- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bijna heb ik me eerste doel bereikt.. dat was me eigen lichaamsgewicht bankdrukken en toen woog ik 65 kilogram.
Nu weer opbouwen naar me oude gewicht...
pff dat overdag werken ben ik niet meer gewend zeg, vroeg je bed uit, werken en dan pas sporten. Ik heb mezelf nu aangeleerd om eerst te sporten en dan pas te werken en dan je bed in te duiken.... Maar het s wel lekker om de avond vrij te hebben!
het gaat niet hard maar ik ben tevreden!Ik gain ongeveer 1 kilo per week met rippetoe.. hoeveel jij ongeveer per week gezien ?
Hey man, goed bezig!
Lastig he, werk combineren met trainen (in de middag trainen vind ik lekkerst maar tja dan werk ik doordeweeks), en jij hebt dus ook wisselende werktijden?

Nu doe ik ook automatisch de billen aanspannen bij omhoog komen en de buik uitzetten en aanspannen.. Ik voel voor het eerst echt me hamstrings werken.. wel fijn!
Denk dat ik hem misschien wel houd om af en toe te switchen met de Pressen....
maar voelde heerlijk!
had ik gisteravond ook met de pull-up's,ene keer wil t beter als de andere
wel lekker supahsetjes of niet?
verder lekkere workout kerel![]()
Ja was wel lekker zo'n supersetje, denk dat ik dat erin houd!
Alleen dan ipv Rev. Curl de gewone Bicep Curl. En dan daarna nog reverse's doen misschien.... Want het blijft wel een heerlijke oefening om me polsen sterker te maken... Moet daar nog even over nadenken.
We komen er wel... 
Als dit ****en met het schema is moet jullie t zeggen hoor, maar mij leek het wel fijn, wat afwisseling...
. 65 kg BenchPress was mijn 1e doel! Destijds 1x BW. Ik ben pas tevreden als ik vrijdag 66 kg 3x5 pak... En mijn volgende doel? Wat zullen we zeggen: 10 kg erbij? 75 kg?
niets op aan te merken!
jaja
en heb nu al zin in zaterdag 
Bij mij is de 1 kilo per week er nu ook wel af.. maarja wel 6 kilo zwaarder geworden. Nu gaat het wat trager. Heb verder ook geen vast patroon met betrekking tot eten en slapen maarja dan gaat het maar wat langzamer. Toch zou je denk ik wel meer als 1 kilo per maand moeten kunnen halen toch ? Je gebruikt ook weight gainer ? Of zou het echt door dat 'slechte' ritme komen ?

Front Squat:
2x5x Olymp. bar.
1x5x 35
1x1x 45
1x1x 55
3x3x 67,5 [+2,5]
Voelde heerlijkniets op aan te merken!
Overhead Press:
2x5x Normal. bar.
1x5x 10
1x1x 20
1x1x 30
1x5x 43
2x4x 43
Voor de zoveelste keer niet gelukt om 43 kg. 3x5 te pressen, ik denk dat het tijd is om een stapje terug te doen... Ik ga terug naar 40 kg...
Deadlift:
2x5x Olymp. bar.
1x5x 65
1x1x 85
1x5x 110[+5]
Voelde geweldig! Nu me rug klachten over zijn en ik me goed heb verdiept in alle technieken gaat alles beter. Eigenlijk ben ik stiekem blij dat ik last heb gekregen, want nu gaat t echt lekker. Vandaag 5 kg erbij gedaan, hetzelfde volgende week en dan op naar me doel dat 200% BW was, 130 kg!
Dip: 15x, 12x, 4x
Vorige keer deed ik 15,10,8 reps, dus een kleine vooruitgang in de 2e set maar een daling in de laatste....
Decline Weighted Sit-up: 3x10x 20[+5]
Na de FS en DL veel gerekt en ik merk dat ik leniger ben gewordenjaja
Al met al een geweldige trainingen heb nu al zin in zaterdag
![]()

lekkere workout toch
merk zelf ook dat de overhead zwaar begint te worden.
opzich logisch dat je niet superhard aankomt in gewicht,werk vreet veel energie.
de meeste calorietjes raak je daar echt wel kwijt.
weet niet wat voor werk je doet,maar ik ben scheepsmetaalbewerker in de jachtbouw,denk dat ik er wel 1000 kcal bij op mag gooien elke dag wil ik aan blijven komen.
je gaat verder goed man,lekker door blijven beuke![]()
geheh
Fysiek niet erg zwaar, wel geestelijk 
Erg lekker, met een lekker zonnetje erbij heerlijk!
ghehe