AndroidHealthClinic

Ruud0111's Log: Om Nom Nom Nom :)

• Topic Starter Topic Starter
ziet er goed uit ruud.
maar je had het beter gelijk in elkaar kunnen zetten :P

Haha ik ben godver al 1 uur bezig geweest met uitpakken en 3 trappen opsjouwen naar boven toe. Me ondderrug had zo een dikke pomp :P

Morgen vrij van school dus tijd zat (ookal moet ik ook leren voor wiskunde her-tentamen :D

haha thx :P

Ja moet ff leren beter te ontbijten. Ik voel me altijd zo k*t sochtends XD nooit honger ben altijd helemaal naar de klote sochtends :(

Eet maar 2 boterhammen sochtends wil het opkrikken naar 4

eet brinta :) ik krijg s ochtends ook slecht vast voedsel weg. vloeibaar is voor mij de oplossing :D

Binnekort is probere. Het klinkt vies :P En ik heb het iemand wel is zien eten. Lijkt wel kots

tja je moet er wel 1 of 2 theelepeltjes suiker erin doen :D rijk aan vezels, koolhydraten, geen vetten :D

blinddoekje om doen... ofeuuhh hoe helder ben je als je opstaat???:P

Tip van de dag: neem die van de Aldi (7granen ontbijt), ik vind die lekkerder dan de echte brinta. je kunt er ook meer in je melk doen zonder dat je gelijk de hele bak in je mond stopt omdat alles zo dik is als beton :D:D:D

Men neme:

50/60g brinta
40/50g whey
25/30g rozijnen
gekookt water/hete melk
-------------------------------
Goed roeren en happen maar!!:meal:

tja je moet er wel 1 of 2 theelepeltjes suiker erin doen :D rijk aan vezels, koolhydraten, geen vetten :D

blinddoekje om doen... ofeuuhh hoe helder ben je als je opstaat???:P

Tip van de dag: neem die van de Aldi (7granen ontbijt), ik vind die lekkerder dan de echte brinta. je kunt er ook meer in je melk doen zonder dat je gelijk de hele bak in je mond stopt omdat alles zo dik is als beton :D:D:D

Zal der over na denken bazen! :D

Um. Power rack staat bijna in elkaar maar moet ook wiskunde leren voor mijn hertentamen :( :fuu:

Verder leren later!

Nice Stuff man:p , Daar gaat al je spaargeld:eek: (is het meer dan waard denk ik)

Nice Stuff man:p , Daar gaat al je spaargeld:eek: (is het meer dan waard denk ik)

Klinkt misschien duur, maar als je goed met het materiaal omgaat zal je niet zoveel kwijt zijn omdat je het altijd kan verkopen, veel interesse in power racks.

Schijvenset had ik voor 225 euro. kreeg ik

Olympische stang en 120Kg schijven + sluitingen. Is niet duur vindt ik omdat stang los al 95 euro kost dan krijg je de schivjen eigelijk voor 1 euro per stuk nieuw. Power rack mak ik misschien 100-200 euro verlies op. Had ik voor 400 euro.

Lijkt super duur, valt opzich mee =] en ga er veel plezier van beleven weet ik zeker

Als ik de ruimte had zou ik het ook halen, goede investering hoor.

gewicht weer geupdate. 2 kilotjes erbij nu, 76.1Kg dus nog geen cut tijd voor ruudie. Hoewel ik in maart toch ga cutten. VP weet ik eigelijk niet maar beginnend buikje dus :"D.

Power rack staat trouwens, moet alleen nog vast draaien ;)

Power rack staat ready for use. Heb het wel anders moeten maken dan op de bouwtekening met de dingen waar je je stang in legt anders paste me bankje er niet in dan stond de voet van het bankje precies op de dwarsbalk van het rack. Wel weinig ruimte overgehouden aan de zijkanten bij de stang. Zo een 10 cm aan elke kant :o. Moet ik niet gaan zwabberen want dan gaan er dingen stuk :o

Morgen zolder opruimen en volgende week weer trainen (als ik tijd heb, want heb tentamenweek van 2 weken :yarly:

oja en me moeder heeft brinta gekocht en 3 liter extra melk. Morgen maar is proeven ofzo

Oja en voetbal morgen. :P Al 1 maand niet gevoetbald ofzo ivm met k*tweer en winterstop dus wss loop ik zondag als een robot omdat ik overal pijn heb XD

go for it boy. hardcore!

dude tentamens zijn geen excuus voor trainingen skippen!
doe het net als ik, uitstellen tot 22:00 met leren voor de volgende dag, dbb aan, msn aan, hyves aan,
tot 3:00 doorleren dan 6 uur je nest uit en een 4 halen, is toch ideaal?

Thx bro :)

dude tentamens zijn geen excuus voor trainingen skippen!
doe het net als ik, uitstellen tot 22:00 met leren voor de volgende dag, dbb aan, msn aan, hyves aan,
tot 3:00 doorleren dan 6 uur je nest uit en een 4 halen, is toch ideaal?

Ja 4en halen. Daar ga ik me VWO mee halen. Noooooooooooooooooooot

Moet wel een beetje me best doen, geen zin om me examens ****ing goed te moeten maken.

Al sta ik overal 6+ voor al begin ik aan me tentamens ben ik tevreden.

zit je in de 6e?
Dan heb je toch wel genoeg cijfers over de afgelopen jaren om te compenseren? haah
ben met geschiedenis en aardrijkskunde met een 7 het jaar in gegaan, mag nu voor alle tentamens een 4 halen, heb jij dan toch ook wel?

Maar het was maar een grap, ik loop alles te verkloten haha, altijd rekenend op me herkansingen. Ooit gaat het fout!

zit je in de 6e?
Dan heb je toch wel genoeg cijfers over de afgelopen jaren om te compenseren? haah
ben met geschiedenis en aardrijkskunde met een 7 het jaar in gegaan, mag nu voor alle tentamens een 4 halen, heb jij dan toch ook wel?

Maar het was maar een grap, ik loop alles te verkloten haha, altijd rekenend op me herkansingen. Ooit gaat het fout!

Nja al me cijfers van vorige jaren tellen maar weinig mee

Examens = 5/10
3 tentamens = 3/10
Rapport cijfers afgelope 2 jaar = 2/10

Dus ja die tellen niet echt veel mee :fuu:

oeh that sucks, examen idd 50% van alles, maar ongeveer alle tentamens bij de meeste vakken tellen evenveel, behalve bij frans, nederlands, duits, engels, wiskunde, economie, dus alleen bij wiskunde en aardrijkskunde haha

oeh that sucks, examen idd 50% van alles, maar ongeveer alle tentamens bij de meeste vakken tellen evenveel, behalve bij frans, nederlands, duits, engels, wiskunde, economie, dus alleen bij wiskunde en aardrijkskunde haha

Ik heb Moeilijkste profiel. Wiskunde B, natuurkunde, scheikunde, bio echt verdoet mja heb er vast wel wat aan later ;)

Moeilijkheid ligt per persoon he, ik ga misschien na me vwo nog die vakken halen zodat ik iets in die richting kan studeren.
Heb helemaal NIKS met economie en ja zo'n keuze die je maakt als 14 jarig snotjong blijft staan...

Moeilijkheid ligt per persoon he, ik ga misschien na me vwo nog die vakken halen zodat ik iets in die richting kan studeren.
Heb helemaal NIKS met economie en ja zo'n keuze die je maakt als 14 jarig snotjong blijft staan...

Yep ik wist het toen ook nog niet....dus heb maar het moeilijkste gekozen (waarvan ze zeide dat je alles mee kon doen).So yeah no problems :P

Van plan Werktuigbouwkunde te gaan studeren op de TU. Schijnt ook wel een moeilijke studie te zijn, maar ben er van overtuigd dat ik het wel kan

Terug
Naar boven