 24kg

En toen vond ik het genoeg. :p

french press.....die kende ik niet, d8 ook aan hele andere zaken toen ik dat zag staan haha

kzie het aantal setjes niet, maar lijkt op kort en krachtig!

Goed bezig ron!

• #2.955
Thanks. :D :thumbs:
french press.....die kende ik niet, d8 ook aan hele andere zaken toen ik dat zag staan haha

kzie het aantal setjes niet, maar lijkt op kort en krachtig!

Deze,
http://www.youtube.com/watch?v=VWFEpSW1k40
of deze,
http://www.youtube.com/watch?v=d_KZxkY_0cM
En ik deed deze.
http://www.youtube.com/watch?v=afiSjfWT-zY

Maar wil wel weten wat jij dacht dan. :eyebrow:

Ron, als ik je posts goed interpreteer doe je iedere spiergroep 1x per week? Hoeveel sets en reps per oefening of hou je voor een bepaalde spiergroep een specifiek aantal sets. Bv voor de kleine spiergroepen 5-7 sets van 8 reps en voor grote spiergroepen 7-9 sets van 8 reps..?

• #2.958
haha had 'm natuurlijk al opgezocht inmiddels

enne...tsja french kiss -> french press, small difference ;)
Hahaha daar ben ik ook goed in. :p
Ron, als ik je posts goed interpreteer doe je iedere spiergroep 1x per week? Hoeveel sets en reps per oefening of hou je voor een bepaalde spiergroep een specifiek aantal sets. Bv voor de kleine spiergroepen 5-7 sets van 8 reps en voor grote spiergroepen 7-9 sets van 8 reps..?
Sommige spiergroepen 2x in de week. ;) Ik moet mijn benen en rug goed aanpakken, dus probeer hier meer druk en vermoeidheid te verkrijgen. :eek: Er zijn vele methodieken die ik gebruik en alles wordt me voorgeschreven door Ray Simon. :rolleyes:
Overigens is hij nu op de AC aanwezig. :thumbs:

Maar goed, ik begrijp dat je wilt leren. Leer dan dat je elke 4 tot 6 weken je trainingsmethodes verandert moeten worden. En bovenal voelen dat je de spiergroep pakt. Alleen maar benchen en niet de spanning op de borst voelen is zinloos benchen, als je me volgt.
De reps variëren kan ook training na training. Blijf je lijf verrassen. En train hard. Dus opwarmen en dan max gewicht knallen. :D

Hahaha daar ben ik ook goed in. :p

Sommige spiergroepen 2x in de week. ;) Ik moet mijn benen en rug goed aanpakken, dus probeer hier meer druk en vermoeidheid te verkrijgen. :eek: Er zijn vele methodieken die ik gebruik en alles wordt me voorgeschreven door Ray Simon. :rolleyes:
Overigens is hij nu op de AC aanwezig. :thumbs:

Maar goed, ik begrijp dat je wilt leren. Leer dan dat je elke 4 tot 6 weken je trainingsmethodes verandert moeten worden. En bovenal voelen dat je de spiergroep pakt. Alleen maar benchen en niet de spanning op de borst voelen is zinloos benchen, als je me volgt.
De reps variëren kan ook training na training. Blijf je lijf verrassen. En train hard. Dus opwarmen en dan max gewicht knallen. :D

Nooit te oud om bij te leren toch!

Jouw principe is dus constant een andere prikkel toedienen, helder. Thanks!

• #2.960
Nooit te oud om bij te leren toch!

Jouw principe is dus constant een andere prikkel toedienen, helder. Thanks!

Nee precies. Oud worden geeft ervaring, ook al ben ik dan maar pas 3 jaar aan het trainen, en dan nog maar 18 maanden BB. :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven