XXL Nutrition

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
aardige EZ curl van 43kg
ca 35 kg is toch wel mijn max (als ik hem als eerste doe)
en die upright row doe ik je ook niet na
beste training dus (al is het wel een vreemde combi schouders / biceps)

Deze training is zo neergezet.
En ik moet zeggen de combi bevalt prima. Morgen Rug en achterkant schouders.
 
Laatst bewerkt:
Overall Score Training 7/10
Motivatie 8/10
Pre-WO Nr. 1 & Magic creatine 8/10
Tijdens training Muscle protect 8/10
Post-WO Magnificent en Whey Pro XL 8/10
Trainingstijd: 55 minuten

Training Back to the Roots. Lekkere training en dan toch een overal score van 7/10. Ik heb een scheurtje of aambei aan de binnenzijde van de endeldarm. En elke beweging voel ik dus. :( Na het trainen naar de dokter geweest, en hup vinger erin. Nee not funnie :eek2: Nu wel Lidocaïne gekregen voor verdoving.
Zit al een stuk beter. :D

Front pulldown wide grip 3 sets 12,10,8 reps
1x12 55 kg
1x10 60kg
1x8 65kg
Deze ga ik lekker omhoog gooien. Gaat gewoon lekker. :p

Bor 3 sets 12,10,8 reps
1x12 55kg
1x10 70kg
1x8 85kg zalig dit en keihard wezen trainen. Hardcore bezig. :lol:

Vertical row wide grip 3 sets 12,10,8 reps
1x12 55kg
1x10 60kg
1x8 65kg Deze trap ik ook omhoog. Gaat zalig en dan lekker agressief dat gewicht naar je toe trekken. :cool:

Deadlifts 3 sets 12,10,8 reps gewoon omdat ik het mis
1x12 75kg
1x10 95kg
1x8 115kg Zonder straps Woow.
1x1 145kg Met straps En een vette PR :1e:

Seated Bent over raise 3 sets 12,10,8 reps
1x12 8kg
1x10 9kg
1x8 10kg Zalig om die achterkant te voelen en trekt ook heerlijk aan de borstspieren.

Rope face pulls 3 sets 12,10,8 reps
1x12 30kg
1x10 35kg
1x8 40kg Jeetje wat is dit toch zwaar.

Shrugs 3 sets 12,10,8 reps
1x12 60kg
1x10 70kg
1x8 80kg

Zalig getraind hoor maar die pijn pffff:mad:
 
Na de spiegel bestudeerd te hebben, ben ik erachter. Het is een puistje op een heel vervelend plekje.
Dus geen rare dingen gebeurt met kracht zetten ofzo. He gelukkig.

Vandaag staat de borst en triceps op het programma. En ik ga lekker knallen, heb er zin in. (altijd wel hoor)
 
Een puistje die zoveel pijn doet?
 
Een puistje die zoveel pijn doet?
Yep :( op het randje van het randje. If you know what i mean.:rolleyes:
Dus elke contractie is voelbaar. Ook als ik druk zet op mijn diafragma. (zeg maar core fixatie)
Maar goed het gaat elke dag een stukje beter, of misschien is het gewenning. :eek:
 
Suc6 met je ongemakkelijke plekje; heb er zelf ook last van. Lekkere workout.:)
 
Overall Score Training 6/10
Motivatie 8/10 maar door de pijn in mijn reet 4/10
Pre-WO Nr. 1 & Magic creatine 8/10
Tijdens training Muscle protect 8/10
Post-WO Whey Pro XL 8/10
Trainingstijd: 55 minuten

Back to the Roots. , zalige training daar niet van. Maar dat puistje op mijn anus begint behoorlijk te vervelen. Er komt nu af en toe wat vocht uit mijn "je weet wel". Begin me toch wel wat zorgen te maken. :(

Bench Press 3 sets 12,10,8 reps
1x12 50kg
1x10 60kg
1x4+2+2 70kg Ging niet helemaal lekker.

Incline DB press 3 sets 12,10,8 reps
1x12 22kg
1x10 24kg
1x7 26kg vele malen beter dan de vorige keer. Maar dan ineens is ook alles op. :eek:

DB Fly's 3 sets 12,10,8 reps
1x12 14kg
1x10 16kg deze keer erg zwaar. misschien omdat ik nu dieper ga.
1x8 18kg Afgemaakt maar wel met heel veel moeite.

Peck Deck
1x10 50kg
1x8 55kg
1x6 60kg Gewoon even een extra oefening. :p

Dips 3 sets 12,10,8 reps
1x12 -25kg
1x10 -15kg
1x6 -10kg Ik heb eigenlijk niet zoveel aan die 10kg ondersteuning. Als ik omhoog ga ga ik soms sneller dan de ondersteuning. Dus geen ondersteuning hahahaha

Pushdown cable 3 sets 12,10,8 reps
1x12 25kg
1x10 30kg
1x8 35kg

Overhead presses 3 sets 12,10,8 reps
1x12 20kg
1x10 22kg
1x8 24kg

One arm reverse grip push down 3 sets 12,10,8 reps
1x12 5kg mijn triceps werden behoorlijk aangespannen. tegen kramp aan.
1x10 7,5kg
1x8 10kg Enorme pomp dit.

Daarna nog even 10 minuten op een bokszak staan rammen. Gewoon for fun.
 
Gaat lekker oom!
Ga zo door.

-Mick
 
Gaat lekker oom!
Ga zo door.

-Mick

Blijf me maar volgen. We kunnen ook een wedstrijd/contest doen met z'n tweeen.
Zullen we dat volgende week bij Oma even bepraten. Lachen man.
 
Aha is goed, ik ga mijn log vanaf morgen ook weer even bijhouden, morgen borst-triceps aan de beurt.
 
Aha is goed, ik ga mijn log vanaf morgen ook weer even bijhouden, morgen borst-triceps aan de beurt.

Voor een lichaam van een god is volharding nodig, hard trainen, goed eten en voldoende rust.
Spieren krijg je niet daar werk je hard voor. En een log is je spiegel van hard werken. Kijken wat je goed doet en waar je verbeteren kan.

We kunnen een contest doen die we dan met de kerst bij oma afronden. :p
Zien we elkaar ook weer. En tussen door kunnen we gezamelijk trainingssessies houden, om elkaar nog scherper te maken.
Houden we de familielijn ook op peil. ;)

Kunnen ook foto's maken bij oma en dan hier plaatsen om ons te laten jureren door de volgers en lezers.
 
hai, hai, het duurt heel lang maar ik ben er. Ik zat even je beginstats te lezen.
Hoe sta je er nu voor.

Nog bedankt voor de positieve opmerkingen:):)
 
hai, hai, het duurt heel lang maar ik ben er. Ik zat even je beginstats te lezen.
Hoe sta je er nu voor.

Nog bedankt voor de positieve opmerkingen:):)

Nou heel graag gedaan hoor. Best klote wat je allemaal mee maakt en te doen hebt.
Tja hoe sta ik ervoor. Pff lastig te zeggen hoor. Ik heb nog steeds een bejaarde buikje. :mad:
Maar qua massa ben ik wel veel aangekomen. Nu bezig om mijn vet% omlaag te brengen. En mijn training nog harder te maken.
Mijn biceps meten nu 40cm en daar ben ik best tevreden mee. Mijn schouders gaan goed. Lats lopen iets achter. Rug is goed maar nog te onzichtbaar door de vet%.
De "ik weet niet spieren" (shrugs) worden groter.
Al met al gaat het wel goed. Nu meer focus op vet% verlies zonder massa verlies.
 
wat is je vet% nu je begon op 23% volgens mij moet het wel gezakt zijn;)
Ik moet eerlijk zijn dat 40 cm biceps mij niks zegt.
waarschijnlijk een vrouwenkwaal. ik weet wel heel goed wat taille 70 cm betekent:(
enne de beentjes, hoe gaat het daarmee?
 
wat is je vet% nu je begon op 23% volgens mij moet het wel gezakt zijn;)
Ik moet eerlijk zijn dat 40 cm biceps mij niks zegt.
waarschijnlijk een vrouwenkwaal. ik weet wel heel goed wat taille 70 cm betekent:(
enne de beentjes, hoe gaat het daarmee?

Oke. Pff ff in het kort dan. Ik ben 2,5jaar geleden begonnen met fitness als ondersteuning van mijn hardlopen. Na de halve marathon van Amsterdam 2011 kreeg ik een blessure. Dit zorgde uiteindelijk voor een jumpersknie (kniebandpees ontsteking, zichtbaar door bult op knie tijdens buigen).
Sinds ik bij een seminar van Ray Simon ben geweest in combinatie met mijn knie ben ik me gaan toeleggen op bodybuilding.

2,5jaar geleden was mijn vet% 34,4% Nu sta ik op 23% wellicht lager hoor.
Meting heb ik NOG niet gedaan, weet niet hoe en heb geen hulp.
Mijn spiermassa is inmiddels wel flink opgelopen en mijn gewicht is rond de 92kg nu. Buikomvang is in die 2,5 jaar met 14cm afgenomen.
Maar buik is er nog wel. Die 40cm biceps is redelijk in combinatie met mijn lichaamslengte en bouw. Boven gemiddeld zeg maar.
Mensen in mijn omgeving zien dat ik gegroeit ben en de spiegel ziet dat ook. Maarja ik ben NOG niet tevreden.

Ik denk dat mijn vet% gezakt is maar hoeveel? Bij mijn foto's zie je mijn biceps op 38cm.

En dan die beentjes. Tja door die blessure kon ik niet vol gaan trainen. Mocht niet van de orthopeed en fysio. En omdat herstel van een man op leeftijd :p nu eenmaal langer duurt wilde ik niet eigenwijs zijn.
De vormen zitten er wel en de kuiten zijn ook mooi. Maar er mag meer massa op.
Dinsdag mag ik naar de orthopeed en dan zal ik een volgend plan trekken.
Op mijn lijstje staat nog steeds een marathon die ik voor juni 2013 wil hebben afgerond. Of ik dat mag en eventueel ook kan hoor ik nog.

Dit was het in een notendop. Fotos gaan nog wel volgen van mijn poses. Maar welke ik moet nemen om er goed uit te komen weet ik niet. Ben daar een absolute leek in. Hahahaha :D
 
wil je echt de vollemarathon lopen in 2013. dat is wel heel vet. Die kans durf ik niet aan.
ja in 5 uur, dan ga ik het durven:(
Ik kan niet ander zeggen dan respect voor je. Foto's vind ik moeilijk, want er zit soms wel bedrog in de foto:(
Ik denk ook aan je armen te zien dat je vt% lager moet uitvallen.

Stel dat je uit zuid holland kom, dan wil ik best de marathon aangaan met je:) Samen is gemakkelijker dan alleen:). Het lijkt mij ook een vette uitdaging:)
 
Goed hoor dat je zo gezakt ben in vet%
Maar als je een marathon wil lopen dan moet je toch niet aan krachttraining doen?
Veel uren maken met lopen toch heb ik begrepen van mijn collega die hem ook loopt (rond de 4 uur) Die buik dat is gewoon moeilijk ik krijg hem ook niet strak
We blijven gewoon proberen toch?
 
Voor een lichaam van een god is volharding nodig, hard trainen, goed eten en voldoende rust.
Spieren krijg je niet daar werk je hard voor. En een log is je spiegel van hard werken. Kijken wat je goed doet en waar je verbeteren kan.

We kunnen een contest doen die we dan met de kerst bij oma afronden. :p
Zien we elkaar ook weer. En tussen door kunnen we gezamelijk trainingssessies houden, om elkaar nog scherper te maken.
Houden we de familielijn ook op peil. ;)

Kunnen ook foto's maken bij oma en dan hier plaatsen om ons te laten jureren door de volgers en lezers.

Yup is goed.
 
wil je echt de vollemarathon lopen in 2013. dat is wel heel vet. Die kans durf ik niet aan.
ja in 5 uur, dan ga ik het durven:(
Ik kan niet ander zeggen dan respect voor je. Foto's vind ik moeilijk, want er zit soms wel bedrog in de foto:(
Ik denk ook aan je armen te zien dat je vt% lager moet uitvallen.

Stel dat je uit zuid holland kom, dan wil ik best de marathon aangaan met je:) Samen is gemakkelijker dan alleen:). Het lijkt mij ook een vette uitdaging:)
Hahaha jij durft. Dit is ooit gezegd door andere toen ik zei dat ik de damloop zou gaan lopen voor het goede doel. St Amazones. Dit is uiteindelijk door 50 loopsters en lopers uitgelopen inclusief 12 borstkanker patiënten. Dus kijk uit wat je zegt hoor.
Ik kom uit de Kop van Noord Holland, maar Nederland is toch niet zo groot. ;)
Enne ik loop in duurloop max 10km/u dus die 5 uur zal ik ook wel aantikken. Maarre so what.:D

Goed hoor dat je zo gezakt ben in vet%
Maar als je een marathon wil lopen dan moet je toch niet aan krachttraining doen?
Veel uren maken met lopen toch heb ik begrepen van mijn collega die hem ook loopt (rond de 4 uur) Die buik dat is gewoon moeilijk ik krijg hem ook niet strak
We blijven gewoon proberen toch?
Dat zeggen meer mensen. Wil je serieus een marathon lopen dan heb je helemaal gelijk. Maar ik doe niet mee voor de prijzen toch.
En dankjewel voor het compliment. :o
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven