XXL Nutrition

Ron501 Bigger legs Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Die 21-ers zijn al killing om mee te beginnen. Het was vandaag wel arm sloop dag.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.362
Die 21-ers zijn al killing om mee te beginnen. Het was vandaag wel arm sloop dag.

Heerlijk om te doen en bij mij een echte massa gain oefening. :D
Dat voltrapen met koolhydraten na de training valt niet mee trouwens. Maar het gekke is dat ik nu gevoelsmatig er strakker bij sta. :eek: Wishfull thinking of real. :rolleyes:
Ik zal ook die vorderingen bijhouden en delen.

klinkt interessant dat CBL maar hoe doe je dat dan op rustdagen?
Dan verdeel je de koolhydraten over de dag?

• #4.364
klinkt interessant dat CBL maar hoe doe je dat dan op rustdagen?
Dan verdeel je de koolhydraten over de dag?

Tijdens je rustdagen breng je je KHD onname terug naar max 30gr. Om dan toch je Kcal's te behalen verhoog je je vet inname. Bijvoorbeeld dmv noten, avocado, eetlepel pindakaas ;)
Als je het boek CBL 1.0 leest kom je tot beter inzicht.
Ik ga dit voor 3 maanden uitproberen en kijken wat het wordt. :D

Ben benieuwd ;)
Ik lees de resultaten hier wel.

succes met de CBL Ron! ik lees nog altijd mee.. :)

• #4.367
Ben benieuwd ;)
Ik lees de resultaten hier wel.

succes met de CBL Ron! ik lees nog altijd mee.. :)

Het gaat voorlopig nog goed. Het is echt raar te zien dat in de ochtend de shape verbetert ten opzhte van de avond. De verhoudingen houdt ik dus voorlopig zoals ze nu zijn.
Ik doe aan density bulking en daarmee zit je qua khd hoger in de kcals. Maar goed we zijn net bezig dus echt een beeld kan ik niet geven. :D

Geduld is een schone zaak ;)

Het gaat voorlopig nog goed. Het is echt raar te zien dat in de ochtend de shape verbetert ten opzhte van de avond. De verhoudingen houdt ik dus voorlopig zoals ze nu zijn. Ik doe aan density bulking en daarmee zit je qua khd hoger in de kcals. Maar goed we zijn net bezig dus echt een beeld kan ik niet geven. :D

mwa zo gek is het toch niet dat het verbetert in de ochtend?
Eigenlijk ben je elke trainingsdag 's avonds koolhydraten aan het laden.

• #4.370
mwa zo gek is het toch niet dat het verbetert in de ochtend?
Eigenlijk ben je elke trainingsdag 's avonds koolhydraten aan het laden.

Yep. Ik bekijk gewoon wat dit doet en anders ga ik weer gewoon doen wat ik inmiddels gewend ben. :D

• #4.371
Benendag

Warmup 3x15 reps legextensions 35kg
Legpress 12-15 reps 100, 125, 150, 175, 200, 150kg
Squats 50, 70, 90, 110, 150 (7 reps), 110, 70kg
Liggend op de rug smitmachine barbell pushen met voeten?? Hoe heet dat??
50, 90, 130kg plus dropset 150-50kg yep dood :eek:
Legextensions 15 reps 50, 60, 70 & 80kg
SLDL 3x10x50kg
Deadlifts, ik moest meedoen hoor. 5 reps 70 & 120kg daarna 140kg 2x2reps
Seated calf presse 3x15x40kg
Calf presses op legpress met 100kg 3 sets 12+reps.

CBL (Carb back loaden) gaat nog steeds goed. Weet niet zeker of ik ervan groei, maar dat zal de tijd uitwijzen. :D

• #4.372
Chestday & Biceps plagen!!!!

BigGym Den Helder, Yep het was een tijdje geleden. Moest zelfs naar page 2 van alle abs die ik heb op dit forum. Damn ik doe het niet goed.

Flat bench free weight machine WU 2x20kg, 2x35, 2x45, 2x50, 2x55kg yeahhhhhhhh
Incl bench press free weight machine 2x20kg, 2x30kg, 2x40kg en een sloper (rep out) met 2x20kg
Flat dumbbell fly's ss hex press 14, 16 & 18kg die hexpress hakt er echt in, giga pomp. :p
Cable cross bent over 4 sets 28kg beide zijde.
Cable cross front cross 3 sets 23kg beide zijde.
Cable cross low front raise 3 sets 19kg beide zijde.

21'ers 3x21x25kg EZ-bar
Dumbbell curls cross body en normal curls 3x16kg
Concentration curls Richie Piana style ;) 1e set 10 reps 12kg, 2e set 10 reps 12kg + 7 reps 8kg. 3e set 10 reps 12kg + 8 reps 8kg + repout 5kg
Cable cross over altlas curls 18kg en 2x23kg

Hierna was het wel klaar met een giga biceps pomp.

Trainen gaat rustig door he Ron! Ziet er weer goed uit!
enne. welcome back. ;)

Ja, de klad zit wel een beetje in het loggen man. Als de klad maar niet in het trainen zit ;)
Dat zijn weer 2 spiergroepen goed gesloopt vandaag.

• #4.375
Trainen gaat rustig door he Ron! Ziet er weer goed uit!
enne. welcome back. ;)

Ja, de klad zit wel een beetje in het loggen man. Als de klad maar niet in het trainen zit ;)
Dat zijn weer 2 spiergroepen goed gesloopt vandaag.

Yeps dat loggen is een beetje lauw. Maar de trainingen niet hoor. :p
Mijn voedingschange is wat lastiger. Doe nu carb back loading maar blijf vet aankomen. Althans mijn abs verdwijnen. Ik kijk het nog een maandje aan. :(

Ik geloof niet in ingewikkelde dieet schema's. Het is gewoon calorieen in minus calorieen uit in mijn simpele wereld. Blijkbaar verbruik je minder calorieen dan je denkt als je vet aankomt.

• #4.377
Ik geloof niet in ingewikkelde dieet schema's. Het is gewoon calorieen in minus calorieen uit in mijn simpele wereld. Blijkbaar verbruik je minder calorieen dan je denkt als je vet aankomt.

Ik geloof wel in timemanagement mbt bepaalde macro's. Het lijf is te ingewikkeld voor een simpele inname verbruik toepassing, maar werkt het voor jou op deze manier dan is dat prima.
Ik kom al aan als ik enkel aan khd denk en daar wil ik nu mee spelen en kijken wat dit mij opleverd. :D

• #4.378
Beentjes moeten groeien

Heb mijn beenschema aangepast ook qua uitvoering.
Elke training begin ik met legextensions 3x15-20 op 40 of 45kg. Gewoon om het bloed door de quads te laten vloeien.
Mijn squats heb ik aangepast. Dieper door iets wijdere voeten stand.

Warmup 3x15 reps legextensions 35kg
Squat empty bar 1 set. 10-8 reps 60, 80, 100, 120, 60kg
Legpress 15 reps 100, 150, 150, 175, 200, 150kg
Front squats 60 en 2x70kg
Legextensions 15 reps 50, 65 & 75kg
Staand legcurls 3x15kg
Seated legcurls 3x45kg
Deadlifts 10 reps 60, 80 & 100kg
Seated calf presse 15 reps 25 & 35kg
Staand calf presses bw 3x

12 minuten crosstrainer. blehhhhhhhh

Fijn je te lezen, Ron. Hoe staat het met de kuiten? Het duurt altijd wel effe eer veranderingen in voedingsroutine zich manifesteren. Ik zou nog effe de kat uit de boom kijken

• #4.380
Fijn je te lezen, Ron. Hoe staat het met de kuiten? Het duurt altijd wel effe eer veranderingen in voedingsroutine zich manifesteren. Ik zou nog effe de kat uit de boom kijken

Dat doe ik ook hoor. Ik geef het voedingsschema wel de kans of liever gezged mijn lijf de kans om te wennen. :D
Met de kuiten gaat het redelijk. Ik zal nooit van die balonnen krijgen maar de definitie is er wel, vooral zijprofiel is scherp. :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven