AndroidHealthClinic

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Succes de komende weken. Keep up the good work.
 
Nou Ron, leuke doelen man!! Heel veel plezier!
 
OK, ik snap je. Succes met alles de komende tijd!!
 
Succes met alles, en blijf vooral lekker knallen!
 
Oke.. heel veel succes met trainen en lekker doorknallen om daar straks te staan spetteren he!
 
Mind fuckups is begonnen!!

De mind fucking games zijn begonnen. :sad:
De laatste 8 weken zijn ingegaan, en dan begint het twijfelen bij mij een rol te spelen. :who:
Mijn training gaat gewoon lekker door, ochtend cardio ook. Maar somssssss pffffffffff
 
Komt allemaal goed ron. Je lichaam zal nog veel veranderen in 8 weken tijd . Doorzetten.
 
Kom op Ron! Je weet waar je het voor doet! Het gaat je lukken!
 
Komt allemaal goed ron. Je lichaam zal nog veel veranderen in 8 weken tijd . Doorzetten.

Kom op Ron! Je weet waar je het voor doet! Het gaat je lukken!

Dank jullie wel dames. Even geposeerd na mijn borst triceps training. Het gaat wel goed.
Deze week nog even langs mijn trainer. Gewoon omdat ik twijfel aan mezelf. :o
 
Twijfel? Waarover? Of je wel goed bezig bent, of je wel voldoende resultaat behaalt?
.. Er is zo veel om over te twijfelen, just curious ;).
 
Twijfel? Waarover? Of je wel goed bezig bent, of je wel voldoende resultaat behaalt?
.. Er is zo veel om over te twijfelen, just curious ;).

Ik probeer de prep zelf te doen. Iets wat stevig wordt afgeraden. Aangezien dit niet een "echte" wedstrijd is wil ik dat zelf proberen te doen. Gewoon om te kijken of ik überhaupt iets geleerd heb van mijn trainer. :rolleyes:
En zo nu en dan overleg en shapecheck bij trainer om te overleggen. Zie het als leercurve naar de wedstrijd toe.
Daarbij wil ik zo droog mogelijk staan. En mijn twijfel bestaat uit "doe ik het wel goed". :D
 
Je had bij de vorige wedstrijden inderdaad ook periodes van twijfel, ook *met* prep onder begeleiding, dus dat hoort er kennelijk gewoon bij.

Ik vind het wel een goed idee om eens te kijken of je het ook zelf kunt. Als het slecht gaat is dat voor dit event niet zo erg en weet je dat het (voorlopig) voor echte wedstrijden beter is om prep onder begeleiding te doen. Als het goed gaat, heb je er een volwaardige optie bij voor de toekomst.

Succes met de prep en hou vol!
 
Het lijkt in mijn ogen niet verkeerd om zelfstandig de prep zelf te proberen te doen. Kan nooit kwaad om zelf kennis op te doen en die in de praktijk te zetten.. Die twijfels die er bij komen kijken lijken mij dan ook niet niet meer dan logisch.. En je leert allicht weer meer over je eigen lichaam, mindset en valkuilen.
En zoals LKK ook zegt: als achteraf blijkt dat de prep niet naar je zin is gegaan kun je daar lering uit trekken en eventueel beslissen in het vervolg wel de prep onder begeleiding te blijven doen.
Men is nooit uitgeleerd, maar je bent erg leergierig, dus dat hoef ik jou niet te vertellen ;).
 
Je had bij de vorige wedstrijden inderdaad ook periodes van twijfel, ook *met* prep onder begeleiding, dus dat hoort er kennelijk gewoon bij.

Ik vind het wel een goed idee om eens te kijken of je het ook zelf kunt. Als het slecht gaat is dat voor dit event niet zo erg en weet je dat het (voorlopig) voor echte wedstrijden beter is om prep onder begeleiding te doen. Als het goed gaat, heb je er een volwaardige optie bij voor de toekomst.

Succes met de prep en hou vol!

Het lijkt in mijn ogen niet verkeerd om zelfstandig de prep zelf te proberen te doen. Kan nooit kwaad om zelf kennis op te doen en die in de praktijk te zetten.. Die twijfels die er bij komen kijken lijken mij dan ook niet niet meer dan logisch.. En je leert allicht weer meer over je eigen lichaam, mindset en valkuilen.
En zoals LKK ook zegt: als achteraf blijkt dat de prep niet naar je zin is gegaan kun je daar lering uit trekken en eventueel beslissen in het vervolg wel de prep onder begeleiding te blijven doen.
Men is nooit uitgeleerd, maar je bent erg leergierig, dus dat hoef ik jou niet te vertellen ;).

Precies zoals jullie omschrijven. Ik doe het om te leren. En ik wil ook mijn trainer laten zien dat ik het aankan. :D
En die twijfels is me meer dan bekend. Maar ze zijn er wel :o Dat maakt deze sport ook zo leerzaam voor alles wat je naast deze sport doet. ;)
 
Ik dacht dat jij geen tijd meer had... je hebt nog nooit zo veel gechatterd hier ;)
Focus ouwe! (en succes)
 
Ik dacht dat jij geen tijd meer had... je hebt nog nooit zo veel gechatterd hier ;)
Focus ouwe! (en succes)

Busted.:fluit:
Geen tijd en fut om mijn trainingen te loggen. Reageren kost minder tijd. :p
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven