AndroidHealthClinic

Ron501 Bigger legs Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Aha... dat hoort er ook bij he! Hier ook. :)

Morgen weer knallen dus he!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.662
Benen!!!!

Vanmorgen Hams afgebeuld.

Standing leg curls 2x12x15kg 5x12x17,5kg in de legextension machine
Romanian DL 1x10x60, 1x10x70 & 1x12x80kg ligt het aan mij of is Romanian hetzelfde als SLDL :eek:
Seated Leg curls 3x12x45kg
Legpress machine voeten hoog geplaatst 3x12x100kg hoe hoger de voeten hoe meer actie op de hams. ;)

Zo naar de gym voor de quads :D

btw nu de laatste 3 weken elke keer bij beentraining springt er een adertje in mijn rechteroog.
Iemand een idee hoe dat te voorkomen is?

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:40 ----------

Benen!!!!

Avond programma Quads.

Legextensions 1x15x30kg warmup set 4x20x35kg pffff nu al vette pomp. Alles op constante spanning. :eek:
Front squats 2x10x40kg, 1x10x45kg, 2x10x50kg & 2x10x60kg ATG focking zwaar.
Uitstappen 3x20passenx28kg, 2 dumbbells van 14kg. Killing :haar:
Legextension 3x15x45kg
Hacksquat in smithmachine (squat stand en dan voeten ver vooruit) 1x10x40, 1x10x50, 1x10x60kg & 1x10x80kg Deze laatste echt uit mijn tenen.
Legextension 3x12x55kg

helpppppp kan nu niet meer normaal mijn benen flexen.

Hahahaha.. en hoe kom je morgen de trap af??
Nice!

oef haha

Is de bloeddruk goed? Of geen idee? Misschien eens laten meten dan.
Diep inademen en dan persen schijnt ook niet zo goed te zijn, je moet geloof ik langzaam uitadeemen als je omhoog komt. Ik kan het niet goed uitleggen, maar zoek eens op ademhalings techniek bij diverse oefeningen.

Is de bloeddruk goed? Of geen idee? Misschien eens laten meten dan.
Diep inademen en dan persen schijnt ook niet zo goed te zijn, je moet geloof ik langzaam uitadeemen als je omhoog komt. Ik kan het niet goed uitleggen, maar zoek eens op ademhalings techniek bij diverse oefeningen.

Ik neem aan dat je de valsalva manouevre bedoelt? Hierdoor kan je bloeddruk inderdaad flink omhoog schieten. Genoeg filmpjes te vinden van zware deadlifts en squats met een bloedneus als gevolg. :D

• #3.667
Ik zal mijn bloeddruk laten meten. Zoals gezegd is het sinds een paar weken.
Hiervoor nooit last van gehad. En de gewichten zijn niet omhoog gegaan ofzo. De intensiteit wel trouwens. Hmmmm
Ga eens kijken naar die valsaalva manouevre.

De mediale quad is trouwens over de volle lengte beurs hahahaha

Ja, valsalva dat is het.
Die quads goed te pakken gehad man! Wat was het meest killing: front, hack, lunge of gwn alles bij elkaar?
Geen stijve haamstrengen? Die RDL geeft bij mij toch wel een soort overstrek altijd.

• #3.669
Ja, valsalva dat is het. Die quads goed te pakken gehad man! Wat was het meest killing: front, hack, lunge of gwn alles bij elkaar? Geen stijve haamstrengen? Die RDL geeft bij mij toch wel een soort overstrek altijd.

De frontsquats na de 4x20 legextension was killing. Bij de 2e set zaten mijn quads rete vol en je voelt dan ook echt het bloed zijn vluchtweg zoeken door je spier heen. Hahahaha bij wijze van spreken dan natuurlijk.
Die Hacksquat in de Smith is niet optimaal, maar ook dat is zalig.
Quads zitten vol de mediale quad helemaal die is constant gespannen. De billen wil ik maar niet noemen. :p

Die RDL lijkt wel een SLDL? Moet maar even thuis op Youtube kijken wat nu het verschil is.:D

---------- Toegevoegd om 13:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------

Triceps!!!

Vanmorgen de laatste ochtend training afgewerkt van de 4e week Jay Cutler style.

V-Bar pushdown 2xWUx15x17,5kg & 3x15x22,5kg killing dit. De triceps gelijk vol. :eek:
Cable rope overhead 2x12x12,5kg & 2x15x10kg
CGBP 1xWUx15x40kg, 1xWUx15x50kg & 3x10x60kg
Lying triceps extension oftewel EZ-bar French press 3x12x23kg, 2x10x28kg, 1x11x23kg & 1x9x23kg

Hierna was ik af en de triceps helemaal vol en strak.:D

De frontsquats na de 4x20 legextension was killing. Bij de 2e set zaten mijn quads rete vol en je voelt dan ook echt het bloed zijn vluchtweg zoeken door je spier heen. Hahahaha bij wijze van spreken dan natuurlijk.
Die Hacksquat in de Smith is niet optimaal, maar ook dat is zalig.
Quads zitten vol de mediale quad helemaal die is constant gespannen. De billen wil ik maar niet noemen. :p

Die RDL lijkt wel een SLDL? Moet maar even thuis op Youtube kijken wat nu het verschil is.:D

Ik moet het ook even opzoeken, maar volgens mij werk je met RDL meer met je heupen (kont naar achteren bij dalen en naar voren bij omhoog duwen) en SLDL heeft rechtere benen en heupen de hele tijd. Maar ik doe ook vast iets wat er tussen in zit ;)

---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

Ik denk dat ik wel warm was... maar net niet :)
Lyle McDonald legt het goed uit: http://www.bodyrecomposition.com/training/rdl-vs-sldl.html/

• #3.671
Ik moet het ook even opzoeken, maar volgens mij werk je met RDL meer met je heupen (kont naar achteren bij dalen en naar voren bij omhoog duwen) en SLDL heeft rechtere benen en heupen de hele tijd. Maar ik doe ook vast iets wat er tussen in zit ;)

---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

Ik denk dat ik wel warm was... maar net niet :)
Lyle McDonald legt het goed uit: http://www.bodyrecomposition.com/training/rdl-vs-sldl.html/
Ik zie het verschil. Yep zo doe ik het ook. Maar de actie in de hams is dezelfde. :p

Schouders!!!

Vanavond de laatste training afgewerkt van Jay Cutler "2 trainingen per dag" week.

Machine schouder press 1x10x45 & 3x10x50kg :)
Seated side raises 1x10x8 & 3x10x10kg
Front raises 2x10x10 & 1x10x12kg
Bent over raises op incline bankje 3x10x8kg & 1x10x8 DS 1x5x5kg totaal opgepompt. :eek:
Cable rear delt fly's 4x10x15kg beide zijde
Neck presses 1x10x35, 2x10x40kg & DS vanaf 40kg-20kg 15 reps
Staan low cable deltpoid raise 3x10x15 & 4x10x10kg

Rete lekkere training. Vind schouders mijn mooiste en lekkerste training. :D
Mijn gevoel over deze manier van trainen, dus 2x per dag 4 dagen in de week.
Het is te doen. Je kan prima kanllehhhh. Focus op één spiergroep is wel lekker.
Kost veel energie, dus je eten moet wel omhoog. ;)
Veel geleerd en misschien ooit weer eens. Maar nu weer normaal doen hahahaha

Rete lekkere training. Vind schouders mijn mooiste en lekkerste training. :D
Mijn gevoel over deze manier van trainen, dus 2x per dag 4 dagen in de week.
Het is te doen. Je kan prima kanllehhhh. Focus op één spiergroep is wel lekker.
Kost veel energie, dus je eten moet wel omhoog. ;)
Veel geleerd en misschien ooit weer eens. Maar nu weer normaal doen hahahaha

hehe nice, die evaluatie.

Tussen evaluatie dus he! :D

Klinkt goed! Lekkere trainingen!

• #3.675
Borst!!!
Week 5 van de 8 weekse Jay Cutler Living Large.​

Na twee dagen rust was het wel weer nice om de sportschool in te stappen. Yep ik ben verslaafd. :p

Incline dumbbell fly's wu 12kg, 2x12x16, 1x12x18 & 1x10x20kg
Flat dumbbell presses 1x12x26, 1x12x28 & 1x12x30kg onder constante spanning. :eek:
Incline machine press 3x12x45 & forced sets 1x7x65 & 1x5x65kg. Alles op spanning getraind
High cable cross over 5x15x10 & 2x10x12,5kg beide zijde. Killing dit

Dat was het. Wel lafjes als je dat afzet tegen vorige week. Maar goed schema is schema.

Afgelopen zondag naar de YBF geweest, 2 atleten van Ray waren daar aanwezig.
Mijn blessure verhinderde mijn podium plek. Anyway Bij de dames een eerste plek gepakt en bij de heren een tweede plek (super fysieken) :D

hehe wel twee hele rustdagen!! nou nou!! :D

Weekend is lang he zonder training! :)

lekker tekeer gegaan weer!

• #3.678
Rug!!!
Week 5 van de 8 weekse Jay Cutler Living Large.​

Alle oefeningen 12 reps

Small grip pull down 40, 50, 60 & 70kg + DS
T-bar row 30, 40 & 50kg
Dumbbell row 26, 30 & 34kg
One arm row machine 3x70kg
Wide grip cable row 45, 50, 3x55 & 2x50kg
One arm high cable row 3x55kg

20 min loopband op 5,5km/uur en 10graden helling

Lekker die rug aangepakt! Nice!

Zware trainingen zo te zien
Ik heb er niet eens de tijd voor

Wat bedoel je met DS?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven