- Waardering
- 2.211
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage

Ook een goed uiteinde gewenst Ron en een fantastisch 2018.

Goede en veilige jaarwisseling Ron. Mooi 2018 toegewenst!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ook een goed uiteinde gewenst Ron en een fantastisch 2018.

Goede en veilige jaarwisseling Ron. Mooi 2018 toegewenst!

Dankjewel en we gaan er hard voor werken.
Dankjewel en natuurlijk voor jou alle grootste gainzzz geluk en gezondheid.De beste wensen voor 2018, Ron. Succes met de doelen.

Thanks for the image...kotsen en plassen uit een gat waar je normaal gesproken uit poept.

TMI1e training van het nieuwe jaar.
Laatste week van 2017 was trouwens gezellig ziek zijn, kotsen en plassen uit een gat waar je normaal gesproken uit poept.![]()

Wat een vent ben je ook1e training van het nieuwe jaar.
Laatste week van 2017 was trouwens gezellig ziek zijn, kotsen en plassen uit een gat waar je normaal gesproken uit poept.![]()

Thanks for the image...![]()
Hoe lang ben je bezig met zo'n training?
TMI
Slecht voor je massa behoud, maar sterkte en succes komend jaar, Ron.

2x10x-40kg

Dat ben je zekerJullie weten toch. Deze manier laat niets te denken/fantaseren over.
Ik ben liever duidelijk.![]()
![]()
![]()

Gewoon geen kracht meer in de borst. Het is voor borst dus meer naar voren hangen en alles uit borst halen ipv triceps dominant laten zijn.Dat ben je zeker
Wat ging er mis met de dips? Armen al uitgeput?

Dat doe je dan wel goed op zich. Bij mij blijft de zgn chest dip, nog steeds flink van de triceps afhankelijk....Gewoon geen kracht meer in de borst. Het is voor borst dus meer naar voren hangen en alles uit borst halen ipv triceps dominant laten zijn.![]()
Die dips moeten goed voelen..dat gewicht van je oefening ziet niemand onstage!
Ja wel full rom natuurlijk, hoewel de eerste bij mij is altijd aan de voorzichtige kant hahaha.Precies, al die flauwekul gegevens van het zgn gebruikte gewicht. Was dit full ROM, tempo, meerdere katrollen waardoor het feitelijke gewicht gehalveerd of minder wordt, etc...

Precies, al die flauwekul gegevens van het zgn gebruikte gewicht. Was dit full ROM, tempo, meerdere katrollen waardoor het feitelijke gewicht gehalveerd of minder wordt, etc...
Amen!Ja wel full rom natuurlijk, hoewel de eerste bij mij is altijd aan de voorzichtige kant hahaha.
En het meewerkend gewicht of tegenwerkend bij andere cable machines is altijd maar indicatief.
De ene machine is de ander niet en zoals gezegd bij bodybuilding moet je eruit zien alsof je 100+ bankt of je dat dan ook doet is niet belangrijk.![]()
![]()
Intens is goed. Trainingstijd zegt niet alles.Donderdag week 1 training 3
Spiergroep: Rug
Gym: Bodyfit Den Helder
Rep range 6-10 en 2 seconde excentrisch
T-bar row 4xWU opbouwen naar 80%. 3x10x50kg
Medium grip pulldown 3x10x55kg
Narrow grip low pulley cable row 3x10x50kg
Seated Hammer row 3x10x70kg
Barbell rack pulls 3x110x130kg
Was een korte training en vrij intens.