- Waardering
- 2.211
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
Precies.

Ja en maar vragen wat ik heb. Uhhhh een gebroken hart, nou lekker.hahaha leuke foto man , alle mensen moeten wel gekeken hebben![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies.

Ja en maar vragen wat ik heb. Uhhhh een gebroken hart, nou lekker.hahaha leuke foto man , alle mensen moeten wel gekeken hebben![]()

hahaha sory verkeerd , gezien/gelezen nu ik opnieuw kijk je hebt gelijkDankjewel. Maar is mijn vrouw niet. Ze had mijn dochter kunnen zijn.![]()
Maar ziet er niet verkeerd uit 
No problem. En inderdaad een hele mooie meid.hahaha sory verkeerd , gezien/gelezen nu ik opnieuw kijk je hebt gelijkMaar ziet er niet verkeerd uit
![]()

Welkom. Ach ik ben pas op 48 jarige leeftijd begonnen.Zo Ron, je bent wel fanatiek voor je leeftijd he(mag ik zeggen als mede oudje).
Meer dan 170 pagina's log, en die kampioenschappen... goed bezig hoor. Jammer van die teen, maar gewoon een beetje voorzichtig doorgaan hoor!
Maar knal als een tiener. 
ziet er toch nog goed scherp uit Ron... niet doemdenken, je weet maar nooit![]()

Als die shoot is geweest plaats ik hier wel wat foto's.ik heb nog wat pokon over...zijn je sprietjes van beentjes wellicht blij mee
balen van de YBF zeg....
wel lief van jezelf dat je je dan met een shoot belonen gaat.
sterkte met je pootje!
(en gaat je dame nog steeds als een wervelwind?)

Yep, ik weet het. Maar goed, had ik maar niet mee moeten doen. Weer wat geleerd.Heb ik nog gezeurd om foto's van die benen... krijg je dit. Een gipspoot op de foto.
Sterkte ermee! Maar zo te lezen laat jij je nergens door tegenhouden.

Zo is het. Kost me wel veel moeite, maar dat is meer omdat het zolang op de agenda staat en er rete hard voor gewerkt heb.Heel goed Ron, eindelijk een beetje duidelijkheid
Heb je ook even wat meer tijd om te verbeteren.