AndroidHealthClinic

Rope's log op naar de volgende wedstrijd!!

Bezoekers in dit topic

Zijn er ergens foto te vinden van die men physique klasse?
 
sterke deadlift man!:d
 
sterke deadlift man!:d

Thx!
Het is alleen minder dan wat het eerst was :P In de flex challenge trainingen zaten weinig deadlifts.
Maar ik hoop dat ik snel weer op mijn oude gewicht zit.
 
Een keer 2x210 getrokken
En een keer 8x200 :P
 
gaaf ding rope
 
Update: Ik heb besloten het grootste deel van mijn carbs na de training te nuttigen (ongeveer 2/3). Is kijken hoe dit uitpakt.

training van vandaag:
Schouders + triceps

eerst warming up
foamrollen + wat rotatie oefeningen en shoulder dislocations

side raises
1x12x8kg
1x12x10kg
1x12x12kg
2x12x14kg laatste set + partials

1 arm upright row
2x10x20kg
2x10x22kg

Reverse fly met mijn buik op een bankje
1x12x8kg
1x12x10kg
2x12x12kg laatste set + partials

Face pulls
4x12x15kg laatste set + partials

shoulderpress apparaat plate loaded
1x10x40kg
1x10x60kg
1x10x80kg
1x10x100kg
1x8x100kg +dropdown set telkens 20kg eraf bij de 40kg + partials


decline db skullcrushers

1x12x8kg
4x12x12kg

cable pushdown met stuurtje en rug tegen een kussen de rom zo lang mogenlijk maken + ook mijn ellebogen omhoog bewegen aan het begin van de rom.
4x11x30kg

hierna gelijk 1 arm rope pushdown
4x max x7.5kg 4sets per arm zonder rust.

reverse grip pushdowns
4x10x20kg laatste set een rest pause set + partials

good train.
 
Hoe doe je 1 arm upright row? Met een DB ofzo?

Ik volg iig! Voor wanneer heb je je volgende wedstrijd gepland?
En wie gaat je nu begleiden?
 
dumbbell rows voor de delts ftw
 
Hoe doe je 1 arm upright row? Met een DB ofzo?

Ik volg iig! Voor wanneer heb je je volgende wedstrijd gepland?
En wie gaat je nu begleiden?

Welkom!
Yes een vrouw!!! :P

Die doe ik idd met een db echt een heerlijke oefening. Is het proberen waard en minder belasten voor je ellebogen.

Volgende wedstrijd is waarschijnlijk de Flexcup2013 en de wedstrijden die daar omheen vallen.

Misschien eentje eerder maar is nog niet zeker en ik ben bezig met een projectje samen met een groep mensen maar daar wil ik nog niet te veel over uitgeven.

Begeleiding ga ik deels zelf doen en deels door een maat van mij Mark van Rutten. Deze jongen heeft mij ook begeleid op de dag van de flexcup zelf.

Foto's van mijn fotoshoot: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.408322265912007.96496.100002027127894&type=3

---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 20:53 ----------

dumbbell rows voor de delts ftw

Heerlijk. Doe je ook wel is db rows voor je rear delt ?
 
Epic been training neergezet vandaag. Ik heb besloten om wat hoger in herhalingen te gaan zitten voor mijn benen. Is kijken hoe dit uitpakt.
+ Ik ben begonnen met blood flow restriction training (BFR)http://www.biolayne.com/training/blood-flow-restriction-training-the-next-generation-of-anabolic-exercise/. Dit is je bloedtoevoer minimaliseren door middel van je ledematen af te binden. Dit zou het zelfde effect op je lichaam hebben als heel zwaar gewicht.
Vandaag heb ik dit voor het eerst geprobeerd en voelde heerlijk. Als je dit gaat proberen pepper your angus en lees je eerst goed in. Je krijgt echt een branderig gevoel maar het voelt best lekker :)

Jimmy als je dit leest had ik als ik jou was je hierover ingelezen. Dan kan je ook leg extensions doen zonder je knie te belasten.

Training van vandaag:

beetje foamrollen

squat:

10x60kg
10x100kg
4x10x129kg

legpress plate loaded
20x80kg
20x120kg
20x200kg
20x240kg
8x320kg
20x240kg +partials


leg extensions BFR
1x30x20kg
3x15x20kg

stiff legged dl met dumbbells
4x10x80kg

kuiten
5x12x150kg

Good train
 
Laatst bewerkt:
update:
Ik heb besloten om IF te gaan proberen. Ik heb er goeie verhalen over gehoord/gelezen.
Zo probeer ik het binching s'avonds tegen te gaan. En zo kan ik er voor zorgen dat ik komende feestdagen niet te veel eet.
 
update:
Ik heb besloten om IF te gaan proberen. Ik heb er goeie verhalen over gehoord/gelezen.
Zo probeer ik het binching s'avonds tegen te gaan. En zo kan ik er voor zorgen dat ik komende feestdagen niet te veel eet.

Kom je trouwens 6 april naar roermond open limburgse? Zoja denk eraan dat is mijn hometown dus my rules.
 
kom misschien wel kijken maar meedoen zit er niet in denk
 
kom misschien wel kijken maar meedoen zit er niet in denk

Same here, beter massa bouwen voor andere wedstrijd(en) laat wat weten rond die tijd kunnen we misschien een training samenpakken voor de wedstrijd begint en erna hapje eten.
 
Same here, beter massa bouwen voor andere wedstrijd(en) laat wat weten rond die tijd kunnen we misschien een training samenpakken voor de wedstrijd begint en erna hapje eten.

Dit vind ik een puik plan
 
misschien wel vet als er nog meer forum leden komen.
 
Zou inderdaad vet zijn kunnen wat organiseren? ach zien we dan nog wel allemaal
 
Back
Naar boven