Fitness Seller

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Aangeboden krijgen is iets anders dan ervoor in de rij staan. Het blijft dan ook de vraag of de recreatie wielrenner/schaatser hierop ingaat of gewoon clean blijft sporten.

De gemiddelde recreatie bodybuilder gaat zelf op zoek en zal weinig scrupules hebben tegen het gebruik.

Kortom, naar mijn onbescheiden mening zal een recreatieve bodybuilder veel sneller naar AAS/PED grijpen dan een recreant in een andere sport.
Eens. Maar ik vind de verhalen "bij recreanten wordt niet gebruikt" niet juist, er wordt wel degelijk gebruikt.
Daarmee bedoel ik niet dat dat goed is, ik oordeel daar absoluut niet over. Moet iedereen lekker zelf weten. :thumb:
Had wel verwacht dat je aan de TRT zou zitten op z'n minst. 86 KG op 7% op jou lengte is niet mis!
De 7% is ook niet meer wat het nu is. Op mijn laatste wedstrijd stond ik op 86,3kg met 7% en teveel vocht. :o En 86,3kg mag je naar boven afronden toch. :p

Vergeet niet dat er maar 10%-15% ongeveer door je lichaam opgenomen wordt bij gebruik van gel. Komt dus bijlange niet overeen met 350mg per week injecteren.
He jammer. Ik denk er wel over na. :rolleyes:

Het is trouwens wel lekker druk hier hahaha. Beetje reuring in mijn topic.
 
De 7% is ook niet meer wat het nu is. Op mijn laatste wedstrijd stond ik op 86,3kg met 7% en teveel vocht. :o En 86,3kg mag je naar boven afronden toch. :p

Ik wil je graag geloven Ron, maar als (een paar centimeter kortere) Frank Zane met een lager gewicht en hoger vetpercentage op het podium heeft gestaan dan heb ik toch echt bedenkingen bij de juistheid van je meting. Of het overtollig vocht moet een litertje of 7 zijn geweest.

Bedenk voor het gemak even dat de westerse man met gemiddelde genen voor hypertrofie om en nabij een natural wedstrijdshape zal hebben van de lichaamslengte in centimeters minus 100. Dat betekent voor jou zo’n 79 kg met 7%.

Afijn, gelukkig leven we beiden in onze eigen werkelijkheid ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik wil je graag geloven Ron, maar als (een paar centimeter kortere) Frank Zane met een lager gewicht en hoger vetpercentage op het podium heeft gestaan dan heb ik toch echt bedenkingen bij de juistheid van je meting. Of het overtollig vocht moet een litertje of 7 zijn geweest.

Bedenk voor het gemak even dat de westerse man met gemiddelde genen voor hypertrofie om en nabij een natural wedstrijdshape zal hebben van de lichaamslengte in centimeters minus 100. Dat betekent voor jou zo’n 79 kg met 7%.

Afijn, gelukkig leven we beiden in onze eigen werkelijkheid ;)
Gewicht is gemeten op de wedstrijd heb ik zelf niet afgelezen trouwens. En het vet% is wat vager te meten. Als ik het op de schaal van mijn leeftijd doe dan kom ik nooit onder de 10%.
Dus houden we (mijn trainer en ik) altijd de schaal "top sporter" als referentie.

Ik zal de volgende keer (weet nog niet wanneer) zelf de uitslag vastleggen. Misschien wel met foto :p
 
Gewicht is gemeten op de wedstrijd heb ik zelf niet afgelezen trouwens. En het vet% is wat vager te meten. Als ik het op de schaal van mijn leeftijd doe dan kom ik nooit onder de 10%.
Dus houden we (mijn trainer en ik) altijd de schaal "top sporter" als referentie.

Iedereen gebruik daarvoor weer een andere metode en meet plekken en ook nog eens andere tabellen . Dus tja zegt weinig behalve nice om de progressie voor jezelf te meten.

Eleiko waarom elke keer het commentaar overal op. Komt imo over alsof niets goed is. Is het niet over de trainingen dan wel aas en nu weer over het % .
 
Iedereen gebruik daarvoor weer een andere metode en meet plekken en ook nog eens andere tabellen . Dus tja zegt weinig behalve nice om de progressie voor jezelf te meten.

Eleiko waarom elke keer het commentaar overal op. Komt imo over alsof niets goed is. Is het niet over de trainingen dan wel aas en nu weer over het % .
Yep ik zie het ook enkel als een indicatie of ik op de goede weg ben richting een wedstrijd.
Ik en mijn trainer bekijken alles op wat je ziet. Gewicht etc is daar totaal aan ondergeschikt. :thumbs:

En de reacties zie ik als iets persoonlijks. :dunno: En ik geef gewoon eerlijk antwoord en wat ik ervan vind. Dus heb er niet zoveel moeite mee, maar snap je opmerking.
 
Yep ik zie het ook enkel als een indicatie of ik op de goede weg ben richting een wedstrijd.
Ik en mijn trainer bekijken alles op wat je ziet. Gewicht etc is daar totaal aan ondergeschikt. :thumbs:

En de reacties zie ik als iets persoonlijks. :dunno: En ik geef gewoon eerlijk antwoord en wat ik ervan vind. Dus heb er niet zoveel moeite mee, maar snap je opmerking.
Prima methode toch !
Volgende keer wel andere aanpak omdat je meer vocht vasthield zei je?

Viel me gewoon op de posts.
Nvm
 
Ik snap wel dat je een vetpercentage noemt. Puur ter indicatie en een eikpunt voor verbetering. Bij mijn meting kwam er op m’n laagste gewicht zelfs 6 procent uit... :rolleyes:
 
waarom elke keer het commentaar overal op. Komt imo over alsof niets goed is. Is het niet over de trainingen dan wel aas en nu weer over het % .

Als het de bedoeling is dat er alléén veren in bipsen worden gestoken, tsja dan heb je inderdaad aan mij geen goede.

En de reacties zie ik als iets persoonlijks. :dunno:

De reacties zijn uiteraard ook persoonlijk, anders zou ik ze willekeurig waar kunnen plaatsen. Noem me cynisch, dat ben ik echter liever dan naïef.

Ik begrijp dat een kritische noot niet wordt gewaardeerd dus :wave:
 
Prima methode toch !
Volgende keer wel andere aanpak omdat je meer vocht vasthield zei je?

Viel me gewoon op de posts.
Nvm
We hebben totaal niks met vocht gedaan. Maar dat gaat de volgende keer toch weer normaal.
Ik snap wel dat je een vetpercentage noemt. Puur ter indicatie en een eikpunt voor verbetering. Bij mijn meting kwam er op m’n laagste gewicht zelfs 6 procent uit... :rolleyes:
Precies het is een ijk momentje.
Als het de bedoeling is dat er alléén veren in bipsen worden gestoken, tsja dan heb je inderdaad aan mij geen goede.

De reacties zijn uiteraard ook persoonlijk, anders zou ik ze willekeurig waar kunnen plaatsen. Noem me cynisch, dat ben ik echter liever dan naïef.
Nee hoor dat mag je gewoon doen. Als je maar niet enkel cynisch bent, dat maakt je uiteindelijk geen vriendelijke man. ;)
 
Donderdag week 2 training 4
Spiergroep: Schouders & Triceps
Gym: Bodyfit Den Helder

Schouders
Rep range 8-12 en 4 seconde excentrisch

Smithmachine seated presses 4x WU tot 80% van werkgewicht. 5x12x12,5kg :fire::fire::fire:
Barbell front raises 4x12x5kg+bar
Seated side raises 3x12x5kg
Incline bench front/side raises 4x12x5kg
Rope face pulls 3x12x35kg

Triceps
Pushdown machine 4x WU tot 80% werkgewicht 4x12x65kg
SGBP 4x12x20kg
Straight bar pushdown 1x12x25kg, 1x12x30kg, 1x12x35kg, 1x10x40kg

Helemaal leeg en alles doet pijn.
 
Zo, weer tot de pijngrens gegaan? :p
Zijn de beentjes al weer een beetje opgeknapt?
 
Zo, weer tot de pijngrens gegaan? :p
Zijn de beentjes al weer een beetje opgeknapt?
Bijna. Vanmiddag ga ik ze testen. Dan pak ik de Joe Bennett methodiek op. :eek:
beentjes is wel het goede woord. ;)
Zeg Rook het bashen is in jouw topic he. Dus hier gewoon vriendelijk blijven. En heb je je stoel al in de kamer gezet. :p
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven