Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag zijn de triceps ook goed aanwezig. Met een barbell in je nek en je ellboog hoog zitten die triceps gewoon in de weg.nou, je triceps zullen zich wel lekker hebben gevoeld![]()

Hahaha als ik überhaupt mijn bed uit kom.Moet zo'n zeer doen dat je morgen je bed niet meer uit kunt
Succes strakjes![]()

Daar heb je gelijk in. Maar als je wilt groeien moet je door de pijn heen trainen. En dan bedoel ik natuurlijk de normale pijntjes.

. Bij rep 12 begon het te branden, bij elke set trouwens. De laatste kreeg ik er niet meer uit.
en 14 reps gedaan tot aan failer.

Of die kuitjes lekker gaan aanvoelen weet ik nog niet. Ze zijn nu wel lekker vol.Jij hebt erg goed je best gedaan, netjes.
Kuiten ga ik altijd door totdat ik niet meer kan en dan nog ff daar voorbij, voelt zooo lekkerVooral de volgende morgen als je uit je mandje stapt....
Geniet van je weekend, jij gaat niet ver weg denk ik![]()

Locken doe ik niet. Heb veel geleerd van mijn jumpersknie probleem.tipje voor je legextension: niet locken on top
spaart je knieën en houdt de spanning beter op de quads.
Lekker veel gewerkt kerel... hopelijk moet je de trappen niet op voor naar toilet
te gaan. Als het dan dringend is ....![]()

Het opnieuw in bed komen zal wel een probleem worden. 

Top segment mountainbike, maar o zo heerlijk fietsen.Op het fietsje naar huis. Wow die bilspieren knalhard en mijn bovenbenen al net zo.
Ik ga meestal op de mountainbike naar mijn werk.
Voor de liefhebbers.
Cannondale F4000 SL
Vork Lefty Speed Carbon
Voorwiel Cannondale Omega 32 & Mavic XC717 & DT Swiss comp spaken & alu nippels (16 rood & 16 zwart)
Achterwiel Tune Kong 28 & ZTR Olympic & DT Swiss comp spaken & messing nippels zwart.
Banden Vredestein
Pedalen Egg Beater SL
Bracketasset Cannondale Si 28/44
Ketting KMC X9L
Cranckstel Cannondale SI TA Compact 29-44
Derailleur voor Sram X.0
Derailleur achter Shimano XTR
Pion Sram cassette PG990 Rood
Stuur Carbon Easton EC70
Stuurnok Cannondale Headshok
Balhoofd Standaard p/type Frame
Remset Magura Marta SL Disc
Zadel Fizik Nisene HP
Zadelpen ROOX
Bidonhouder BBB carbon
Kleur Team Replica
Gewicht 9,6kg
Maten M
Top segment mountainbike, maar o zo heerlijk fietsen.

Thanks. Enne zo ben ik al een hele tijd niet genoemd, Ronnie.

Das een zeer nette training! en ja voelt lekker hé die kuiten?? die benen moeten pijn doenfijn weekend..

.

Yep no pain no gain, zolang het normale pijnen zijn.Mooie training weer en no pain, no gain is het gezegde
Schnitzel, moet die niet zwemmen in de boter?![]()

HihihiNou breng je me in de war of ben je in de war.Kleinere bar voor de Bor? Hihihi ik gebruik altijd het olympisch halter..lol
Goed getraind weer Ron..hoe gaat het met het %?

Ik sta op 26%. Heb Ray Simons gevraagt hoe dit aan te pakken. Cardio in de ochtend. Moiet het alleen nog inplannen.

Je hebt gelijk..ik was in de war
Ehm.. beter de ananas uit de kwark sávonds..en bv 15gr walnoten ofzo erdoor heen doen.
Ananas bestaat toch uit suikers, en die heb je voor de nacht niet echt nodig toch?
correct me if i'm wrong.

Wel enorm k*t, want echt pieken en dus meer groeien gaat zo niet.