AndroidHealthClinic

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ja joh dat is een probleem straks.
Ik train mijn benen niet eens zo hard maar mijn spijkerbroeken zitten echt te strak.
Vooral zittend werk is dan klote want het lijkt wel alsof de Quads dan extra groot zijn
Maar beste training weer, geef je zelf maar een schouderklopje
 
Mooie training ron! Erg sterk! En geduld is een schone zaak ;) haha hoor wie het zegt:O
Thanks. Enne gedult heb ik nooit gehad. :p
Ja joh dat is een probleem straks.
Ik train mijn benen niet eens zo hard maar mijn spijkerbroeken zitten echt te strak.
Vooral zittend werk is dan klote want het lijkt wel alsof de Quads dan extra groot zijn
Maar beste training weer, geef je zelf maar een schouderklopje
Ik heb op mijn werk mijn werkkleding aan. Lekker ruim zittend, dus no problem.
Maar naar het werk en naar huis fietsen in een spijkerbroek is toch wel lastig. Gratis massage zeg maar. ;)
 
Time; 19:30 - 20:15
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 7/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Post-WO Whey aardbei
Trainingstijd: 50 minuten voor de krachttraining

Vandaag een powertraining in de avond. Gewoon op het werk, anders sta ik weer ind e rij bij een machine of dumbbells. :cool:

- Incl bench press in smith 65kg.

- Incl dumbbell fly's 12kg lekker ver en open, rek en squeezzzzzzzzzzzzzz

- Machine press 70kg

- Dumbbell presses 24kg

- CGDP 40kg

- Dips 3x8 BW pffff branden die hap

- Pushdown 22,5kg

- Reverse push down 20kg

En nu gedoucht en eet mijn vis, rijst en boontjes. Morgen knallen met Ray Simon en Jan. Rug en biceps. Tevens gaan we kijken waar ik sta. Vet% meeting en poseerles. Missschien nog wat foto's maken.

:D Grow muscles grow :D
 
Time; 19:30 - 20:15
Sportschool; @Work Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 7/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Post-WO Whey aardbei
Trainingstijd: 50 minuten voor de krachttraining

Vandaag een powertraining in de avond. Gewoon op het werk, anders sta ik weer ind e rij bij een machine of dumbbells. :cool:

- Incl bench press in smith 65kg.

- Incl dumbbell fly's 12kg lekker ver en open, rek en squeezzzzzzzzzzzzzz

- Machine press 70kg

- Dumbbell presses 24kg

- CGDP 40kg

- Dips 3x8 BW pffff branden die hap

- Pushdown 22,5kg

- Reverse push down 20kg

En nu gedoucht en eet mijn vis, rijst en boontjes. Morgen knallen met Ray Simon en Jan. Rug en biceps. Tevens gaan we kijken waar ik sta. Vet% meeting en poseerles. Missschien nog wat foto's maken.

:D Grow muscles grow :D

Ben benieuwd naar je percentage! Haha, is het je eerste poseer les trouwens?
Ik wacht op ray's reactie wanneer hij mij weer wilt zien.. :o hihi
 
Ben benieuwd naar je percentage! Haha, is het je eerste poseer les trouwens?
Ik wacht op ray's reactie wanneer hij mij weer wilt zien.. :o hihi

Ja eerste showles. Hihihi ik ben ook benieuwd wat in qua vet heb. Ik stond op 34%
 
Spannend. Ook foto's van poseren? :P wel benieuwd. Foto's van meeting zagen er al goed uit, ben benieuwd naar je vorderingen!
 
Maakt niet uit als je slechte pose hebt, heb er toch geen verstand van. Haha.
 
Maakt niet uit als je slechte pose hebt, heb er toch geen verstand van. Haha.

Hahaha im dus ook niet. :p Maar dat je die meeting foto's al oke vind. Niet dat ik ontevreden. Daarover ben hoor. Maar super ook weer niet. ;)
 
Was toch niet slecht ook. Goed begin in mijn ogen.
 
Zo de morning after the day before, training met Ray Simon en Jan.
Rug, achterzijde schouders en biceps. De puntjes op de i en net even andere uitvoering. :rolleyes: Top dus!
Voor de training een vetmeeting gedaan. Een 4 puntsmeeting 58mm totaal en dan kom je op 23%.
Ik laat die 22% lekker staan in mijn gegevens. :D Maar wel 12% naar beneden.
Vet is al lekker los en dat is een goed teken, armen redelijk droog aan het worden. :)

En ik moet jullie nu teleurstellen. Ik ben vergeten om te vragen om foto's van mijn poseerles.
Voorkant dubbele biceps, voorkant latspread, zijkant borst, achterkant latspread en achterkant dubbele biceps. :p
Hard werken is dat poseren zeg. :eek: Maar goed alles voor de weg naar het podium.
Aandachtspunten zijn er zeker: Vet% en gewicht naar beneden, dmv voeding.
Geen symetrie in mijn spread. Mijn linkerschouder/sleutelbeen is korter (vanuit de nek gemeten) dan de rechterzijde. Hier moet ik dus hard aan werken.
Voor de rest doorbouwen en keihard trainen. Mijn voedingsdicipline is 100%.
Natuurlijk mag alles meer en voller, maar ben zeker niet ontevreden. Zeker als je weet waar ik vandaan kom.
Volgers ik zal een dubbel biceps laten fotograferen door mijn vrouw. :cool: Komt er dus aan.
 
Laatst bewerkt:
12% na beneden!!! Wauw good job! :D
 
Nou Ron ze pakken je streng aan maar dat werkt wel
22 procent is niet verkeerd toch en met jouw discipline moet dat nog verder kunnen zakken
Alles wat je al berreikt hebt komt door je goede instelling en het bikkelen.. Top man.
 
Super resultaat zeg!
 
12% na beneden!!! Wauw good job! :D
Mooi he, en dat helemaal zelf en een beetje van Ray. ;)
Nou Ron ze pakken je streng aan maar dat werkt wel
22 procent is niet verkeerd toch en met jouw discipline moet dat nog verder kunnen zakken
Alles wat je al berreikt hebt komt door je goede instelling en het bikkelen.. Top man.
Goeie trainer en juiste instelling is alles te bereiken. :D Nu ga ik nog harder knallen.
I shall prevail. :p
Super resultaat zeg!
Thanks. Ook heel happy mee.
Gaat lekker Ron.:)
Gaat super man. Hahaha SuperMan to the resque. ;)

epn7r8.jpg

Laat ploffen die biceps. Was nog voor de chin's. Die ik dan maar 3x zelf kon doen. Wel 3x8 met Ray gedaan. :rolleyes:
4 setjes van 12 om en om. Dus motiveren/spotten en werken. Pfffff
 
Als je zo hard blijft trainen ga je die flexcup "makkelijk" halen ;)
Heb nu ook wel zin in een wedstrijd nu ik jullie zo heb zien bikkelen, haha :P
 
Als je zo hard blijft trainen ga je die flexcup "makkelijk" halen ;)
Heb nu ook wel zin in een wedstrijd nu ik jullie zo heb zien bikkelen, haha :P

He lekker die veer in mijn reet. Ik ga er maximaal voor. Maar geen flexcup hoor. ;) Pak gewoon YBF.
Als ik podium gereed ben natuurlijk. Ik ga mijn trainer en mezelf niet voor schut zetten.
 
mooie foto Ron, aan je gezicht zie je dat je hard moet werken van de breeje die voor je staat :)
Maar het werkt en is het dus ook waard
Wat eet jij nou ongeveer op een dag?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven