- Waardering
- 2.211
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
Yep dat is zeker waar. Maar elke dag poten trainen is geen optie. Dan blijft er geen tijd over voor de rest.

En dan nog heb ik mijn leeftijd tegen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Yep dat is zeker waar. Maar elke dag poten trainen is geen optie. Dan blijft er geen tijd over voor de rest.
En dan nog heb ik mijn leeftijd tegen.![]()
(ondanks de leeftijd)toch geen 3x/wk squats?, dat is wel vragen om problemen.. is wel heftig hoor
ik weet verder je doelstelling of programma niet...verschillende mensen die er al mee gestopt zijn "incl me"
klachten in knieen en heupen/dijen...

toch geen 3x/wk squats?, dat is wel vragen om problemen.. is wel heftig hoor
ik weet verder je doelstelling of programma niet...verschillende mensen die er al mee gestopt zijn "incl me"
van 3 keer per week squatten
3 keer per week squatten kan prima, 5 keer ook, je moet wel goed programmeren dan.
en mobility vooor heupen, knieën en enkels kan geen kwaad
en de meeste schaatsers squatten ook zwaar he
Ben wel benieuwd: die druppel is naaaissss![]()

Nee hoor.. ook als je zweet.Druppels krijg je volgens mij alleen maar ALS je super droog bent
kon t niet laten.
Wat een geweldige discussieen volgens mij zijn alle oudjes vertegenwoordigt.
Ik ga voor kwaliteit niet kwantiteit.
Die poten gaan er wel komen, maar furk het duurt me te lang.![]()

Wat een geweldige discussieen volgens mij zijn alle oudjes vertegenwoordigt.
Ik ga voor kwaliteit niet kwantiteit.
Die poten gaan er wel komen, maar furk het duurt me te lang.
![]()

Mij nu al oud noemen?Wat een geweldige discussieen volgens mij zijn alle oudjes vertegenwoordigt.
![]()

Mag hier gewoon lekker gekletst worden toch. De discussie geeft ons allemaal tips en een ander perspectief.Dame en heren, dit is Ron zijn log, laten we deze discussie in mijn log voortzetten
---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------
Ha ha, alle oudjes bijelkaar... maar het lijkt me ook niet de bedoeling dat je log gekaapt wordt![]()

Welkom hihihi En sterk valt best mee denk ik, vind mezelf echt niet sterk.Oudjes inderdaad
Sterke trainingen overigens hoor, ga dit log volgen!

Bijna toch.Mij nu al oud noemen?
Maar je hebt gelijk.. bijna 40+ he..

toch geen 3x/wk squats?, dat is wel vragen om problemen.. is wel heftig hoor

sommige van jouw trainingen, snap ik geen enkele oefening van
behalve HIIT, lekker!
sommige van jouw trainingen, snap ik geen enkele oefening van
behalve HIIT, lekker!
BP = bench press
Cgbp = close grip bench press triceps oefening
Fly's zijn fly's lol
Cable cross zijn fly's op een andere manier
Push down is logisch denk ik
Reversed grip is handen andersom hihihi
En popeye oefening kan ik het beste uitleggen als french press met 1 dumbbell in elke hand en bij extension de hand nar buiten draaien waardoor er meer actie op de triceps komt

Popeye dumbell presses zijn natuurlijk met een ankertje op je onderarmen en High cable cross over 3 setjes ... tja?
---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------
LOL, goed dat je het toch ff uit legt![]()