Fitness Seller

Ronniejs redemption

• Topic Starter Topic Starter
LOL-Fact of the day, ik weeg nu 79,5kg, conclusie is simpel, daar moet zeker wat van af hahahahah, fucking fatty as f**k

Je hebt weer wat beweging gehad :D

Je hebt weer wat beweging gehad :D

Yes, en dit weekend door Parijs fietsen, moet goed komen ook :)

1.83, ik ben niet super vet, maar voor mijn doen wel (meer mijn eigen gevoel). Voordat ik begon met trainen woog ik 53kg for real, ben dit dus totaal niet gewend met alleen maar vet ipv spieren. Schrok er zelf van een beetje gisteren, maar het is extra motivatie. Ga me denk elke keer wegen na een volledige training (alle spiergroepen gedaan)

Weet alleen niet wat ik moet doen, terug naar 70kg en clean bulk, of het rustiger doen, omdat ik nog in de totale begin fase zit, dus wil mijn spieren goed voeden.

Ik zou gewoon recomp doen..

En dan gaan als een mother......r

Thanks, fucking goed voorstel Marvin
Net even snel ingelezen, interessant concept! Van de week even een voedingsschema maken dan :)

Ga dan precies op m'n verbruik zitten op trainingsdagen en eronder zitten op rustdagen
You're welcome! Houdt het ook dragelijker dan gelijk gaan cutten..:thumbs:

En dan gaan als een mother......r
Sowieso amigo! Keihard gaan
You're welcome! Houdt het ook dragelijker dan gelijk gaan cutten..:thumbs:
Precies, even voor het mentale :)

Net even weer air alert gedaan, hielt het deze keer zeker beter vol, ook naar week 2:
3x20 leap ups (vanaf 60 graden squat positie springen)
2x15 calf raises (op een boek staand)
2x15 step ups (step up positie en dan springen met het been dat op de grond staat, beide benen = 1 rep) in de lucht wisselen van been.
2x15 trust ups (gesterkte benen springen)
2x1x100 Burnouts (zelfde als touwtje springen)

Aardig kapot! Maar wel lekker

Van het weekend naar Parijs, dus maandag weer een training!

Veel plezier amigos,
Ron

Youtube filmpje van de dag van Salomondrin, omdat die gekke Mexicaan zo lachen is:

Veel plezier in Parijs amigo :D

Gisteren thuisgekomen uit Parijs, shit was lit as f**k (in de spoiler hieronder een filmpje van de dag #treitervlogger)

Had net de nieuwe Iphone 7 plus binnen, wat super handig is met mijn kleine klauwen, dus dacht probeer het uit). 12km gelopen die dag, goeie cardio dus hahah

Borst dag!

Dumbell press

12x10
15x8
17x8
17x8
17x8
17x6
12x8
12x8
12x6
Note: zijn wel pr's, so that's nice

Hierbij gelaten, vorige keer was mijn borst zo fucked van de spierpijn dat ik mijn armen niet meer omhoog kon doen bijna. Duidelijk dat nog aan het opbouwen, maar dat is 3/4 trainingen. Dit was pas mijn tweede keer borst trainen sinds jaren lang louter horizontaal op bed te chillen.

Fijne dag verder amigos,
Ron

Korte training Ronnieee!
Maar je hebt in iedergeval weer lekker geperst!

Lekker he die spierpijn

Korte training Ronnieee!
Maar je hebt in iedergeval weer lekker geperst!

Lekker he die spierpijn

Godver het was echt niet te doen, deed mij denken aan mijn aller eerste keer trainen met gewichten. Die dag upperbody gedaan, because :sd:, wilde mijzelf afzetten vanaf de grond toen na skullcrushers en ik kwam gewoon niet omhoog, alles was helemaal dood hahah

Mooi scherp filmpje wel! Wel leuke stad dus?

Mooi scherp filmpje wel! Wel leuke stad dus?

Thanks! Kon helaas niet in 4k uploaden, want de slomo was in 1080p haha
Parijs is de lekkerste stad ter wereld imo, behalve dat stuk als je via de voorsteden erin rijdt, scheet gewoon in me broek hoe grimmig en eng sommige stukken zijn.

Mini update: Net terug van de doktor voor wat in mijn mening rare moedervlekken waren (ging om 2), doktor homie zei dat ''all good'' was, dus heel relaxt, zat er wel een beetje mee in mijn hoofd. Gisteren niet getraind want was jarig, maar heb niet me bek vol gedouwd met voer, dus no problemo!

Later vandaag armen-dag :)

Je eigen bang maken om rare moedervlekken, ik ken het gevoel :o
Nog van harte gefeliciteerd, hoe oud bende nou?
Zal je training later vandaag wel zien :cool:

Je eigen bang maken om rare moedervlekken, ik ken het gevoel :o
Nog van harte gefeliciteerd, hoe oud bende nou?
Zal je training later vandaag wel zien :cool:

Ja is gewoon fucked, maar toch chill om te weten dat het niets is!

26 nu, begin het raar te vinden als ik lekkere chicks op tinder zie van 18, dus ben oud aan het worden

Terug
Naar boven