grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voelt nog steeds hard en opgeblazen.
Ja dat is wel, wat je noemt een schoudertraining. Voelt echt goed.Zo, dat is pittig wat schouderwerk. Nu merk je zelf wel dat gewicht i.c.m. reps heel pittig kan zijn.![]()

Geen pijn, alleen maar positieve gevoelens.Ziet er goed uit Ron, die schouders van jou worden hard aangepakt
ik moet er ook maar weer eens mee beginnen en ik ben bang dat ik met heeeeele lichte gewichtjes moet gaan beginnen
Tja dat vreemde gevoel ...Zolang je er geen pijn van hebt zou ik me geen zorgen maken..

WTF
Kom ik de gym binnen is werkelijk alles bezet. Een invasie van pre-volwassenen. De studiefondsen zijn weer uitgekeert. Jezus blijf thuis of ga zuipen.

Ook hier zat toeschouwers. Hoorde alleen een groepje zeggen dat het echt killing is die oefening. Nou jongens, ja die is echt hardcore. 

Grow muscles grow 
En dan sluiten we af met vetmeeting, poseren
en foto's maken. 
Thanks. Jij doet het otch ook gewoon goed.Beste training weer Ron
Heb net de helft van jouw oefeningen gedaan
Top van jou dus

Hahaha i wish. Maar bedankt hoor.

Invasie was wel klote.Whaha, leuk he die invasies. Hier altijd op de maandag en rest van de week niet. Vreemd.
Training ziet er goed uit, lekker die frontsquats!
Wordt je % gemeten na trainen? Lijkt me niet de nauwkeurigste manier.
Die frontsquat is wel oke ja, erg zwaar kan ik niet hebben op mijn schouders. 
Zie het probleem niet echt. Ja wordt leuk denk ik, of ik er direct na de training ook zo over denk weet ik niet.word spannend donderdag dus
kijken hoe groot het verschil op de foto's is![]()

Het is een indicatie, meer niet. Ben gewoon benieuwd.Als ik heb getraind krijg je bijna niks meer te pakken, scheelt echt wel. Maar als je maar op zelfde tijdstippen meet maakt het niet uit. Net als bij wegen.
Ik ben niet bang om in het diepe te springen hoor.Ron je moet er toch aan wennen dus dan maar beter in het diepe springen
Straks op het podium staan er tig mensen naar je te kijken dus straks dan ook maar je beste pose er uit gooien
Is ook wel goed dat je zelf kan zien hoe anderen bijvoorbeeld jouw Rug pose zien, het is moeilijker dan je denkt je staat je rot aan te spannen maar net ff anders staan en je latts lijk nog groter
Weet zeker dat je trots kan zijn op je foto's je werkt er hard voor
vet% zou ik me nog niet druk om maken, het is een tussen meting en geen eindmeting dus nog tijd zat om het nog lager te krijgen.
Doe het gewoon en als iemand het niet wil zien, lekker niet kijken dan.
En ben zelf ook zeer benieuwd naar de foto's.Ik bedoelde er verder ook niks mee ofzo. Alleen dat het meestal voor trainen gedaan wordt.

Grow muscles grow 
borst en rug oefeningen om en om?
Oke, apart
Toevallig speciale reden voor?

Keihard die dingen, oja biceps heten ze.
, nog 5kg voor een full stack. 
Grow muscles grow