AndroidHealthClinic

Ron501 Bigger legs Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.421
Tja.. niet alles werkt voor iedereen.
Misschien is CBL wel niets voor jou en ga je beter op een gewoon ritme?
Zo is het misschien wel ja. Ik ga nog wel ff door en dan besluit ik wel. Denk dat ik het al weet hahaha.

Je bent er nu een hele tijd mee bezig, en als je er dan geen positief gevoel over hebt, en je ziet niet veel resultaten dan is het misschien tijd om je conclusies te trekken. Maar je hebt het wel een eerlijke kans gegeven in ieder geval...
Ik denk dat CBL meer iets os om te cutten. Niet echt geschikt om massa aan te zetten.
Maar goed ik heb het gedaan en zie er voor het cutten wel wat voordelen in.
Zeg maar de eerste paar maanden CBL en dan met een standaard voedingsconcept en eiwitdagen doorknalleh tot onder de 8%.

• #4.422
heb een goeie site waar ik me spullen haal van merk genesis altijd optijd en goeie service www.genesiskopen.nl echt een aanrader
:haar: Dude maak je nu reclame op mijn log-page!!! :roflol: Als ik sponsorcontract krijg aangeboden dan hoor ik dat wel. Maar ik ben zwaar tevreden met SSN producten. http://www.ssnonline.co.za/

---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------

:haar: Dude maak je nu reclame op mijn log-page!!! :roflol: Als ik sponsorcontract krijg aangeboden dan hoor ik dat wel. Maar ik ben zwaar tevreden met SSN producten. http://www.ssnonline.co.za/

Zie nu pas dat het om Anabole gaat. WTF dude. :mad:

• #4.423
Tijdje rustig geweest.

Tijdje rustig geweest op het forum, lees altijd wel mee maar weinig tijd om te loggen.
Het trainen gaat gewoon door hoor. Voeding is weer back to basics. CBL doet het niet voor me, misschien dat ik het in de cut ga gebruiken als eerste fase. ;)
Mijn trainingen ook helemaal weer omgegooid. :flexbiceps:

Dag 1
Schouders.
Seated side raises 4 x 15-12 (4s-0s-4s)
Sholder presses machine / Smith 5 x 5 (1s-0s-3s) Zwaar
Upright row wide grip SS smal grip 4 x 10
Cable cross bent over SS lying incl bent over 4 x 10
* Plate raises 20 - 15 - 10kg tot failer
Zittende kuitmachine 4 x 20
Staande kuitmachine 4 x 20
*extra als ik voel dat ik nog niet vol zit.

Dag 2
Rug.
Wide grip cable row 4 x 12-10
Barbell row 5 x 8-6 zwaar
T-bar row 4 x 12-10
Wide grip pull down (voorspanning) 4 x 10
Reversed grip pull down 4 x 10
Straight arm rope pull down 3 x 15

Dag 3
Borst.
Dumbbell fly’s 4 x 12-10
Incline smith machine BP 5 x 6 zwaar
Flat db presses 4 x 12-10
Hex press 4 x 15-F
Triceps.
French press (ellebogen naar achter) 4 x 12-10
Straight bar pushdown 4 x 12
Pushdown met touw 4 x 12
Biceps.
Incline dumbbell curl 4 x 12-10
Barbell curl 4 x 12
Machine curl 4 x 12

Dag 4
Legs.
Squat 5 x 8-6
Leg press 4 x 15
Leg extention 4 x 15
Leg curl liggend 4 x 15
Stiff legged deadlift 4 x 15
Zittende kuitmachine 4 x 20
Staande kuitmachine 4 x 20

Dit is voorlopig het regime en zal voldoende zwaar zijn. Het gaat niet om PR's het gaat om spiercontracties en hypertrofie.

Vandaag begonnen met de schouders.

Boven zie je wat ik heb gedaan. Gewichten zijn niet belangrijk. Hard en zwaar trainen wel.
Is zwaar dan zwaar in de vorm van getallen, ach how cares. :D

• #4.425
Zwaar is zwaar, cijfers zeggen daarin bar weinig en bovendien vragen ze nooit als je het podium op moet hoeveel je kan benchen of squatten.
Gaat idd om de contracties en hypertrophy. Te behalen met een bepaalde mate van overload. Zij het per training, zij het per periode.

Gaan weer lekkere killer trainingen worden Ron. Me love it.

Go for it topper!

Er blijven genoeg oefeningen over per sessie ;)
Cijfertjes zeggen in zoverre wat, dat als je 2 jaar geleden 6 x 50 kg van iets deed, en nu nog dan moet je je achter je oren krabben. Hoewel het nu misschien strikter, vollediger ROM of langzamer uitgevoerd kan zijn en dan is er ook winst. En als je vooral voor het podium werkt dan geldt natuurlijk of je er beter mee uit gaat zien.

• #4.428
Zwaar is zwaar, cijfers zeggen daarin bar weinig en bovendien vragen ze nooit als je het podium op moet hoeveel je kan benchen of squatten.
Gaat idd om de contracties en hypertrophy. Te behalen met een bepaalde mate van overload. Zij het per training, zij het per periode.

Gaan weer lekkere killer trainingen worden Ron. Me love it.

Go for it topper!

Er blijven genoeg oefeningen over per sessie ;)
Cijfertjes zeggen in zoverre wat, dat als je 2 jaar geleden 6 x 50 kg van iets deed, en nu nog dan moet je je achter je oren krabben. Hoewel het nu misschien strikter, vollediger ROM of langzamer uitgevoerd kan zijn en dan is er ook winst. En als je vooral voor het podium werkt dan geldt natuurlijk of je er beter mee uit gaat zien.

Zeker waar heren. Overigens mijn BP blijft steken bij 80kg. Maar goed ik pak vaker dumbbells dan barbell.
De oefeningen pak ik nu ook anders. Pak meer voorspanning en dat maakt een Wereld van verschil.
Voorbeeldje: pulldown's widegrip met voorspanning op je schouderbladen, je scapula al geactiveerd, pak je toch maar de helft of zelfs minder dan dat je gewend bent.
Maar die contractie op je lats zijn killing. :p

Progressie zie je het best in de spiegel. Jammer van de cbl. Maar goed, bij deze ben je een ervaring rijker.

`Je moet alles een keer proberen. CBL is niet voor jou dus. Maar er zijn vele wegen die naar Rome leiden!

Moet zeggen.. met pull downs zorg ik vaak ook dat ik mijn schouderbladen al gespannen heb.. dan die herhalingen ertegenaan knallen.. voel je lekker! Gewichten ga ik ook niet meer voor. Gewoon geven wat je kan en meer MMC.
Geeft mij in ieder geval voldoening op mijn korte trainingen.

• #4.431
Progressie zie je het best in de spiegel. Jammer van de cbl. Maar goed, bij deze ben je een ervaring rijker.
Eens met die spiegel. En wat betreft die cbl, ach dan enkel in de cut.
`Je moet alles een keer proberen. CBL is niet voor jou dus. Maar er zijn vele wegen die naar Rome leiden!

Moet zeggen.. met pull downs zorg ik vaak ook dat ik mijn schouderbladen al gespannen heb.. dan die herhalingen ertegenaan knallen.. voel je lekker! Gewichten ga ik ook niet meer voor. Gewoon geven wat je kan en meer MMC.
Geeft mij in ieder geval voldoening op mijn korte trainingen.

Precies Marina altijd iets proberen voordat je kan zeggen of het werkt of niet. :D

Hier ook +1... was altijd leuk om je te volgen. Als las ik laatste tijd meer dan ik schreef ivm tijd tekort..

Das jammer Ron

• #4.437
Oke, jammer hoor Ron! Succes met alles! Je kunt altijd weer terugkeren he... ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven