MuscleMeat

Ronald30 een jaar knallen

• Topic Starter Topic Starter
Zo twee rustdagen hebben echt goed gedaan. Vandaag weer helemaal fris gaan trainen en het liep echt lekker. prima pomp en brande ook flink.
Hoop dat jo ellen vanavond een paar foto's van mij kan maken. had er beter uit kunnen zien maar heb die twee weken vakantie het een beetje verpest met mijn dieet. Boven op mijn dieet teveel extra ongezonde dingen gegeten maar goed eigen schuld.
Ga toch foto,s maken om mijn progressie te kunnen zien. Als ze klaar zijn plaats ik ze in mijn album.

Borst

Incline press in smith machine

supersets: vlak dumbbell drukken / vlak dumbbell flys

dumbbell pull over

staand kabel flys

Biceps

supersets: preacher curls / dumbbell curls

morgen benen

Benieuwd naar je foto's! Nu de vakantie voorbij is, er weer helemaal voor gaan he!

Foto's zijn niet gemaakt kwam van alles tussen:( Hopenlijk het eind van de week wel.
Vandaag benen getraind. Heb het iets anders gedaan omdat ik merkte dat ik weer teveel op het gewicht ging richten. Hierdoor ging de techniek steeds minder ofwel leek nergens op en de herhalingen steeds lager en geen reactie in de benen. Ben niet echt sterk in mijn benen, ze zijn niet dun maar ben gewoon niet sterk en neem te winig tijd om die kracht op te bouwen
Ben nu begonnen met een licht gewicht en voer de oefening goed uit en concentreer op mijn spier. Als dit goed gaat en ik kan correct minimaal 4 x 12 uitvoeren dan pas doe ik er 2,5 kilo bij.
Moest mijn ego ff aan de kant schuiven maar mijn benen liepen VOL :D em loop nu al met spierpijn

BENEN

full squat

Leg press (steeds met één been)

legg extensions

roemeense deadlift

staand kuitheffen

Morgen met jo ellen schouders en triceps

Vandaag een goede dag. Mijn dieet liep lekker en de training was ook oke. Schouders waren lekker moe en de triceps brande ook flink. Plus echt de goede spierpijn van gisteren. Morgen maar weer zo dag als ik rug ga trainen:p

SCHOUDERS:

front schouder srukken in de smith machine

zijwaarts heffen met één arm (non stop arm voor arm)

smal voorwaarts dumbbell pres

dumbbell shrugs

TRICEPS

Ligend triceps strekken met ez stang

push down waarbij ik in één set drie keer na 10 herhalingen van mijn armen verander

:D Yes was echt goed vanavond. Rug is altijd al mijn favo. ben bezig voor meer dikte op mijn rug en dat traint helemaal super voelde gewoon helemaal opgepompt. Begin ook de deadlift steeds beter onder de knie te krijgen en durf hem nu ook wat zwaarder te doen maar met correcte uitvoering. Doe deze oefening nog niet zo lang dus ben best tevreden
Morgen is mijn zoontje jarig dus dat word een rustdag.

RUG

Deadlift ( 4 setjes van 8 tot 12 herhalingen met 105 kilo)

Voorovergebogen barrel row

Pull down dmal op de panata machine

dumbbell row

pull over op pull down machine

Vrijdag toch borst en biceps wezen trainen. Liep echt lekker had een super pomp

Zaterdag en Zondag rust gehad ivm veel visite en werken.

Vanavond benen wezen trainen
Deadliften ietsjes verzwaard en weer goed op de correcte uitvoering gelet. Dit werkt super want het brande echt goed.
Was helaas super druk moest overal op wachten. Hierom maar veel lunches gelopen en uiteindelijk toch nog even op de leg press en extesions geaan. Kuiten maar met een losse halter gedaan. Uiteindelijk toch een goede training maar moest wel even de knop omzetten omdat het anders ging dan ik in mijn hoofd had zitten.

Morgen al vroeg 09:30 schouders en triceps trainen

Laatst bewerkt:
Zo ff een tijdje niks laten horen maar daar brangen we nu weer verandering in.
Heb goed door getraind moest alleen 5 dagen weg met mijn werk dus kon toen niks doen.

Heb in overleg met opa spier wat aan mijn dieet veranderd waarover later meer. (dacht dus echt dat ik mijn rijst ongekookt moest wegen en at dus veel te veel het dubbele ongeveer gegeten :rolleyes:

Mijn trainigs split heb ik in overleg deze week veranderd. Train nu 5 dagen en het weekend rust>welke groep wanneer komt later.

Best for last: heb voor mijn verjaardag 2 uur personal training met willem jonkman gehad:cool: Opa spier bedankt
Dit gaat in oktober plaatsvinden en ik zal uitgebreid verslag doen:D

Laatst bewerkt:
Zo ff een tijdje niks laten horen maar daar brangen we nu weer verandering in.
Heb goed door getraind moest alleen 5 dagen weg met mijn werk dus kon toen niks doen.

Heb in overleg met opa spier wat aan mijn dieet veranderd waarover later meer. (dacht dus echt dat ik mijn rijst ongekookt moest wegen en at dus veel te veel het dubbele ongeveer gegeten :rolleyes:

Mijn trainigs split heb ik in overleg deze week veranderd. Train nu 5 dagen en het weekend rust>welke groep wanneer komt later.

Best for last: heb voor mijn verjaardag 2 uur personal training met willen jonkman gehad:cool: Opa spier bedankt
Dit gaat in oktober plaatsvinden en ik zal uitgebreid verslag doen:D

Graag gedaan, maatje!
Hij heet Willem Jonkman hoor :D:p

TIP! Probeer er zo veel mogelijk van te leren,
ga je niet uitsloven om te zwaar te gaan;)

Ben benieuwd naar je bevindingen! Suc6

No Pain, No Gain!!!:D

Afspraak met willem Jonkman is gemaakt. Het wordt 20 en 22 Okt. Als ik nog in staat ben zal ik hierna gelijk verslag doen:eek:

Was best pittig een 5 dagen split mijn lichaam is goed moe.
Vandaag schouders gedaan en nog even mijn rug vol gepomt en buik gedaan.

Schouders:
voorslaan en uitstoten
Supersets dumbbell press / front raises
Supersets front dumbbell press / side raises
dumbbell back raises
dumbbell shrugs

Rug
Supersets: Breed en smal pull down op de machine

Was helemaal op echt elke herhaling de spier extra aangeknepen:D

Nu twee daagjes rust:zzz::zzz::zzz:

:meal:Gisteren echt goed getraind. Borst en armen. Alles zat bomvol en had vanmorgen ook al redelijk wat spierpijn:D
Vanmiddag met jo ellen trainen gaan rug en schouders doen.

Met willem Jonkman afgesproken dat we één dag benen gaan doen en de andere dag rug en schouders. Heb voor die benen training nu al een gezonde spanning. Hoop dat ik nog een beetje naar huis kan rijden :rolleyes:

Borst:
Incline bench press
supersets: dombell drukken / dumbbell flyes
chest press
kabel flyes

Armen
Supersets: push down / Barrel curl:wl:

Zo net naar de gym geweesd saqmen met joellen rug en schouders getraind was pittig en lekker snel schouders zaten nog wel goed vol van bost gisteren

Rug

Deadlift (aan het eind 8 herhalingen met 115 k netjes uitgevoerd dus er zit vooruitgang in
pull down
pulldowns front smal
roeien met de kabel met goede rek op de lats

Schouders:
Supersetcoïtus aan één stuk: dumbbell schouder drukken / front raises
" " dumbbell schouder drukken smal voor / side raises
en toen was alle energie op
Daar nog ff samen een bakkie gedaan en kletsen over voeding
en nu tijd voor een pakje rookvlees

Laatst bewerkt:
Was gisteren wel balen, kon mijn been training niet doen omdat ik pas rond 20:00 thuis kwam van mijn werk. Aangezien ik al om 07:00 begonnen was had ik echt geen zin meer. Was met cliënten naar de efteling was wel een testcase voor mijn dieet maar heb het volgehouden.
Vandaag wel een goede training gehad eerst armen en daarna de borst volgepomt en daar was weinig voor nodig.
Het nieuwe schema is goed op vrijdag is het ook echt op.
Net mijn rijst en kip op en nu kijk ik uit naar mijn eierkoek en shake
Morgen avond weer schouders en rug samen met jo ellen

Vanavond pas om 20:00 gaan trainen. Was echt uitgestorven en wat een *** muziek. Traint echt lekker op Marco Borsato:eek2:
Maar goed er toch een goede training gedaan. Vooral het voorslaan en uitstoten ging echt goed. Voelde wel dat een weekendje rust welkom was en dat ga ik dan ook maar doen:p

Gisteren avond borst en armen getraind.
Waarom is het op maandag altijd vol met mensen die één maal per week komen trainen en dan alleen maar kletsen. We hebben 7 vlakke en schuine bankjes die dan door7 mensen 20 minuten bezet worden gehouden voor één oefening:mad: Met een beetje creativiteit toch een redelijke training gehad. Ga voortaan maar heel laat of heel vroeg.

Straks naar de dokter. Zodra ik ga bankdrukken steekt een botje uit bij mijn pols waarbij ik pijn krijg in de muis van mijn hand. Echt stom want met de machine of dumbbells heb ik bijna geen last:rolleyes:

Borst:
Bankdrukken: liep dus niet

Supersets: Incline press in smith machine / incline dumbbell flyes

Supersets: Machine drukken / Kabel flyes

Armen:
Supersets: liggend tricep strekken / halter bicep curl
'' '' Press down / kabel curls

Vooral onderarmen liepen helemaal vol:D

Vanavond rug en schouders

Had de dok nog iets te vertellen over dat botje?

Lekker bezig trouwens!!!

Had de dok nog iets te vertellen over dat botje?

Lekker bezig trouwens!!!
Overbelaste pees vanuit mijn duim Zit daardoor een soort membraam in ???
moet zelf kijken hoeveel last ik ervan heb ofwel je ziet maar kan geen kwaad:D
Ga nu ff trainen en dan eten Verslag volgt

Vette training gehad:cool:
Vandaag rug op kracht gedaan ipv pompen was wel eens lekker.
Mijn deadlift 4 herhalingen met 125 kilo gedaan er zat meer in maar durfde het niet echt aan.:eek:
Rug zat zo vol dat ik met schouders alleen nog een beetje vol kon pompen want had echt geen kracht meer. Dus ff goed rijst met kip op na het trainen.

Rug
Deadlift
halter roeien met brede greep'
t bar row
pull down met panata machine
'' '' smal

Schouders
supersets: side raises / front raises

Morgen moet de kleine zijn amandelen eruit maar hoop nog wel ff benen te trainen maar dat zien we morgen wel

Suc6 met de kleine morgen!
we zullen aan hem denken!

Geef maar een dikke kus van ons!!

Suc6 met de kleine morgen!
we zullen aan hem denken!

Geef maar een dikke kus van ons!!

Is helemaal goed gegaan. Hij was echt :cool: geen kik gegeven alleen na afloop. Super trots:D
Vandaag geen training want zit nu met hem op de bank hij moet wel vertroeteld worden he. Morgen gaan we armen en borst onder handen nemen :wl:

Nou hier ben ik dan :P
Wel je best doen vanavond :D

Nou hier ben ik dan :P
Wel je best doen vanavond :D
Hehe eindelijk:rolleyes:
Maar goed getraind vanavond meis:D Was wel weer leuk samen trainen Je was nog steeds goed sterk:wl: Zondag ga ik je helpen met je rug training

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

Vandaag armen en borst getraind. Tempo was wel laag waardoor ik de pomp niet super vond. Kon wel veel meer gewicht pakken en was dus wel vooruit gegaan en dat was ook wel leuk om te merken:D
Was wel alweer dat mijn onderarmen het opgeven terwijl de rest nog energie heeft.

Morgen schouders en rug (dan wel flink pompen:cool: )
Heet weekend rust maar ga wel jo ellen helpen met haar rug training

Terug
Naar boven