- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voldoende bestudeerd wat Frank Zane doet en out of the box denken met een schuin oog naar CNS activatie.Hoe kom je aan die samenstelling Ron...zelf uitgedokterd?
Voldoende bestudeerd wat Frank Zane doet en out of the box denken met een schuin oog naar CNS activatie.
Ik bespreek dit natuurlijk met mijn trainer.

Thanks en ja er staan een paar beste figuren tussen. Niet allemaal C niveau hahahanetjes hoor ron,
zoals gezegd, je hebt natuurlijk best lange pootjes, en dat werkt niet mee in massa erop plakken
hopelijk werkt je aanpak, succes ermee
er staan in de line-up nog wel een paar hele beste fysieken
Dat gaat dus ook gebeuren. Koolhydraten worden mijn vriendjes.
Dat is easy, ik wil dus ik doe het. Vrouw en gezin steunt me.Ik hoop voor je dat je het op kan brengen / vol kan houden
Wauw wat een compliment.Goede shape hoor Ron, ik vind je UB in vergelijking met de andere deelnemers ronduit goed.
Chapeau !

Besproken en de toevoeging van hams training en voor de rest prima training.Hoe kom je aan die samenstelling Ron...zelf uitgedokterd?

De verbetering is er zeker maar in vergelijk met andere niet voldoende zichtbaar.Knappe foto's Ron. Je benen zijn mijns inziens toch wat 'verbeterd' in vergelijking met je vorige wedstrijd?
Ik lees nu ook dat je van plan bent om je slaapkamer op het gelijkvloers in te richten. Na zo'n trainingen geraak je toch niet meer de trap op
Ben je ook van plan om de rug extra aan te pakken?

Ik ga gewoon lekker door met bouwen Reneetje, maar snap je reactie hoor.Heel fraaie foto's weer. Ik vind de massa en vooral doortekening van je benen best indrukwekkend. Als ze tegen mij zouden zeggen dat het niet genoeg was, zou ik zeggen: Bekijk het dan maar![]()

Met de toevoeging, "ik hoef je niets meer te leren".![]()

Hihihi dat werd tijdens het gesprek met de jury ook gezegd. "Jij bent één van de weinige die met plezier op het podium staat".Je lijkt wel de enige te zijn waarbij het overduidelijk is dat je het echt leuk vindt om daar te staan. De rest kijkt wel heel moeilijk!![]()

Misschien log ik mijn trainingen wel weer eens.Als je alles al weet is dat ook goed
Aan het werk man...![]()