- Waardering
- 23.847
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
O, dat is alleen maar mooi toch? Ik had gisteren rooie strepen op die plek.... van de front squat

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
O, dat is alleen maar mooi toch? Ik had gisteren rooie strepen op die plek.... van de front squat

Ik heb vorig jaar 3 dagen achtereen (ma, di,wo) borst en armen getraind. Borst 4 oefeningen en armen 6 oefeningen. Een soort Frank Zane achtige benadering.Zou dat verstandig zijn om een dag later al weer zo'n flinke tri en borst sessie te doen?
Ik heb het idee dat mijn benen zich nu ontwikkelen.Hoe bevalt het tot nu toe benen trainen met je nieuwe aanpak?
Goeie vraag. Ik heb mijn voeding iets omhoog gegooid.Ben je verhoogd in crabs, Ron? Dit in het kader van je zwaarder programma.
In ieder geval flinke trainingen
Beetje militair systeem dusVandaag een training begeleid voor een deelnemer aan de ArtemisCup.
Ik begeleid / ondersteun hem op as Zondag.
Zijn (onze) coach is op vakantie en ik neem zijn plaats in. Zodat de deelnemer geen stress hoeft te ervaren.
Ik neem dus alles uit handen van hem en hij moet simpelweg volgen wat ik zeg.
En na de wedstrijd mag hij vragen stellen hahaha
Natuurlijk overleg ik alles met de coach, enkel voer ik het uit.

Tja dat blijft er toch wel inzitten dat militaire gedoe hihihi.
Ben je ookwerkzaam bij de grootste werkgever van Den Helder eigenlijk?Tja dat blijft er toch wel inzitten dat militaire gedoe hihihi.
Al 36 jaar inmiddels.
)Nee ik werk niet bij het UWV. Ik zit bij die andere club, je weet toch met die bootjes, schepen en helikopters.Ben je ookwerkzaam bij de grootste werkgever van Den Helder eigenlijk?
(overbodige vraag, nu ik er over nadenk)

Ik werk bij de bootjes en niet op de bootjes. Was eerst bij de helikopters voor ongeveer 30 jaar.