Ik voel me een klojo dat ik dat niet weet. Ik ben een aantal jaren geleden bij een arts beland omdat ik dacht dat mijn testosteRon

laag was.
Het tegenovergestelde was echter waar. Sterker nog mijn vrije testosteron was zo hoog dat ik voor onderzoek naar het militair hospital werd doorgestuurd.
Mijn vrije waarde was vertienvoudigt ten opzichte van de basis waarde. Lang verhaal kort ik moest wat minder hard sporten en mijn creatine inname stoppen.
Gevolg mijn testosteron werd de helft lager.
Na dit resultaat heb ik mijn training weer op de oude niveau gebracht en mijn test ging weer omhoog. De arts gaf aan dat het dan bij mij gewoon als basis gewoon hoog was.
Tja je hebt nu eenmaal nooit een gemiddelde persoon voor je, dacht ik toen.
Op je brandende vraag; ik neem enkel natuurlijke producten tot me die algemeen aanvaardbaar zijn.

Hahaha heb je nog geen antwoord.
Wel lief dat je het vraagt.
Thanks. Dat is iets wat je niet in een flesje op shakebeker kunt stoppen.
Mijn focus is altijd al on top geweest, soms zelfs meer dan dat. Niet alleen met mijn sport ook op mijn werk en gewoon algemeen in mijn leven.
Nee bestaat niet en ja kun je krijgen, al is de weg soms nog zo lang ja ik altijd een optie.
Ik hoop niet dat ik een voorbeeld ben. Zo voel ik me niet en zo doe ik me zeker ook niet voor.
Ik doe wat ik kan en wat er in mijn mogelijkheden ligt.
En bovenal heb ik 100% support thuis.