- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn zoon is weer helemaal dezelfde boef. Pffff was wel schrikken zeg, wow. Tien jaar ouder in een dag.
Ja heel erg schrikken.

Gelukkig wel ja.Damn schrikken man ! goed dat het goed is afgelopen![]()

Yep kan bij iedereen gebeuren. Is gewoon iets wat veroorzaakt kan worden door hevige pijnen. En mijn ventje kan heel goed tegen pijn, maar als het dan pijn doet dan is het echt.Fijn dat het vandaag goed is gegaan! Ik las je bericht nog even terug en vroeg me af: is dat iets wat bij iedereen plotseling kan voorkomen, of lopen kinderen/mensen met DS daar soms meer kans op? Ik had er nog nooit van gehoord.

Ja heel erg blij mee. Hij is weer gewoon vervelend.

Ja die waren aardig afgemat. En die Row's mogen van mij wel omhoog.Flinke DB rows! Rug, maar ook armpjes wel aardig af laten zien volgens mij.
m Gains gains gainsJa is wel okay, moet het natuurlijk wel in mijn regime passen.lekker getraind weer! Leuk om samen naar de wedstrijd toe te trainen.

Lekkere training
140 dl is ook lekker... Heb net de 120 gehaald dus op naar de 140
Verder lekkere gewichten Ron en ook leuk als je met een andere atleet kan trainen

Nee hoor geen PT behoefte, maar als iemand aanklooit zeg ik er wat van.
Tenzij ze dat niet willen of wensen natuurlijk. Vraag het altijd netjes. 
Ja gaat wel goed. Zal proberen meer tijd te maken.Ja het is zeker rustig hier. Maar dat geeft niets, als alles maar goed gaat....