grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks voor zoveel vertrouwen in mij. Zal het niet beschamen.Gaat echt goed hoor Ron. Die laatste foto ziet er toch top uit.?
Poseren is ook moeilijk ik kan het ook niet. Met jouw instelling kan het alleen maar positief uitvallen toch.. Ik weet het zeker dat je nog meer gaat groeien
Hele fijne dagen straks geniet er van dat moet ook

Als jij er vertrouwen in hebt wie ben ik dan om dat in twijfel te trekken.Met het nieuwe jaar beginnen we met het poseren, dus gaat helemaal goed komen![]()

Thanks! Komt wel goed.Beterschap!!! Gaat echt rond zeg. Hoop dat jullie met de kerstdagen weer wat beter zijn.

Grow muscles grow 
lol... mijn moeder had deze week ook de griep... ik hoop dat ik het buiten de deur kan houden, heb er geen zin in. Heb maar alvast mijn vitamine dosis verdubbeld... als ik er iets kan aan doen
nice training mate!
let them grow!
Allemaal een fijn, gezong, sterk, massavol 2013.
Ik heb voor 2013 twee doelen.
Bewuster genieten van mijn gezin.
Klaarstomen voor YBF 2013.
en dat zijn goeie doelen!!
en massavol daar ga ik zeker voor!Allemaal een fijn, gezong, sterk, massavol 2013.
Ik heb voor 2013 twee doelen.
Bewuster genieten van mijn gezin.
Klaarstomen voor YBF 2013.

Anders een dagje alleen cardio en sauna (als je die hebt op de sportschool) en het er uit zweten. Wil nog wel eens werken. Zware arbeid als je al gammel bent geeft je lichaam vaak nog ff een klap na. (bij mij in ieder geval)
Op mijn werk wel, maar ik heb nog een weekje vrij.