XXL Nutrition

Ron501 Bigger legs Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.341
Eiwitsynthese bij een natty duurt maar 48 uur, bij iemand die aan de AAS zit blijft dit gewoon doorgaan. Dus in dit geval kun je het maar beter wel geloven, Ron.

Dat betekend overigens niet dat je als natty met 1x per week trainen geen gains kunt maken, het bewijs ben je zelf. :)
Ik begrijp nu een beetje de kern van natty 2x en juicer 1x per week trainen.
Als het gaat om gelijk gains zal een natty 2x zoveel werk moeten verzetten etc.

Het bewijs ben ik zeker zelf. Maar ik doe er ook veel aan. Ik zet verschillende methodieken in om zoveel mogelijk spierontwikkeling te krijgen.
Ik blijf niet maanden vasthouden aan één methodiek. V.w.b. mijn benen blijft het wel voorlopig op 2x per week.

:roflol:

In the USA kan je als je een laag test hebt zo op doktervoorschrift aas krijgen...daar vinden ze het dus op die leeftijd niet eens aas maar medicijnen ;)
Hier zijn ze niet zo makkelijk
Tja denk er ook wel eens over maar doe het toch niet...wat win ik er mee?

• #5.348
In the USA kan je als je een laag test hebt zo op doktervoorschrift aas krijgen...daar vinden ze het dus op die leeftijd niet eens aas maar medicijnen ;)
Hier zijn ze niet zo makkelijk
Tja denk er ook wel eens over maar doe het toch niet...wat win ik er mee?
Meer energie, stevige botten in de vorm van minder afbraak, elasticiteit van je huid wordt beter waardoor slappe huid langer uitblijft, libido verhogend.
Algemeen een verjeugdiging op je oude leeftijd. :roflol:

Enne TRT doet helemaal niks voor je krachtstats of je mogelijkheid om meer spiermassa te ontwikkelen. Dan zal je toch echt moeten gaan kuren.

• #5.349
Djeezzzzzz ik moest 8 pages terug om mijn training van afgelopen maandag te kopiëren. :eek:
Nog nooit zo druk geweest hier.

Maandag week 3 training 1
Spiergroep: Quads, Hams en Kuiten
Gym: BigGym Den Helder

Rep tempo is 3 sec
Rep range 12-16

Warmup legextensions een setje of 2/3
Squats 10x40kg, 10x50kg, 10x60kg, 10x80kg werksets 4x12-16x80kg, eindelijk het gevoel in de quads dat ik echt daaruit werk. :eek: En dat na 6 jaar training.
Hacksquat 12x20kg, 14x20kg, 14x40kg, 16x20kg
Extensions 4x16x45kg

SLDL in 4 sets naar werkgewicht 4x16x70kg
Legcurls 4x16x28kg
Lunges 1xBWx15mtr, 1x10kgx15mtr, 1x15kgx15mtr

En weer trainen op een mierenhoop, djeezzzzzz blijf lekker thuis en ga zappen met chips op je buik en bier naast je. :scold:

Squats 10x40kg, 10x50kg, 10x60kg, 10x80kg werksets 4x12-16x80kg, eindelijk het gevoel in de quads dat ik echt daaruit werk. :eek: En dat na 6 jaar training.
Deze feels herken ik wel..

..echter heb ik best vaak dat ik het de volgende workout ineens niet voel:mad:

Och ja, dat zijn alle 'goede voornemen' mensen natuurlijk, die het al weer snel zat zijn :D

• #5.355
Met een hoop bladzijden gezwets over het T woord :)
Lekker overzichtelijke training dit.
Ach ik vind dat het nog lang geduurd heeft voordat dit werd besproken in mijn topic. :p
Ik ben wel serieus aan het bekijken hoe ik TRT kan pushen bij mijn dokter en niet voor de sport maar puur voor mijn gezondheid (verjonging).
Mara goed ik was ook serieus aan het nadenken over mijn navelbreuk operatie en dat heeft 8 jaar geduurd. :roflol:

Deze feels herken ik wel..

..echter heb ik best vaak dat ik het de volgende workout ineens niet voel:mad:
Nou dat hoop ik niet. Dat gevoel in mijn quadriceps was zalig. :thumbs:

:D

Nog even, januari is bijna voorbij. In februari is het alweer wat rustiger... :D

Och ja, dat zijn alle 'goede voornemen' mensen natuurlijk, die het al weer snel zat zijn :D

Tja (old) boys het is toch zo, oprotten met die "ik moet wat doen aan me vetrol en ach ik neem mijn hele familie bankzitters mee".
Het is niet erg als ze komen sporten. Maar met vier vijf man een paar machines of bankjes bezet houden en dan 20% van de tijd er gebruik van maken. :scold:
Dan zeg ik rot op en koop chips, je wil helemaal niet trainen.
En dan nog die club "youtube hoe maak ik mezelf belachelijk trainingsmethodieken uitproberen" mafkezen. Ze weten niet eens hoe een dumbbell werkt. :roflol:

Hahaha! herkenbaar. Al een paar keer met iemand getrained die wat aan zijn lichaam “moest” gaan doen. En maar klagen dat ze pauze nodig hadden. :D

Het is niet erg als ze komen sporten. Maar met vier vijf man een paar machines of bankjes bezet houden en dan 20% van de tijd er gebruik van maken. :scold:
Dan zeg ik rot op en koop chips, je wil helemaal niet trainen.
En dan nog die club "youtube hoe maak ik mezelf belachelijk trainingsmethodieken uitproberen" mafkezen. Ze weten niet eens hoe een dumbbell werkt. :roflol:

Hahaha! herkenbaar. Al een paar keer met iemand getrained die wat aan zijn lichaam “moest” gaan doen. En maar klagen dat ze pauze nodig hadden. :D
Ach ja, wij zijn toch ook ooit bij nul begonnen. Alleen zijn we van de generatie dat we in stilte buffelen met wat minder geklaag (je wou het immers zelf....).

• #5.358
Precies. Eén keer wilde iemand een voeding en trainingsschema. Dus ik vraag wat zijn doel was. Buikje weg en rond de zomer een 6-pack.
Gevraagd wat hij al deed qua training en wat hij normaal eet en drinkt. Toen kwamen we op alcohol.
"In het weekend drink ik wel, want ja weekend jeweetzelf" Dus ik zeg Doeiiiiiiiii :hello:
Ach ja, wij zijn toch ook ooit bij nul begonnen. Alleen zijn we van de generatie dat we in stilte buffelen met wat minder geklaag (je wou het immers zelf....).
Ja ook ik ben bij nul begonnen, maar wel met trainen ipv ouwehoeren rondom een machine.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven