Jullie hulp nodig!!!
Hey DBB vrienden ik heb jullie hulp nodig. Kost je enkel wat inlevingsvermogen.

Het volgende is er aan de hand.
Zoals jullie weten ben ik in prep voor een lokale wedstrijd. Hier wil ik goed voor de dag verschijnen.
De prep gaat goed hoor, daar ligt het niet aan. Het is een beginnerswedstrijd en er zijn wekelijkse bijeenkomsten met poseren etc.
Nu heb ik mijn routine voor 80% af en de muziek is bekend. De Gym eigenaar geeft poseerlessen en ik help daar waar nodig. Niet dat ik nu alles weet, maar ik ben niet dom zeg maar.

Vandaag was weer een bijeenkomst. De eigenaar vroeg "en wie gaat als eerste zijn routine laten zien".
Dilemma, ik wil dus mijn routine niet laten zien. Het waarom doet er eigenlijk niet toe maar voor de vorm, ik wil de gym-eigenaar laten zien wat een atleet van zijn gym kan. En dat moet dus een verrassing zijn voor hem.
Welnu, ten overstaan van alle andere (leeftijd gemiddeld 25) komt hij met de meest kinderachtige opmerking "dus jouw routine is zo uitzonderlijk en uniek dat je het geheim wil houden".
Tot 4x toe heb ik gezegd dat ik het niet wil laten zien en een nee is dus een nee. En hij kon dit niet accepteren. Ik heb hem verteld dat ik er klaar mee was en dat hij het nog eens moest vragen.
Waarna hij het op een andere manier nogmaals deed. Dus ik pak mijn boeltje en vertrek met de gelukwensen voor zijn club.
Bij het weggaan plaatst hij nog een opmerking "ja jongens Ron gaat weg hij wil jullie niet zijn routine laten zien".
Ik ben hier zo enorm door gekwetst. Twee keer te kakken gezet voor boys waarvan ik de vader zou kunnen zijn. Totaal buitensporig, respectloos en onnodig. Althans in mijn ogen.
Zit nu ook met een twist, of meedoen en schijt of gewoon kappen.
Als je het me nu vraagt dan is het kappen. Maar ik neem nog geen besluit.
Kunnen jullie als spiegel dienen en me vertellen of ik dit nu overtrek, totaal mis zit of wat dan ook.
Alvast dank voor je tijd.
Ron