- Waardering
- 2.211
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
Ja is toch geweldig. Whahaha Ik heb me echt kapot gelachen. En gisteren kreeg ik dezelfde opmerkingen.
Echt wel goed voor je ego. Nu die buik nog weg.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Geeft zoveel voldoening. Mis de 2 uurs trainingen die ik normaal deed helemaal niet.

beste training hoor
Doe het je nu ff niet na
zie dat je Nr1 + magic creatine gebruikt (is dat niet het zelfde? dubbele supp)

Yep wij zijn de opa's hier
Heb ook net Nr 1 binnen om te proberen
Ga er morgen mee beginnen denk ik.
bevalt het jou?

Wil toch wel een keertje tot max gaan. Moet dan wel mijn training gaan aanpassen op die dag.
Een paar weken geleden had ik nog moeite om de 24kg in positie te brengen. En nu de 26kg. Gaat goed!

Fijne beentraining hmmm tja dan ga je het ook voelen
Ik heb zelf na een beentraining minimaal 3 dagen pijn
Soms zelfs verkoudheidsverschijnselen omdat ik dan niet lekker herstel
Sterkte met de pijn
PS ik heb ongeveer de zelfde krachtstats bij de benen als jij zie ik
. En als ik jou fotos zie zijn je benen best goed in proportie. Mag ik nog wel ff aan werken.
Kracht heeft volgens mij niet veel met de spiergroei te maken.
Ik groei ook wel op minder zwaar trainen (de laatste jaren niet meer zo vlug maar het werkt)
Ik ben al jaren niet zo sterk als al die BB goden hier op het forum ...jammer misschien maar ik zie toch liever in de spiegel een goed lichaam dan dat ik kan zeggen dat ik 100 kg kan benchen.
Moet ook eerlijk zeggen dat de powerlifters op mijn spotschool beresterk zijn maar vaak ook een buik van hier tot Rome hebben. De BB trainen bij ons toch iets lichter en gaan vaker voor de pomp... uiteraard zijn daar ook beesten bij maar kracht is niet altijd belangrijk voor ze. Joh wij ouderen zijn misschien niet zo sterk meer maar hoeveel mannen van onze leeftijd zie jij nou op straat met een goed lichaam...... precies heel weinig.... wij doen het dus best goed![]()
maar een heel jaar cutten is ook niet leuk dat is niet vol te houden. Ik probeer nu na de zomervakantie (ca 6 a 8 maanden) iets aan massa te winnen en dan daarna weer iets aan het ook gewonnen vet kwijt te raken zodat ik tgen de tijd dat ik weer in mijn zwembroek mag lopen het er allemaal nog een beetje redelijk uit ziet. Allemaal naturel natuurlijk want AAS op onze leeftijd is helemaal niet aan te raden (legt je productie aan test helemaal stil en probeer het dan maar eens weer op te starten) Gebruik van supps daar doe ik wel aan mee maar vaak twijfel ik wel of ik er nu echt baat bij heb.

Maar was heavy t*ring