XXL Nutrition

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Blijf je dat een tijdje doen, 2x benen in de week? Ga je vast goed op vooruit.
Lekker die hex press als afmakertje.... je kan nog helemaal tot het gaatje gaan als er nog 6 kg achteraan doet :D

Die twee dagen benen houdt ik voorlopig vast. Trek er drie maanden voor uit om te kijken wat er gebeurt. :D
Die Hex press is wel een killer ja, zal de volgende keer die 6 kg erbij pakken. Maar alles zat al lekker vol hoor. :eek:
 
Die twee dagen benen houdt ik voorlopig vast. Trek er drie maanden voor uit om te kijken wat er gebeurt. :D
Die Hex press is wel een killer ja, zal de volgende keer die 6 kg erbij pakken. Maar alles zat al lekker vol hoor. :eek:

Ben benieuwd naar die benen :) Benen kunnen ook weer een motor voor groei op andere plaatsen zijn (door hormonen afgifte) als ik de verhalen mag geloven.

Ik doe het met curls wel eens dat als je niet meer kan, je nog een kleiner gewicht neemt tot je weer dood bent, en nog een kleinere. En uiteindelijk kan je niet eens meer aan de neus krabben :D
 
Biceps & Triceps

Heerlijke dag om te trainen. Druk op het werk, lekker warm en nu bezig met 10 dagen no carbs.

Biceps
Warmup 2x15+ met 12kg dumbbells.
21'ers met EZ-bar 3x28kg
Curls met EZ bar 3x28kg
Dumbbell curls cross cheast 16, 18 en 20kg
Rope curls 4x30kg
Cable curls 3x35kg
Dumbbell concentration curls met 3x12kg en laatste set met 12-9-6kg

Triceps
Machine press down 70, 80, 90 & 100kg
Straight bar push down ss reversed push down 4 sets 35kg ss 25kg
Pull over machine voor triceps gebruikt 3x50kg smal grip.

Alles lekker vol en geen gevoel meer, hahaha
 
Damn Ron, waarom doe je altijd zoveel oefeningen?
6 biceps en 3 triceps oefeningen :P ? Waarom?
 
Damn Ron, waarom doe je altijd zoveel oefeningen?
6 biceps en 3 triceps oefeningen :P ? Waarom?

Waarom? Geen speciale reden, vind het gewoon lekker om totaal te vermoeien.
En het is eigenlijk 4 triceps oefeningen als je de superset als twee rekent.
De EZ-bar curls was niet de bedoeling en de straight bar na rope ook niet. :o
Maar ik ben ook niet van de "minimale training methode".
Of kan je mij educaten hierover?

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

Benendag

Warmup 25, 20 & 15 reps legextensions 35kg :eek:
Squats 60, 80, 90, 110 kg + 1x front squats 60kg
Legpress 12-15 reps 100, 125, 150, 200kg voeten smal en duck-stand.
Legpress machine 12 reps 121, 139, 172kg pfff de glutes.
SLDL 2x10x60kg & 1x12x70kg
Walking lunges 3x15mtr met 2 dumbbells van 12kg :o
Legextensions 15 reps 50, 65, 65 & DS 65-30kg
Seated calf raises 3x15x35kg
Calf presses op legpress met 100kg 3 sets 12+reps.
Crunch machine 3x15x40kg
 
Waarom? Geen speciale reden, vind het gewoon lekker om totaal te vermoeien. En het is eigenlijk 4 triceps oefeningen als je de superset als twee rekent. De EZ-bar curls was niet de bedoeling en de straight bar na rope ook niet. :o Maar ik ben ook niet van de "minimale training methode". Of kan je mij educaten hierover?

Tja wat kan ik erover zeggen, bij mij is het meestal toch wel op bij 2/3 oefeningen. Al combineer ik biceps wel met schouders en triceps met borst.
4/5 sets met daarvan de eerste set opwarmen +- 15 herhalingen daarna +- 10 herhalingen en dan 8 of lager..

schouders ook maar 4 oefeningen, 1 zware press, 1 zware oefening voor zijkant schouders(veel gewicht weinig herhalingen +-8 herhalingen), 1 oefening voor zijkant schouders op contractie(+- 10 herhalingen), en 1 voor de achterkant schouder.

en als ik 1 bepaalde spiergroep wil verbeteren doe ik die een 2e keer in de week met +- 3 oefeningen en de rest allemaal maar 1 keer.

Maar goed, misschien ben ik wat lui zou kunnen maar voor mij werkt dit prima ;)
 
Tja wat kan ik erover zeggen, bij mij is het meestal toch wel op bij 2/3 oefeningen. Al combineer ik biceps wel met schouders en triceps met borst.
4/5 sets met daarvan de eerste set opwarmen +- 15 herhalingen daarna +- 10 herhalingen en dan 8 of lager..

schouders ook maar 4 oefeningen, 1 zware press, 1 zware oefening voor zijkant schouders(veel gewicht weinig herhalingen +-8 herhalingen), 1 oefening voor zijkant schouders op contractie(+- 10 herhalingen), en 1 voor de achterkant schouder.

en als ik 1 bepaalde spiergroep wil verbeteren doe ik die een 2e keer in de week met +- 3 oefeningen en de rest allemaal maar 1 keer.

Maar goed, misschien ben ik wat lui zou kunnen maar voor mij werkt dit prima ;)

Zeker geen slechte manier toch. Misschien het proberen waard. En het is altijd zo dat de theorie in de praktijk moet blijken te werken en dat is voor iedereen anders. :D
 
Zeker geen slechte manier toch. Misschien het proberen waard. En het is altijd zo dat de theorie in de praktijk moet blijken te werken en dat is voor iedereen anders. :D

klopt, iedereen heeft ook weer een andere voorkeur dus blijft veel verschillende dingen proberen :P
 
Wil je schouders dan mot je traine!

Gister dus de schouders

Dumbbell presses WU 14kg 18, 22, 24, 28kg 10 reps
Seated side raises 12 en 2x14kg
Machine presses 40, 55, 60 & 70kg
Front raises 14, 16 & 18kg
Bent over side raises 3x12kg
Incline side raises 3x14kg
Shrugs 16kg dumbbells
Shrugs barbell 50kg

En tijdens training 1,5 liter water met cyto guard van SSN. Top spul.

No carb day's (<30gr/d) gaan goed. Nu 5 dagen verder, nog 5 dagen te gaan. En dan over op CBL. :p
 
Nou die schouders moeten wel lukken zo! :D lekker hoor!
 
Nou die schouders moeten wel lukken zo! :D lekker hoor!
Dat hoop ik wel en anders is het gewoon een fijne training hahaha

Rug en quads

Lekker warm in de gym en dus alle ruimte hahaha. Na de eerste oefening liep het met straaltjes van me af. Love it. :p

Wide grip pulldown SS Wide hamergrip cable row 60, 70, 2x80kg ss 50, 55 2x60kg whoop whoop. :woot:
Reversed pull down 3x55kg
Machine row one arm 65, 75, 85kg
Back extension bw, 2xbw+5kg
Straight arm pull down opbouwend naar 35kg

Legpress 4x15-20 150kg
Legextension one legged 3x15x35kg
Legextension 3x15-20x55kg

Benen was de tweede keer in één week. Ik hoop zo dat er nu wat massa opkomt. :(
 
Mooie training alleen waarom evenveel/zelfs meer oefeningen voor de schouder als voor de rug?
De rug is toch een veel grotere spier/kan veel meer hebben?

Geen haat hoor, gewoon nieuwsgierig ;)
 
Mooie training alleen waarom evenveel/zelfs meer oefeningen voor de schouder als voor de rug?
De rug is toch een veel grotere spier/kan veel meer hebben?

Geen haat hoor, gewoon nieuwsgierig ;)

Rox dude really "no hate". Tuurlijk niet mafkees, goeie vraag zelfs. :p
Ik vind schouders heerlijk om te doen en doe daar dus veel te veel hahaha.
Als de pomp erin zit is het precies wat Arnold zegt, pffffff jwz. :D
Maar goed, voor rug pak ik tot voldoening en ik kan je vertellen dat ik dan echt gesloopt ben.
Mijn armen zitten dan ook altijd mega vol.
Ik zal voor rug eens rustig een vast ritme aan oefeningen opbouwen. Kijken of ik meer op de massa kan pakken.
 
Sunday chestday!!!!

BigGym Den Helder, hot day and the place almost empty. :p

Flat bench free weight machine WU 2x15kg, 2x20, 2x30, 2x40, 2x50kg yeahhhhhhhh
Incl dumbbell presses 28, 32, 36 & 40kg 6 reps) hell yeahhhhhh
Flat dumbbell fly's 14, 18 & 22kg
Flat dumbbell fly's 12kg 3 sets hammer grip 4x + hammer naar normal grip 4x + hammer 180graden draaien 4x.
Cable cross bent over 4 sets 30kg beide zijde.
Cable cross front cross 3 sets 23kg beide zijde.
Cable cross low front raise 3 sets 19kg beide zijde.

Hierna was het wel klaar hahaha
 
Ik weet het niet hoor.... zoveel oefeningen voor 1 spiergroep op 1 dag? En dan een hele week niet, of is er nog een 2e chestdag?
Die DB flyes met draai zie ik voor het eerst. Is weer een leuke variatie ;)

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

Ik weet het niet hoor.... zoveel oefeningen voor 1 spiergroep op 1 dag? En dan een hele week niet, of is er nog een 2e chestdag?
Die DB flyes met draai zie ik voor het eerst. Is weer een leuke variatie ;)
 
Ik weet het niet hoor.... zoveel oefeningen voor 1 spiergroep op 1 dag? En dan een hele week niet, of is er nog een 2e chestdag?
Die DB flyes met draai zie ik voor het eerst. Is weer een leuke variatie ;)

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

Ik weet het niet hoor.... zoveel oefeningen voor 1 spiergroep op 1 dag? En dan een hele week niet, of is er nog een 2e chestdag?
Die DB flyes met draai zie ik voor het eerst. Is weer een leuke variatie ;)

Ach ik tel 4 oefeningen met variatie bij twee. En ik doe borst eens in de week. :D
 
Just asking ;)
En sorry voor dat irritante dubbelposten, het gebeurt af en toe :p
 
Just asking ;)
En sorry voor dat irritante dubbelposten, het gebeurt af en toe :p

Juist vragen toch dan weet je waarom en brengt mij ook weer op mogelijk andere inzichten. :D
 
Rox dude really "no hate". Tuurlijk niet mafkees, goeie vraag zelfs. :p Ik vind schouders heerlijk om te doen en doe daar dus veel te veel hahaha. Als de pomp erin zit is het precies wat Arnold zegt, pffffff jwz. :D Maar goed, voor rug pak ik tot voldoening en ik kan je vertellen dat ik dan echt gesloopt ben. Mijn armen zitten dan ook altijd mega vol. Ik zal voor rug eens rustig een vast ritme aan oefeningen opbouwen. Kijken of ik meer op de massa kan pakken.

ah ok, gewoon omdat je het lekker vind dus.
Ik doe zelf ook altijd 5 rug oefeningen en dan ben ik altijd wel stuk.
Voor schouders doe ik er maximaal 4 en dan ben ik stuk, dus vandaar de vraag:P
6 vind ik nog al wat haha
 
Biceps & Triceps

Mijn eerste dag Carb Back Loading is een feit. In het kort komt het erop neer dat je voor je training geen KHD tot je neemt en na je training los gaat.
Dit is mijn verdeling.

Zit nu in mijn CBL game. Ik heb de prep fase afgerond en sta nu op 11-12%.
Heb wel een vraagje ik zit met mijn voeding op de volgende cijfers.

Kcal E K V
2979 263 264 106 Totaal
34% 34% 31%
1317 124 37 83 Pre training
1662 138 227 24 Post training

De voeding voor de training is de accelerator shake; 10gr isolate, 1 el cocosolie, 2 bakken koffie.
Rond 10:00uur 2 eieren, 3 ei-eiwitten, 50gr cashewnoten.
Middag maaltijd 150/175gr vlees/kip/vis en groene groenten.
14:30uur 1 appel.
15:30 pre WO shake; 30gr isolate, 2 el cocosolie, 5gr creatine.
16:30 WO shake; 10gr isolate, 20gr hydroisolate, 3gr leucine.

Voeding na de training, dus het backloaden.
Post workout shake van bijna 600kcal; 30gr whey isolate, 60/80gr dextrose, 30gr hydro isolate, 25gr casein, 5gr creatine, en 5gr leucine.
Een half uur later 150gr basmati, 175gr vis en 1 avocado.
22:00 250gr kwark met wat druiven erin.

Maar goed nu dan mijn training.

Biceps

21'ers met EZ-bar 23, 28 & 33kg
Barbell curls 10 reps 30, 35 & 40kg
Dumbbell curls cross cheast 16, 18 & 20kg
Hammer curls 18, 22 & 24kg
One arm concentration dumbbell curls 3x14kg & DS 14-5kg

Triceps
EZ-bar French press SS smal BP 23 & 2x28kg
Rope push down 4x12x35kg
Triangle bar push down 4x12x45kg
Push down machine 12 reps 60, 75 & 90kg

Super training gehad en helemaal kapot.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven