ronald30
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 103kg
Zo twee rustdagen hebben echt goed gedaan. Vandaag weer helemaal fris gaan trainen en het liep echt lekker. prima pomp en brande ook flink.
Hoop dat jo ellen vanavond een paar foto's van mij kan maken. had er beter uit kunnen zien maar heb die twee weken vakantie het een beetje verpest met mijn dieet. Boven op mijn dieet teveel extra ongezonde dingen gegeten maar goed eigen schuld.
Ga toch foto,s maken om mijn progressie te kunnen zien. Als ze klaar zijn plaats ik ze in mijn album.
Borst
Incline press in smith machine
supersets: vlak dumbbell drukken / vlak dumbbell flys
dumbbell pull over
staand kabel flys
Biceps
supersets: preacher curls / dumbbell curls
morgen benen
Hoop dat jo ellen vanavond een paar foto's van mij kan maken. had er beter uit kunnen zien maar heb die twee weken vakantie het een beetje verpest met mijn dieet. Boven op mijn dieet teveel extra ongezonde dingen gegeten maar goed eigen schuld.
Ga toch foto,s maken om mijn progressie te kunnen zien. Als ze klaar zijn plaats ik ze in mijn album.
Borst
Incline press in smith machine
supersets: vlak dumbbell drukken / vlak dumbbell flys
dumbbell pull over
staand kabel flys
Biceps
supersets: preacher curls / dumbbell curls
morgen benen

Hopenlijk het eind van de week wel.
em loop nu al met spierpijn

Opa spier bedankt 

Gisteren echt goed getraind. Borst en armen. Alles zat bomvol en had vanmorgen ook al redelijk wat spierpijn
Met een beetje creativiteit toch een redelijke training gehad. Ga voortaan maar heel laat of heel vroeg.