Fitness Seller

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Oke, jammer hoor Ron! Succes met alles! Je kunt altijd weer terugkeren he... ;)
Precies. Zit nu in een herstel van een operatie periode. Twee weken niet trainen pfffff en dat na 4 jaar, hellupppppp.
De operatie was het weghalen van een talg cyste, steld niks voor hoor. De plek, precies tussen de pecks op het borstbeen.
 
Oh maar dat is misschien wel juist heel goed even zo'n rustperiode!
Kan alles mooi herstellen en daarna weer lekker verder knallen.
 
Ja idd, je hoort wel vaker dat mensen na een verplichte onderbreking helemaal los gaan, door oude plateaus heen en zo :)
 
Ja idd, je hoort wel vaker dat mensen na een verplichte onderbreking helemaal los gaan, door oude plateaus heen en zo :)
Laten we het hopen Reneetje.
 
Hoe houd je de rust vol Ron? Sta je al op springen? :D
 
Ik ben hier alweer ene tijdje niet geweest. En voorlopig doe ik ook geen trainingen meer loggen.
Wat ik jullie wel wil meedelen is dat ik de YBF 2016 in mijn agenda heb geprikt, dat zal dan 6 november 2016 zijn.
 
NIce! Lekker bouwen tot die tijd dus he! Go for it Ron! succes!
 
Ik ben hier alweer ene tijdje niet geweest. En voorlopig doe ik ook geen trainingen meer loggen.
Wat ik jullie wel wil meedelen is dat ik de YBF 2016 in mijn agenda heb geprikt, dat zal dan 6 november 2016 zijn.
Dat van 6 november blijkt 20 oktober te zijn. Nouja een week minder preppen hahaha
Trainen gaat lekker. Nu voorlopig met powerboy's aan het trainen. Gewoon even een andere manier van trainen.
Voelt wel goed en de borst en benen gaan er goed op, dus waarom veranderen.

Iedereen alvast fijne dagen gewenst en een top 2016. :flexbiceps:
 
Ja Ron, jij ook veel veel gainz en een top jaar gewenst. Je hebt weer een groot doel om naar toe te werken :)
 
Thanks, hetzelfde man. En ook een goede gezondheid, ook belangrijk met al dat getil en getrek ;)
 
Thanks, hetzelfde man. En ook een goede gezondheid, ook belangrijk met al dat getil en getrek ;)
Hahaha dat is helemaal waar. MIjn BP is naar de 3x90kg gestegen met behulp van twee beesten waar ik nu mee train.
Ruim over de veertig die gasten maar drukken 140kg met gemak 8 reps, trekken 220kg en buigen 240kg. Echte powerlifters die bazen.
 
Mooi als je een beetje meekan in de flow van 2 nog buffeliger mannen ;) Dat helpt wel.
 
fijne jaarwisseling! may the gains be with you! :D
 
Hoe gaat het met .........

Even een "throw back to the start". Ik ben begonnen met fitnessen na de zomer van 2009. In eerste instantie als ondersteuning van mijn hardloop inspiraties. Ik las ook steeds meer en meer over trainingen, methodieken en voeding. En zo kwam ik in aanraking met bodybuilding en krachttraining. In maart 2011 ben ik me echt gaan toeleggen op deze sportcombi.
Na eerste contact met Ray Simon tijdens een seminar die hij gaf heb ik uiteindelijk in september 2012 begonnen aan de "road to my first competition". In 14 maanden tijd van +30% tangmeting naar 6-8% podium shape, 2e plek op de YBF op mijn 50ste.
Ik kijk nog steeds met heel veel trots terug naar die periode. En hoe gaat het nu?

Sinds kort train ik met twee kracht/power beesten. En ik leer heel veel van ze. De juiste techniek onder de knie krijgen om daarmee meer gewicht te kunnen pakken. Mijn benchpress is niet indrukwekkend ofzo maar ik kwam na drie trainingen op 95kg. En als je je bedenkt dat ik normaal maar 70 of misschien 75kg omhoog kreeg is dat best indrukwekkend, voor mij dan.
Mijn dealift schommelde rond de 130kg, maar mijn techniek was rug brekend. Dus lager in gewicht en puur op techniek.
Vandaag mijn max proberen te bereiken, mooi dat er 140kg uitkwam. Ik wordt ook zwaarder, hoewel mijn vet% nu wel te hoog is hoor.

Hier dus even een stukje "hoe gaat het met ......." laters.
 
Ha Ron, goed om weer wat te horen. Ga je nu meer de powerlift richting op dan? Ik dacht dat je ook nog een podiumwedstrijd op de planning had staan, of wil je die twee zelfs combineren? Lijkt me helemaal lastig te doen....
 
Ha Ron, goed om weer wat te horen. Ga je nu meer de powerlift richting op dan? Ik dacht dat je ook nog een podiumwedstrijd op de planning had staan, of wil je die twee zelfs combineren? Lijkt me helemaal lastig te doen....
Nee hoor Reneetje, geen twee dingen door elkaar.
Ik gebruik PL training voor meer kracht en spieruithoudingsvermogen. Massa pakken zeg maar.
Dit doe ik tot juni en dan ga ik over op een methodiek die meer lijn gaat brengen in de spiergroepen.
Deze manier van trainen geeft me nu al meer massa. Dus dat is wel leuk om te ervaren. Zit nog wel hoog in mijn vet hoor.
Ben nu ook rond de 2300kcals aan het eten. Gewicht blijft nu gelijk. Vanaf februari pak ik HIIT achter mijn trainingen.
YBF 2016 staat wel op het lijstje, als ik er klaar voor ben. Anders wordt het 2017 een wedstrijd pakken.
 
2300 kcal maar? Kan me niet echt voorstellen dat je daar dan massa van aankomt. Eet nl het zelfde :D

Op kracht trainen altijd leuk. Mooi dat je nog steeds wedstrijd wil gaan doen. Dat wordt ook je laatste toch of is dat alweer gewijzigd?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven