grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks. Enne gedult heb ik nooit gehad.Mooie training ron! Erg sterk! En geduld is een schone zaakhaha hoor wie het zegt:O

Ik heb op mijn werk mijn werkkleding aan. Lekker ruim zittend, dus no problem.Ja joh dat is een probleem straks.
Ik train mijn benen niet eens zo hard maar mijn spijkerbroeken zitten echt te strak.
Vooral zittend werk is dan klote want het lijkt wel alsof de Quads dan extra groot zijn
Maar beste training weer, geef je zelf maar een schouderklopje

Grow muscles grow 
Time; 19:30 - 20:15
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 7/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Post-WO Whey aardbei
Trainingstijd: 50 minuten voor de krachttraining
Vandaag een powertraining in de avond. Gewoon op het werk, anders sta ik weer ind e rij bij een machine of dumbbells.![]()
- Incl bench press in smith 65kg.
- Incl dumbbell fly's 12kg lekker ver en open, rek en squeezzzzzzzzzzzzzz
- Machine press 70kg
- Dumbbell presses 24kg
- CGDP 40kg
- Dips 3x8 BW pffff branden die hap
- Pushdown 22,5kg
- Reverse push down 20kg
En nu gedoucht en eet mijn vis, rijst en boontjes. Morgen knallen met Ray Simon en Jan. Rug en biceps. Tevens gaan we kijken waar ik sta. Vet% meeting en poseerles. Missschien nog wat foto's maken.
Grow muscles grow
![]()
hihiBen benieuwd naar je percentage! Haha, is het je eerste poseer les trouwens?
Ik wacht op ray's reactie wanneer hij mij weer wilt zien..hihi
Spannend. Ook foto's van poseren?wel benieuwd. Foto's van meeting zagen er al goed uit, ben benieuwd naar je vorderingen!

Maakt niet uit als je slechte pose hebt, heb er toch geen verstand van. Haha.
Maar dat je die meeting foto's al oke vind. Niet dat ik ontevreden. Daarover ben hoor. Maar super ook weer niet. 

Top dus!
Maar wel 12% naar beneden.

Maar goed alles voor de weg naar het podium.
Komt er dus aan.Mooi he, en dat helemaal zelf en een beetje van Ray.
Goeie trainer en juiste instelling is alles te bereiken.Nou Ron ze pakken je streng aan maar dat werkt wel
22 procent is niet verkeerd toch en met jouw discipline moet dat nog verder kunnen zakken
Alles wat je al berreikt hebt komt door je goede instelling en het bikkelen.. Top man.
Nu ga ik nog harder knallen.
Thanks. Ook heel happy mee.
Gaat super man. Hahaha SuperMan to the resque.

Als je zo hard blijft trainen ga je die flexcup "makkelijk" halen
Heb nu ook wel zin in een wedstrijd nu ik jullie zo heb zien bikkelen, haha![]()
Pak gewoon YBF.