- Waardering
- 2.211
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
De rug mag dikker en de lats moeten groeien.Zware trainingen zo te zien Ik heb er niet eens de tijd voor Wat bedoel je met DS?

En DS is drop set.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De rug mag dikker en de lats moeten groeien.Zware trainingen zo te zien Ik heb er niet eens de tijd voor Wat bedoel je met DS?

Is toch heerlijk een doel hebben. Dan neem je de pijntjes ook voor lief en knal je door.Grootste plannen allemaal Ron
Ik kijk er gelijk anders naar nu ik zelf ook met plannen bezig ben

Zwaaien, nope vergeten. Ben altijd zo zenuwachtig als ik naar de smoelesmid moet. BlehhhhhPlannen klinken goed! Heb je nog gezwaaid vandaag??
lekker getraind ook weer! je moet gewoon wel groeien he! kan niet anders.

Dankjewel ik ga ervoor.

Dankjewel Marleentje.

Komt echt wel bij jou. En anders maar niet. Jou doorzettingsvermogen lezend in je log is NIET niet jouw woord.![]()

Er staat "EN" dus pizza en daarna een ijsemmer. Jammie jammie :je cheat opgeven voor ben en jerry's??
maarre...fijn dat geen adertje sprong tijdens/na een fijne train
Dankjewel, ging wel lekker ja.

Ik wil wel zo hard mogelijk staan.Lekkere training! en fijn dat dat adertje nu heel bleef!
Je gaat echt lekker tekeer. Zal vast een super wedstrijd worden als het zover is.![]()

ow...ik hoor Shady al roepen dat pizza geen cheaten is
maar goed: de een zijn weaks spots zijn andermans weak spot niet.
Ijs is best lekker...maar voor een cheat zou ik eerder andere zaken kiezen
Laat 't smaken hoor!
(ow enne....geef je nog eens een update over je vrouw tussendoor, zou ik leuk vinden)

Wat zou jij nemen dan NickyCF?![]()
Mijn cheat is nu pizza, had niet veel tijd om iets anders te bedenken.
En die bak ijs, daar kan ik zo van genieten. Whahahaha
Ohhh met mijn vrouw gaat het top.
Ze blijft nu hangen op gewicht maar vet% gaat naar beneden.
Nieuw schema voor in de Gym en meer billen oefeningen erin, op speciaal verzoek hoor.
Sushi is toch geen cheat? Rijst en vis, misschien is sushi wel het oudste BB-eten wat er bestaat!?