- Waardering
- 23.848
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die 21-ers zijn al killing om mee te beginnen. Het was vandaag wel arm sloop dag.

Wishfull thinking of real. 
klinkt interessant dat CBL maar hoe doe je dat dan op rustdagen?
Dan verdeel je de koolhydraten over de dag?

Het gaat voorlopig nog goed. Het is echt raar te zien dat in de ochtend de shape verbetert ten opzhte van de avond. De verhoudingen houdt ik dus voorlopig zoals ze nu zijn. Ik doe aan density bulking en daarmee zit je qua khd hoger in de kcals. Maar goed we zijn net bezig dus echt een beeld kan ik niet geven.![]()
mwa zo gek is het toch niet dat het verbetert in de ochtend?
Eigenlijk ben je elke trainingsdag 's avonds koolhydraten aan het laden.

1e set 10 reps 12kg, 2e set 10 reps 12kg + 7 reps 8kg. 3e set 10 reps 12kg + 8 reps 8kg + repout 5kgTrainen gaat rustig door he Ron! Ziet er weer goed uit!
enne. welcome back.![]()
Ja, de klad zit wel een beetje in het loggen man. Als de klad maar niet in het trainen zit
Dat zijn weer 2 spiergroepen goed gesloopt vandaag.

Ik geloof niet in ingewikkelde dieet schema's. Het is gewoon calorieen in minus calorieen uit in mijn simpele wereld. Blijkbaar verbruik je minder calorieen dan je denkt als je vet aankomt.

Fijn je te lezen, Ron. Hoe staat het met de kuiten? Het duurt altijd wel effe eer veranderingen in voedingsroutine zich manifesteren. Ik zou nog effe de kat uit de boom kijken