- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjewel enne deze papa is trots om papa te zijn van zo'n vrolijk jochie.ik heb een vlaag gezien (mooi zoontje heb je! lijkt op papa ook), maar daarna moest ik helaas aan de slag.
eens zien of het inderdaad via uitzendinggemist te beschnautzen is
heavy train gehad ook!

Yep knal door de barrières en verder.Je gaat maar door kerel. Lekker hoor. Grow baby grow; burn baby burn.![]()

Wees welkom.
En dankjewel. 
Ik vond het echt een goed programma. Zo mooi om te zien hoe vrolijk al die gehandicapte mensen waren. Ik vond het ook opvallend hoe groot de verschillen waren tussen de verschillende mensen. Sommige begrepen alles en konden gewoon communiceren en sommigen konden eigenlijk helemaal niks. Ik vond het ook wel opmerkelijk hoe open jij was over dat je je zoontje's strot wou dichtknijpen, damn bro.
Ik was dus niet gek. Het is ook niet meer dan een gedachte gebleven.

Mooie uitzending, Ron. Fijn dat je het leven toont zoals het is.

Ik kill graag weer mee als het eer kan en magnice train.
en bergen met respect! voor hoe jij je leven voor elkaar hebt met je vrouw en je zoontje en gewoon alles bij elkaar! kan niet anders zeggen.

Thanks.
french press.....die kende ik niet, d8 ook aan hele andere zaken toen ik dat zag staan haha
kzie het aantal setjes niet, maar lijkt op kort en krachtig!

Hahaha daar ben ik ook goed in.haha had 'm natuurlijk al opgezocht inmiddels
enne...tsja french kiss -> french press, small difference![]()

Sommige spiergroepen 2x in de week.Ron, als ik je posts goed interpreteer doe je iedere spiergroep 1x per week? Hoeveel sets en reps per oefening of hou je voor een bepaalde spiergroep een specifiek aantal sets. Bv voor de kleine spiergroepen 5-7 sets van 8 reps en voor grote spiergroepen 7-9 sets van 8 reps..?
Ik moet mijn benen en rug goed aanpakken, dus probeer hier meer druk en vermoeidheid te verkrijgen.
Er zijn vele methodieken die ik gebruik en alles wordt me voorgeschreven door Ray Simon. 

Hahaha daar ben ik ook goed in.
Sommige spiergroepen 2x in de week.Ik moet mijn benen en rug goed aanpakken, dus probeer hier meer druk en vermoeidheid te verkrijgen.
Er zijn vele methodieken die ik gebruik en alles wordt me voorgeschreven door Ray Simon.
Overigens is hij nu op de AC aanwezig.
Maar goed, ik begrijp dat je wilt leren. Leer dan dat je elke 4 tot 6 weken je trainingsmethodes verandert moeten worden. En bovenal voelen dat je de spiergroep pakt. Alleen maar benchen en niet de spanning op de borst voelen is zinloos benchen, als je me volgt.
De reps variëren kan ook training na training. Blijf je lijf verrassen. En train hard. Dus opwarmen en dan max gewicht knallen.![]()
Nooit te oud om bij te leren toch!
Jouw principe is dus constant een andere prikkel toedienen, helder. Thanks!