MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hoe kom je aan die samenstelling Ron...zelf uitgedokterd?

netjes hoor ron,
zoals gezegd, je hebt natuurlijk best lange pootjes, en dat werkt niet mee in massa erop plakken
hopelijk werkt je aanpak, succes ermee
er staan in de line-up nog wel een paar hele beste fysieken

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.965
netjes hoor ron,
zoals gezegd, je hebt natuurlijk best lange pootjes, en dat werkt niet mee in massa erop plakken
hopelijk werkt je aanpak, succes ermee
er staan in de line-up nog wel een paar hele beste fysieken
Thanks en ja er staan een paar beste figuren tussen. Niet allemaal C niveau hahaha

Dat wordt hard werken man...ook met eten :p
Dat gaat dus ook gebeuren. Koolhydraten worden mijn vriendjes.

Ik hoop voor je dat je het op kan brengen / vol kan houden

Goede shape hoor Ron, ik vind je UB in vergelijking met de andere deelnemers ronduit goed.

Chapeau !

• #4.970
2017_Enercup-0426.jpg
2017_Enercup-1952.jpg
2017_Enercup-2326.jpg

Knappe foto's Ron. Je benen zijn mijns inziens toch wat 'verbeterd' in vergelijking met je vorige wedstrijd?
Ik lees nu ook dat je van plan bent om je slaapkamer op het gelijkvloers in te richten. Na zo'n trainingen geraak je toch niet meer de trap op :thumbs:
Ben je ook van plan om de rug extra aan te pakken?

Heel fraaie foto's weer. Ik vind de massa en vooral doortekening van je benen best indrukwekkend. Als ze tegen mij zouden zeggen dat het niet genoeg was, zou ik zeggen: Bekijk het dan maar :)

• #4.973
Hoe kom je aan die samenstelling Ron...zelf uitgedokterd?
Besproken en de toevoeging van hams training en voor de rest prima training. :thumbs:
Met de toevoeging, "ik hoef je niets meer te leren". :engel:

Knappe foto's Ron. Je benen zijn mijns inziens toch wat 'verbeterd' in vergelijking met je vorige wedstrijd?
Ik lees nu ook dat je van plan bent om je slaapkamer op het gelijkvloers in te richten. Na zo'n trainingen geraak je toch niet meer de trap op :thumbs:
Ben je ook van plan om de rug extra aan te pakken?
De verbetering is er zeker maar in vergelijk met andere niet voldoende zichtbaar.
Mijn benen houden mijn plaatsing in de top 3 tegen. Hieronder zie je het verschil goed.
De linker (ikke dus) en de rechter zijn wel direct minimaal 15 ouder dan de rest en bij 3 van de 5 zelfs 25 jaar hahaha.

2rm48hv.jpg

Enne je raag over mijn rug. De wijdte wordt zeker doorgebouwd.
Maar wat vind jij. Moet er iets specifieks gebeuren denk je. ;)

Heel fraaie foto's weer. Ik vind de massa en vooral doortekening van je benen best indrukwekkend. Als ze tegen mij zouden zeggen dat het niet genoeg was, zou ik zeggen: Bekijk het dan maar :)
Ik ga gewoon lekker door met bouwen Reneetje, maar snap je reactie hoor.
Ik ben dan ook een beetje raar :wave2:

Je lijkt wel de enige te zijn waarbij het overduidelijk is dat je het echt leuk vindt om daar te staan. De rest kijkt wel heel moeilijk! :D

• #4.976
Je lijkt wel de enige te zijn waarbij het overduidelijk is dat je het echt leuk vindt om daar te staan. De rest kijkt wel heel moeilijk! :D
Hihihi dat werd tijdens het gesprek met de jury ook gezegd. "Jij bent één van de weinige die met plezier op het podium staat".
De meeste durven ook eigenlijk niet te kijken. :p

Ben wel benieuwd naar dat shockprogramma van Frank Zane

• #4.979
Training gisteren week 1 dag 1

Legs
Squats 5x5. 3 x WU met 2x40kg en de laatste met 60kg (ik schrijf altijd incl stang) daarna 5x5 werksets met 80kg. Dit ga ik per week opbouwen met 5kg.
Legpress SS walking lunges 3x200kg en 1x250kg SS 15 mtr met 11kg dumbbells
Legextensions 5/6 sets 10 reps met 40kg

Borst
BP 1 x WU met 50kg daarna 4 sets 10 reps 70kg.
Incline dumbbellpress 26, 30, 30, 34kg..
Cable cross over 4 sets 10 reps high-low en gevolgd door front.

Triceps
EZ bar liggende french press SS zittend french press met dumbdell 4 sets 15-12-10-10 met 18kg ss 24k
Straight bar pushdown 4 sets met 35kg

Cardio
20 min wandelen 6 km/h 5% helling hartslag tussen de 120-130.

Nou zien we ook eens hoe je traint :)
Heb je de afgelopen week een beetje bijgegeten en uitgerust?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven