- Waardering
- 23.846
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Kwart DL, je kan het ook zien als Rack-Pulls 5x5 140kg![]()
Rack-Pulls 5x5 LOL! Dat moet je eens tegen sommige van die dombo's zeggen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kwart DL, je kan het ook zien als Rack-Pulls 5x5 140kg![]()

Je weet dat er een aantal mensen braaf meelezen en reageren!
nice train! Hoe is het nu met je teen?

Is geen onzin toch?? of vind jij je sport en passie onzin??![]()
Dus wij die volgen zijn niemand?? Das ook niet leuk om te horen.Nee zeker niet, maar als ik hier tijd in steek en niemand volgt, dan heeft het dus geen zin en dan is het onzin. Zo bedoel ik dat.

Nee zeker niet, maar als ik hier tijd in steek en niemand volgt, dan heeft het dus geen zin en dan is het onzin. Zo bedoel ik dat.
Ach d'r staat zo'n tellertje achter je post met 50.000 en een beetje.... toch meer dan niks
Minder treurig dan mijn log. En soms reageert er iemand met iets waar jij wat van opsteekt, of iemand die van jou wat opsteekt (hopen we dan...).
Dus wij die volgen zijn niemand?? Das ook niet leuk om te horen.
Maar ik snap je wel... alhoewel tips altijd welkom zijn van iemand met ervaring.
Loggen doe je voor jezelf.
Doet me denken aan een verhaal dat iemand ooit is gestopt met trainen omdat ie te weinig reacties kreeg in zn log
Loggen voor mezelf doe ik niet.
Ik zal wat minder zeuren en meer loggen.Dat is het nou precies. Feedback krijgen is wel leuk.Snap je gevoel wel Ron
Heb het ook soms dat je toch wat meer feedback of reacties verwacht
Maar ja dat iemand niet iets post wil niet zeggen dat ze niet lezen
Bikkel van een training trouwens
Die borst van jou is ook behoorlijk sterker geworden, weet nog dat je aan het klagen was dat je niet zo veel kon pressen
70 kg incline is niet weinig

Dat is ook zo Nicky en ik moet ook gewoon niet zeuren.tsja, iedere keer "lekkere train" tikken, heeft ook niet veel meerwaarde he.
Weet gewoon nooit wat te typen bij sommige logs...

Dat is het. Maar goed ik ga gewoon door.Beter lekkere train als niets dan denk je dat niemand hetvgezien heeft

ik zit nog onder de 8500 dussss niet slecht Ron
---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:14 ----------
wat is het forum traag trouwens ff iets er op zetten duurt al lang laat staan een foto plaatsen

Waarschijnlijk door al die mensen die zich zelf duizenden keren bekijken![]()