AndroidHealthClinic

Ron501 Bigger legs Log (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Gaat echt goed hoor Ron. Die laatste foto ziet er toch top uit.?
Poseren is ook moeilijk ik kan het ook niet. Met jouw instelling kan het alleen maar positief uitvallen toch.. Ik weet het zeker dat je nog meer gaat groeien

Hele fijne dagen straks geniet er van dat moet ook
 
Met het nieuwe jaar beginnen we met het poseren, dus gaat helemaal goed komen:)
 
Gaat echt goed hoor Ron. Die laatste foto ziet er toch top uit.?
Poseren is ook moeilijk ik kan het ook niet. Met jouw instelling kan het alleen maar positief uitvallen toch.. Ik weet het zeker dat je nog meer gaat groeien

Hele fijne dagen straks geniet er van dat moet ook
Thanks voor zoveel vertrouwen in mij. Zal het niet beschamen. :D

Met het nieuwe jaar beginnen we met het poseren, dus gaat helemaal goed komen:)
Als jij er vertrouwen in hebt wie ben ik dan om dat in twijfel te trekken. ;)

Nu eerst mijn griep doorkomen. Hele gezin is ziek. :kots:
 
Beterschap!!! Gaat echt rond zeg. Hoop dat jullie met de kerstdagen weer wat beter zijn.
 
Time; 14:40 - 15:55
Sportschool; @BasicFit Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 8/10
Pre-WOWhey Delicious van XXL
Tijdens training awa, aqua, gemeente pils, H2O
Post-WO Whey Delicious van XXL
Trainingstijd: 60 minuten voor de krachttraining

De 3 dagen-griep, kerstdagen en bezoek aan mijn moeder heeft aardig mijn schema in de war geschopt. Maar vandaag toch ruimte en tijd gevonden om te knallen.

- Incl BP op smithmachine, alles op de negatieve beweging geconcentreerd.

- Flat BP op smithmachine, ook dit was wel lekker, merkte dat mijn borst er direct op reageerd. :p

- DB fly's flatbench. Weinig last van de schouder trouwens, rust heeft geholpen. ;)

- Push down bar, voorovergebogen in 45graden.

- French press, pff heavy. :o

- Rope pull down. :D

- Rope crunches 25x20kg, 3x20x22,5kg squeeeeeeeeeeeez them muscles.

Een zalige training en niet al te druk gelukkig. En nu voel ik mijn borstspieren nog squeezen. :cool:

:D Grow muscles grow :D
 
Ziet er goed uit. De griep weer weggezweten?
 
Ziet er goed uit. De griep weer weggezweten?

Thanks. Ja de griep is eruit. Moet zeggen dat AnimalPak wel heel goed is hoor.
Je krijgt gewoon energie, ook als je ziek bent. Hahahaha
 
lol... mijn moeder had deze week ook de griep... ik hoop dat ik het buiten de deur kan houden, heb er geen zin in. Heb maar alvast mijn vitamine dosis verdubbeld... als ik er iets kan aan doen :dunno:

nice training mate!
let them grow!
 
lol... mijn moeder had deze week ook de griep... ik hoop dat ik het buiten de deur kan houden, heb er geen zin in. Heb maar alvast mijn vitamine dosis verdubbeld... als ik er iets kan aan doen :dunno:

nice training mate!
let them grow!

Succes met het onwijken van de griep. En anders 3 dagen ziek om daarna weer te knallen.
 
Allemaal een fijn, gezond, sterk, massavol 2013. :cheer:
Ik heb voor 2013 twee doelen.

Bewuster genieten van mijn gezin. :heart:
Klaarstomen voor YBF 2013.:woot:
 
Laatst bewerkt:
Allemaal een fijn, gezong, sterk, massavol 2013. :cheer:
Ik heb voor 2013 twee doelen.

Bewuster genieten van mijn gezin. :heart:

Klaarstomen voor YBF 2013.:woot:

Ook de allerbeste wensen:rocker2: en dat zijn goeie doelen!!:1e: en massavol daar ga ik zeker voor!
 
Allemaal een fijn, gezong, sterk, massavol 2013. :cheer:
Ik heb voor 2013 twee doelen.

Bewuster genieten van mijn gezin. :heart:
Klaarstomen voor YBF 2013.:woot:

Mooie doelen Ron;)

En en jij ook een heel goed nieuwjaar gewenst en veel succes met je doelen voor dit jaar.
 
Mooie doelen Ron aan de ene kant meer tijd voor je gezin maar aan de andere kant ook minder tijd doordat je hard moet trainen
Gaat lukken
De beste wensen Ron en ook voor alle andere bezoekers
 
Voel me klote vandaag. Nog een beetje nagriepen denk ik. Of de straf voor de cheatdag van gisteren. Morgen moet ik toch echt aan de bak.
 
Bah vervelend Ron, miss als je straks weer in je normale ritme komt je ook weer lekkerder in je vel gaat zitten!
 
Anders een dagje alleen cardio en sauna (als je die hebt op de sportschool) en het er uit zweten. Wil nog wel eens werken. Zware arbeid als je al gammel bent geeft je lichaam vaak nog ff een klap na. (bij mij in ieder geval)
 
Anders een dagje alleen cardio en sauna (als je die hebt op de sportschool) en het er uit zweten. Wil nog wel eens werken. Zware arbeid als je al gammel bent geeft je lichaam vaak nog ff een klap na. (bij mij in ieder geval)

Het is gewoon een lekkere griep/verkoudheid. Blijf nog een dagje extra binnen. Enne sauna hebben ze niet bij BasicFit. :( Op mijn werk wel, maar ik heb nog een weekje vrij.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven