MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.141
De ambitie is er wel zo te lezen Ron. Veel succes in 2018! :)
Thanks, die ambitie is altijd aanwezig in alles wat ik doe. ;)
Of dat nodig is (om gezondheidsredenen) is eenvoudig te testen middels een bloedanalyse via je huisarts.

En blijkbaar heb je meer vertrouwen in fictie dan in feiten, maar dat houdt wel de moed er in. Succes!
Hmmm, niet lullig bedoelt en ik vind je comments top, maar luister zelf eens naar de vid die je gepost hebt.:fluit:
Er wordt nergens gezegd dat de groei stopt. Hij geeft aan dat de newby gains niet lineair blijven doorgroeien. (ergens 1:20)
En dat als je langer traint dat de groei weliswaar beduidend langzamer gaat maar er wel is. (ongeveer 6:50)

Ik richt me op die vooruitgang. Ik denk nog genoeg uit voeding te kunnen halen en die massages heb ik goede berichten van gezien en gehoord.

Ohh die TRT is uiteraard voor gezondheidsredenen aan te wenden. Een bijkomstigheid is dan het herstel van spierweefsel.

Of dat nodig is (om gezondheidsredenen) is eenvoudig te testen middels een bloedanalyse via je huisarts.

En blijkbaar heb je meer vertrouwen in fictie dan in feiten, maar dat houdt wel de moed er in. Succes!
Wat fijn..iemand die net zo pessimistisch is als ik betreft natty gains:roflol:

• #5.143
Wat fijn..iemand die net zo pessimistisch is als ik betreft natty gains:roflol:
Ik denk dat er meer te halen is dan te snel toegeven dat er geen gainzzz meer zullen volgen na de newby years.
Als je de juiste voeding i.c.m. de juiste trainingsmethodiek gebruikt denk ik dat er nog wel wat te gainen valt. :engel:
Niet de kilo's in dubbele getallen maar dat hoeft ook niet. (wil ik wel natuurlijk)
We zullen zien wat het wordt. Als het niet zo mocht zijn dan zal ik de eerste zijn die het toegeeft. :thumbs:

• #5.145
Voeding wordt zoals hier.
Waarbij de macro kunnen veranderen in de vorm van grondstof.

Voeding High

1e
Ei 2 stuks
Ei-eiwit 3 stuks
Havermout 80 gram
Protein 30 gram
Lijnzaadolie 1 eetlepel
Banaan 1 stuks
2e
Kip filet 150 gram
Broccoli 50 gram
Basmati 80 gram
Olijfolie ½ eetlepel (5ml) (200gr)
3e
Panga 150 gram
Broccoli 50 gram
Noedels 165 gram
Avacado ½
4e
Kipfilet 150 gram
Broccoli 50 gram
Basmati 80 gram (200gr)
Avacado ½
5e
Tartaar 150 gram
Broccoli 50 gram
Basmati 80 gram (200gr)
6e
Rijstwafel 2 stuks
Ei 2 stuks
Ei-eiwit 2 stuks

Voeding Medium

1e
Ei 2 stuks
Ei-eiwit 3 stuks
Havermout 60 gram
Protein 30 gram
Banaan ¾ stuks
2e
Kip filet 150 gram
Broccoli 50 gram
Basmati 80 gram (200gr)
Olijfolie ½ eetlepel (5ml)
3e
Panga 150 gram
Broccoli 50 gram
Noedels 165 gram
Avacado ½
4e
Kipfilet 150 gram
Broccoli 50 gram
Aardapplen 250 gram / Basmati 60 gram (150gr)
Avacado ½
5e
Tartaar 150 gram
Broccoli 50 gram
Basmati 80 gram (200gr)
6e
Rijstwafel 2 stuks
Ei 2 stuks
Ei-eiwit 2 stuks
Voeding Low

1e
Ei 2 stuks
Ei-eiwit 2 stuks
Havermout 40 gram
Protein 30 gram
Banaan ½ stuks
2e
Kip filet 150 gram
Broccoli 50 gram
Basmati 60 gram (150gr)
3e
Panga 150 gram
Broccoli 50 gram
Basmati 60 gram (150gr)
Avacado ½
4e
Kipfilet 150 gram
Broccoli 50 gram
Aardapplen 150 gram / Basmati 40 gram (100gr)
Avacado ½
5e
Tartaar 150 gram
Broccoli 50 gram
Basmati 60 gram (150gr)
6e
Rijstwafel 2 stuks
Ei 2 stuks
Ei-eiwit 2 stuks
Banaan ½ stuks

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: 040B
  • #5.146
Hoezo omdat mijn geloof in de manier waarop wij trainen en gainen anders is dan de main stream!!! :allright:
Ja ik denk ook of juist dat we qua groei beperkt zijn d.m.v. onze genen. Maar ik ben er nog niet van overtuigd dat MIJN groei het uiterste eruit heeft gehaald.
Misschien dat het op deze manier meer aansluit op wat jij gelooft.
Ik vind ook dat de main stream te snel afhaakt en zich erbij neerlegt of dat de stap wordt gemaakt om middelen te gebruiken die dit rekt.

Voorlopig ga ik knalhard trainen eten slapen. :woot:

Er wordt nergens gezegd dat de groei stopt. Hij geeft aan dat de newby gains niet lineair blijven doorgroeien. (ergens 1:20)
En dat als je langer traint dat de groei weliswaar beduidend langzamer gaat maar er wel is. (ongeveer 6:50)

Er zal ook best nog wel wát groei plaats vinden na 4-5 jaar dedicated trainen, rusten en voeden. Dit is echter niet significant, dus nauwelijks tot niet waarneembaar. Een broek die eerst ruim zat zal dus nóóit ‘opeens’ strak gaan zitten.

(Koop voor de gein een pondje fijn gesneden rosbief en drapeer dit rondom je beide bovenbenen. Zal nauwelijks waarneembaar zijn en je broek niet doen knellen. En dit is 500 gram!)

Voor de gemiddelde natty die na z’n volwassen leeftijd dedicated gaat trainen, rusten en eten is het eerste jaar zo’n 8 kg spiermassa winst realiseerbaar. Het tweede jaar de helft daarvan, 4 kg. Het derde jaar de helft dáárvan dus 2 kg. Vierde jaar daarvan de helft, 1 kg. Na 4-5 jaar trainen zal de totale winst zo’n 15 kg zijn.

De jaren daarna moet je flink je best doen dit te behouden, een paar gram meer of minder zal niet te meten of te wegen zijn. Dit is nu eenmaal een feit. Jammer, maar helaas.

Zal blij verrast zijn als je eind 2018 op het podium staat met significant betere benen. Sterker nog, dan val ik van m’n stoel :)

Wat fijn..iemand die net zo pessimistisch is als ik betreft natty gains

Niet pessimistisch, réalistisch! ;)

Om het één en ander inzichtelijk te maken...

Laatst bewerkt:
  • #5.148
Er zal ook best nog wel wát groei plaats vinden na 4-5 jaar dedicated trainen, rusten en voeden. Dit is echter niet significant, dus nauwelijks tot niet waarneembaar. Een broek die eerst ruim zat zal dus nóóit ‘opeens’ strak gaan zitten.

(Koop voor de gein een pondje fijn gesneden rosbief en drapeer dit rondom je beide bovenbenen. Zal nauwelijks waarneembaar zijn en je broek niet doen knellen. En dit is 500 gram!)

Voor de gemiddelde natty die na z’n volwassen leeftijd dedicated gaat trainen, rusten en eten is het eerste jaar zo’n 8 kg spiermassa winst realiseerbaar. Het tweede jaar de helft daarvan, 4 kg. Het derde jaar de helft dáárvan dus 2 kg. Vierde jaar daarvan de helft, 1 kg. Na 4-5 jaar trainen zal de totale winst zo’n 15 kg zijn.

De jaren daarna moet je flink je best doen dit te behouden, een paar gram meer of minder zal niet te meten of te wegen zijn. Dit is nu eenmaal een feit. Jammer, maar helaas.

Zal blij verrast zijn als je eind 2018 op het podium staat met significant betere benen. Sterker nog, dan val ik van m’n stoel :)

Daar ga ik voor. :p

Wat ik zo vreemd vind met al deze, al dan niet door studies ondersteund, "bewijzen" dat ons lichaam plotseling mathematische reacties vertoond.
Daar geloof ik dus geen reet van. Wat ik wel geloof is, in deze vid ook genoemd, de maximum te bereiken groei als gevolg van je genetische bepaling.
Ons lichaam is geen simpele optelsom van diverse zaken. Het heeft met je hormoonhuishouding te maken met de manier waarop je je lijf voed, laat ontwikkelen (training) etc.
Dat is geen simpele 1+1=2. Tevens wordt er verwezen naar Dr Casey Butt Ph. D. dat is een filosoof en geen kenner van het lichaam als geheel.

Nu zit ik hier niet om perse alle bewijzen die je geeft te weerleggen. :engel:
Ik probeer enkel duidelijk te maken dat ik denk dat ik nog niet aan mijn genetische maximale groei zit.
En v.w.b. mijn benen gaat het niet om massa maar om volume. Als mijn fascia stug is en vastzit (bijna onvermijdelijk als gevolg van mijn leeftijd) en door diepe tissue massage meer ruimte krijgt gaat mijn spier vanzelf in volume toenemen. Er is dan simpelweg meer ruimte.

Concluderend.
Geloof ik de verhalen die je aangevoerd heb? Ja die geloof ik, echter niet in de simpliciteit die ze tonen d.w.v. halveer waardes.
Geloof ik dat er een eind zit aan de groei gekoppeld aan mijn genen? Jazeker zonder enkele twijfel.
Geloof ik dat IK aan mijn max groei zit? Nee nog niet.

@Eleiko @Skatermarvin ik vind jullie inbreng top en blijf dat ook vooral doen.
Ik hoop dat jullie iets van mijn gedachten kunnen volgen. En ik zal niet meer dan 5 kilo gainen, daar geloof ik dan weer niks van. :thumbs:

• #5.149
Weer wat verder gelezen op de site van Dr Casey Butt.
Wat me opviel is deze passage.
Dr Casey Butt zei:
After 10 years of proper bodybuilding training you'll pretty much have maxed out your drug-free genetic potential in terms overall muscle mass. After 5 years of proper training you'll be somewhere around the 97% mark. In three years it would be about 88%.

Ik ga mijn 7e jaar in. Waarvan het begin met name een strijd was tegen de kilo's vet.
Wellicht heb ik dan nog wat in mijn 35LBS cup zitten. :flexing:

Hoezo omdat mijn geloof in de manier waarop wij trainen en gainen anders is dan de main stream!!! :allright:
Ja ik denk ook of juist dat we qua groei beperkt zijn d.m.v. onze genen. Maar ik ben er nog niet van overtuigd dat MIJN groei het uiterste eruit heeft gehaald.
Misschien dat het op deze manier meer aansluit op wat jij gelooft.
Ik vind ook dat de main stream te snel afhaakt en zich erbij neerlegt of dat de stap wordt gemaakt om middelen te gebruiken die dit rekt.

Voorlopig ga ik knalhard trainen eten slapen. :woot:
Haha..je miste de reden van mijn reactie. Had betrekking op mezelf..

Ik eet namelijk redelijk wat rotzooi ;)

Ik kan me hier zeker in vinden, wat zoals je al zegt meer realistisch is..
Geloof ik de verhalen die je aangevoerd heb? Ja die geloof ik, echter niet in de simpliciteit die ze tonen d.w.v. halveer waardes.
Geloof ik dat er een eind zit aan de groei gekoppeld aan mijn genen? Jazeker zonder enkele twijfel.
Geloof ik dat IK aan mijn max groei zit? Nee nog niet.

@Eleiko @Skatermarvin ik vind jullie inbreng top en blijf dat ook vooral doen.
Ik hoop dat jullie iets van mijn gedachten kunnen volgen. En ik zal niet meer dan 5 kilo gainen, daar geloof ik dan weer niks van. :thumbs:
Ik hou van je toewijding en hoop dan ook dat het je brengt wat je wilt.:thumbs:

• #5.151
Haha..je miste de reden van mijn reactie. Had betrekking op mezelf..

Ik eet namelijk redelijk wat rotzooi ;)
Soms ben ik wat naïef hahaha
Ik kan me hier zeker in vinden, wat zoals je al zegt meer realistisch is..
Ligt iets genuanceerder dan de manier zoals ze het brengen. ;)
Ik hou van je toewijding en hoop dan ook dat het je brengt wat je wilt.:thumbs:
Thanks.:thumbs:

Dat je dat eten zo elke dag erg kunt krijgen.
Kan t niet meer rijst kip groente vis etc

• #5.154
Dat je dat eten zo elke dag erg kunt krijgen.
Kan t niet meer rijst kip groente vis etc
Geen enkel probleem mee. Dit doe ik al vanaf het moment dat ik echt met bodybuilding bezig ben. :p Dat is nu bijna 7 jaar.
Aardig bro-food schema inderdaad!

Ik vind het knap!:thumbs:

Hoe doe je dat thuis @Ron501 ? Apparte maaltijden, of ben je alleen?

Het is alles behalve bro-food schema. Dit is in basis het voedingschema van Neil Hill. ;)
Hoge dagen tijdens de been en rugtraining dagen. Medium tijdens andere trainingsdagen en low op rustdagen. Ik ga dit 2 maanden volgen en kijken hoe dit bijdraagt aan mijn wens voor grotere benen. :p

Thuis heb ik een lieve vrouw :heart: en twee fantastische kids. En ik eet mijn eigen dingen en probeer af te stemmen zodat er gezamelijke eetmomenten zijn.

Ook een goed uiteinde gewenst Ron en een fantastisch 2018.

May your dreams come true ;)

Goede en veilige jaarwisseling Ron. Mooi 2018 toegewenst!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven