- Waardering
- 2.211
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
Thanks, die ambitie is altijd aanwezig in alles wat ik doe.De ambitie is er wel zo te lezen Ron. Veel succes in 2018!![]()

Hmmm, niet lullig bedoelt en ik vind je comments top, maar luister zelf eens naar de vid die je gepost hebt.Of dat nodig is (om gezondheidsredenen) is eenvoudig te testen middels een bloedanalyse via je huisarts.
En blijkbaar heb je meer vertrouwen in fictie dan in feiten, maar dat houdt wel de moed er in. Succes!

Er wordt nergens gezegd dat de groei stopt. Hij geeft aan dat de newby gains niet lineair blijven doorgroeien. (ergens 1:20)
En dat als je langer traint dat de groei weliswaar beduidend langzamer gaat maar er wel is. (ongeveer 6:50)
Ik richt me op die vooruitgang. Ik denk nog genoeg uit voeding te kunnen halen en die massages heb ik goede berichten van gezien en gehoord.
Ohh die TRT is uiteraard voor gezondheidsredenen aan te wenden. Een bijkomstigheid is dan het herstel van spierweefsel.

en twee fantastische kids. En ik eet mijn eigen dingen en probeer af te stemmen zodat er gezamelijke eetmomenten zijn.