Fitness Seller

Ron501 Bigger legs Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.121
Moest nog achter voor jou. Oops:p

Oké. 9 maanden is dan wel nice om mee te beginnen. Waarom eigenlijk dan niet hele jaar door?
Gewoon om een paar maanden rust te nemen van elkaar hahaha.
Met begeleiding moet je wel in contact blijven natuurlijk en de maanden december januari zijn toch ook al vol met allerlei familie bezoeken.

• #5.122
Zondag week 2 training 5
Gym: BodyFit Den Helder

WarmUp met statisch rekoefeningen en frontsquats met enkel stang
Frontsquats elevated doel is 6-8 reps. 50kg, 70kg, 90kg, 90kg, 70kg, 50kg
Legcurls 10 reps. 2x40kg, 2x70kg
Legextensiosn + elastiek 29kg, 10 reps. 45kg, 45kg, 40kg, 40kg kost neiging en geen kracht meer
Legpress + twee elastieken (29kg en 40kg) 10 reps. 150kg, 175kg, 200kg
Legpress high & wide stand. 15 reps. 100kg, 100kg+Elastiek 29kg, 100kg+Elastiek 29kg en 40kg, 100kg+Elastiek 29kg.
Seated calf raises 15 reps. 4x25kg branden die dingen woow
Legpress calf presses 15 reps. 4x100kg
Abductor 20 reps. 4x55kg
Adductor 20 reps. 2x50kg, 60kg, 70kg pfffff

Gedoucht en gegeten 80gr rijst + 140gr Kipfilet (Muscle meat) + theelepel sambal + 2 eetlepels ketjap.

• #5.123
Maandag week 3 training 1

Borst en Biceps
Dit keer Neil Hill Y3T methodiek.

Borst reprange 6-10 3 werksets.
Incline db presses 4 sets warmup naar 80% van werkset. 16, 22, 26, 30kg en daarna 2x10x36kg en 1x9x30kg :fire::fire:
Incline machine press 3x10x40kg :fire::fire:
Incline db fly's 3x10x14kg
Flat db presses 3x10x28kg ik kan niet meer hahaha
Dips 4x6 bw + 40kg assisted meer dood dan levend :treuren:

Biceps reprange 6-10 4 werksets
DB curls 3 sets warmup naar 80% van werkset. 10, 12, 14kg en daarna 2x10x16kg en 2x10x14kg zoveel druk op mijn biceps pffffff:scold:
Barbell curls 4x10x25kg alles staat op ontploffen zelfs mijn borst.
Cable curls straight bar 3x10x35kg en 1x10x40kg

Ben benieuwd hoe ik me morgen voel.

• #5.124
Woensdag week 3 training 2

Schouders & Triceps
rep range 6-10, 3 werksets. 2 seconde ecentrisch

Seated presses 4 sets warmup naar 80% van werkset, 12kg, 14kg, 16kg, 18kg. Daarna werksets 3x10x22kg
Side raises 3x10x12kg burn baby burn :fire::fire:
Dumbbell upright row 1x10x10kg, 2x10x14kg
Dumbbell front riases 2x10x12kg, 1x10x10kg killing :fire::scold::scold:
Incline bench side raises (variant achterzijde schouder) 2x10x8kg, 2x10x9kg djeezzzzz 1 kilo verschil en helemaal naar de klote

Machine push down 4 sets warmup naar 80% van werkset, 60kg, 70kg, 75kg, 80kg. Daarna werksets 1x10x90kg uhhh iets te zwaar, 2x10x75kg
Cable pushdown straight bar 3x10x50kg
Dumbbell extensions unilateral 3x10x9kg

Nu kapot en nog steeds pijn in de borstspieren en biceps.
Met schouder presses leek het wel of mijn borst uit elkaar gerukt werd. :haar:

Ik ken niet alle oefeningen, maar dit ziet er weer pittig uit :) De biceps alleen per ongeluk meegepakt toch?

• #5.126
  • #5.128
Donderdag week 3 training 3

Quads en Hams
Quads: rep range 6-10, 4 werksets, 2 seconde excentrisch
Hams: rep range 8-12, 3 werksets, 2 seconde excentrisch

Quads.
Squats 4 sets warmup naar 80% 20kg (lege stang), 40kg, 60kg, 70kg. 4 werksets 90kg waarvan de laatste 2 sets 9 reps.
Leg press 4x10x150kg+slee+elastiek 40kg damn dit is killing laatste 2 sets totaal trillen :shake: en een vette scheet :fart:hahaha
Leg extension 2x10x45kg kapot gegaan
Hack squat (in smithmachine) 4x10x70kg

Hams.
Seated leg curl 4 sets warmup naar 80% daarna 6 sets ipv 4. 6x12x50kg man man man dit doet pijn.:spaz:
Dumbbell SLDL 3 sets 1x12x(2x10kg), 1x12x(2x16kg), 1x12x(2x22kg)

Helemaal dood en lekker gaan douchen.

Heerlijk die eerlijkheid:roflol:

Mooie workout weer Ron!:thumbs:

• #5.133
Vrijdag week 3 training 4

Rug & Biceps
rep range 6-10, 3 werksets. 2 seconde ecentrisch

Rug.
T-Bar Row 4x10 warmup 10kg, 15kg, 20kg, 25kg. Werksets 3x10x40kg killing die 2 seconde negatief. :eek:
Medium grip pulldown 3x10x54kg zalig die spanning op mijn traps. :bow:
Narrow grip pulldown (moest eigenlijk low pully row zijn) 3x10x49kg djeezzzz die pomp in de traps is giga :woot:
Seated hammer row 3x10x60kg
Barbell rack pulls 3x10x65kg

Biceps.
EZ-bar small grip ss wide grip 1x10+10x18kg, 1x10+10x23kg, 1x10+10x28kg
Incline seated curls 1x10x10kg, 1x10x12kg, 1x10x14kg
Atlas cable curls 1x10x9kg, 1x10x18kg, 1x10x27kg

Zalige training en heerlijk die rug vol geblaft #Hotsebots

• #5.134
Mijn doelen voor 2018.

Mijn gezin: net zoveel aandacht en liefde geven net zoals zij dat hebben gedaan in de afgelopen jaren. :heart: :kiss:

Voor mijn familie: ga er maar alvast aan wennen, jullie gaan mijn kop vaker zien of jullie dit nu willen of niet. :engel:

Sportieve vlak: 2018 wordt het jaar om aan mijn benen te werken en dan is alles geoorloofd. :thumbs:
Diep tissue / fascia massage, hard en zwaar trainen, hand oplegging whatever it takes.
En als de resultaten het toelaten dan pas podium op. :yes:

Mijn werk: ik ga vaker nee zeggen, ga niet meer jongleren en proberen alle ballen omhoog te houden. :booty:
Ik ga een studie oppakken die ik leuk vind en dit hoeft niet job gerelateerd te zijn.
Ik ga meer werk uitzetten in plaats van zelf te doen.

Mijn doelen voor 2018.

Mijn gezin: net zoveel aandacht en liefde geven net zoals zij dat hebben gedaan in de afgelopen jaren. :heart: :kiss:

Voor mijn familie: ga er maar alvast aan wennen, jullie gaan mijn kop vaker zien of jullie dit nu willen of niet. :engel:

Sportieve vlak: 2018 wordt het jaar om aan mijn benen te werken en dan is alles geoorloofd. :thumbs:
Diep tissue / fascia massage, hard en zwaar trainen, hand oplegging whatever it takes.
En als de resultaten het toelaten dan pas podium op. :yes:

Mijn werk: ik ga vaker nee zeggen, ga niet meer jongleren en proberen alle ballen omhoog te houden. :booty:
Ik ga een studie oppakken die ik leuk vind en dit hoeft niet job gerelateerd te zijn.
Ik ga meer werk uitzetten in plaats van zelf te doen.
Kijk! Dat zijn mooie, maar ook zeker concrete doelen:thumbs:

Wil je voornemen mbt je benen niet de grond in boren, maar tegelijkertijd je wel met die beide benen weer op de grond zetten...

Gezond 2018 toegewenst ;)

Btw, het geldt natuurlijk niet voor de übermensch die hier vast commentaar op heeft...:)

Laatst bewerkt:
  • #5.138
Wil je voornemen mbt je benen niet de grond in boren, maar tegelijkertijd je wel met die beide benen weer op de grond zetten...

Gezond 2018 toegewenst ;)

Btw, het geldt natuurlijk niet voor de übermensch die hier vast commentaar op heeft...:)

Yep ik sta op de grond, niet weer maar nog steeds.
Mooi verhaal als ik uitgegroeid zou zijn. :p

Ik denk dat ik nog wel een tijdje door kan groeien. Maar het gaat bij mijn benen niet perse om groei maar om volume.
Mijn fascia is erg stug en zit enorm vast rondom mijn spieren met name mijn benen en rug.
Mijn doel voor 2018 is meer volume te ontwikkelen en dat ga ik doen d.m.v. training methodiek aanpassen. (FST)
Tevens volg ik Neil Hill zijn voeding's filosofie en dat ga ik echt een kans geven. Net als dat ik de hypertrophycoach Joe Bennet volg m.b.t. training.
En ik ga in 2018 mijn benen laten aanpakken door Bill Piepelenbosch, een expert op gebiedt van Fascia massage ook wel bekend onder de noemer bindweefsel massage.

Dus Eleiko laat me deze eigenwijsheid en we zullen zien waar dit eindigt. Het is, in mijn beleving dan, nog niet gedaan met groeien.
En TRT is hopelijk nog niet nodig.

Yep ik sta op de grond, niet weer maar nog steeds.
Mooi verhaal als ik uitgegroeid zou zijn. :p

Ik denk dat ik nog wel een tijdje door kan groeien. Maar het gaat bij mijn benen niet perse om groei maar om volume.
Mijn fascia is erg stug en zit enorm vast rondom mijn spieren met name mijn benen en rug.
Mijn doel voor 2018 is meer volume te ontwikkelen en dat ga ik doen d.m.v. training methodiek aanpassen. (FST)
Tevens volg ik Neil Hill zijn voeding's filosofie en dat ga ik echt een kans geven. Net als dat ik de hypertrophycoach Joe Bennet volg m.b.t. training.
En ik ga in 2018 mijn benen laten aanpakken door Bill Piepelenbosch, een expert op gebiedt van Fascia massage ook wel bekend onder de noemer bindweefsel massage.

Dus Eleiko laat me deze eigenwijsheid en we zullen zien waar dit eindigt. Het is, in mijn beleving dan, nog niet gedaan met groeien.
En TRT is hopelijk nog niet nodig.
De ambitie is er wel zo te lezen Ron. Veel succes in 2018! :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven