Fitness Seller

Ruud0111's Log: Om Nom Nom Nom :)

Ik zit te denken aan iets heel anders :p, bewegingswetenschappen lijkt me erg interessant bijvoorbeeld.
Het is eigenlijk raar, want ik heb een talenknobbel (spreek 5 talen), maar ja literatuur spreekt me niet zo aan om eeuwig te doen.

wees slim, don't **** up your school!

je brein is je krachtigste spier (figuurlijk)

• Topic Starter Topic Starter
wees slim, don't **** up your school!

je brein is je krachtigste spier (figuurlijk)

Yep, kzal op de universiteit beter me best gaan doen :p voer geen fl**ker uit op school alleen maar lopen kloten :o moet toch echt beter op de universiteit

Ik zit te denken aan iets heel anders :p, bewegingswetenschappen lijkt me erg interessant bijvoorbeeld.
Het is eigenlijk raar, want ik heb een talenknobbel (spreek 5 talen), maar ja literatuur spreekt me niet zo aan om eeuwig te doen.

Ik haat talen echt :p maar bijvoorbeeld programma's zoals How its made vind ik dan wel weer leuk :P En hoe dingen werken lijkt me wel grappig, begin ook steeds meer me vader te helpen thuis met klussen.

Maarja moet eerst maar is slagen he :p alhoewel ik daar wel vertrouwen in heb hoor :D

middelbare school is zo saai, het is totaal niet moeilijk, maar de leraren doen zo moeilijk over alles, lange dagen, laat me met rust en geef me dat examen, dan haal ik het wel haha

kan me echt niet voorstellen dat ik door me examen zak, hoogstens door stomme dingen als PWS te laat inleveren :D

Wel, Ruud. Ik ben 16, 1 meter 78, 76 kilo, zit in 6 VWO, woon ook in Noordwijk en zit er ook aan te denken werktuigbouwkunde te doen in TU Delft :D. Ook ben ik net als jij verschrikkelijk slecht in ontbijten, voel me in de ochtend rot, en heb tevergeefs brinta geprobeerd (dat hield ik al helemaal niet binnen). Ik ben echter deze week begonnen met het ontbijten van kippevleugeltjes, en verrek, ik had er totaal geen moeite mee en voelde me zelf GOED 's ochtends. Probeer het eens uit zou ik zeggen, 'tis goed spul.

@Eddine Helemaal mee eens. Ik zie de middelbare school als kinderopvang voor tieners met een educatief tintje. Vele jaren van je leven worden vergooid op de middelbare school die waarschijnlijk beter besteed hadden kunnen worden.

Wel, Ruud. Ik ben 16, 1 meter 78, 76 kilo, zit in 6 VWO, woon ook in Noordwijk en zit er ook aan te denken werktuigbouwkunde te doen in TU Delft :D. Ook ben ik net als jij verschrikkelijk slecht in ontbijten, voel me in de ochtend rot, en heb tevergeefs brinta geprobeerd (dat hield ik al helemaal niet binnen). Ik ben echter deze week begonnen met het ontbijten van kippevleugeltjes, en verrek, ik had er totaal geen moeite mee en voelde me zelf GOED 's ochtends. Probeer het eens uit zou ik zeggen, 'tis goed spul.

@Eddine Helemaal mee eens. Ik zie de middelbare school als kinderopvang voor tieners met een educatief tintje. Vele jaren van je leven worden vergooid op de middelbare school die waarschijnlijk beter besteed hadden kunnen worden.

Ook werktuigbouwkunde :eek:

:D

ontdek de magie van ultra fine scottish oats, of andere gemalen oats, binnen 1 minuut een volwaardig ontbijt wat je makkelijk opdrinkt ;)

ontdek de magie van ultra fine scottish oats, of andere gemalen oats, binnen 1 minuut een volwaardig ontbijt wat je makkelijk opdrinkt ;)

heb brinta gekocht je weet zelf.

Die homo's op de verpakking zeggen dat je het moet verwarmen. No ****in wai das vies :mad:

brinta wordt hard, 100gr oats + 40gr whey + 400ml melk is lekkere shake

Hoezo hard. Ik ben hard. Ekte ekte.

Maar ga whey kope in de cut denk. Over 1-2 maandjes als ik 80Kg BW heb.

Dan trap ik dat er wel doorheen

ok nu neem ik je niet meer serieus :joint:

:mad:

Ik neem je niet meer seriues...je gaat toch niet cutten op 80kg, bij 1.78m:mad:

You're a :sd:

Ik neem je niet meer seriues...je gaat toch niet cutten op 80kg, bij 1.78m:mad:

You're a :sd:

True. Nee maar ff geen geintje, ik kom vanaf 65Kg en er is toch wel wat vet bijgekomen weetje in die 5 maanden. En trouwens ik vind het wel relaxed dat bulken in de winter. Dus na de zomer bulk ik dan weer door tot 90 ofzo. Ben benieuwd op hoeveel kg ik uitkom na de cut. (klein cutje trouwens). Ga der 5 procent afhalen ofzo? Not sure wat me vp is en heb niet zo een ding

Boysssssssssss

Getraind weer (in tentamenweek ja , hardcore )

Ging een hertentamen doen voor wiskunde had een 5.6... haal ik een 5.0.

:fuu:

Neways.

Upperbody

Oja eerste training met me nieuwe spulletjes :P Wel ff wennen.

Bench

10x Stang
5x5x50Kg.

Incline Flyes

3x10x13Kg

Pull Ups

3x5xBw

BB BOR (moet echt wat sterker worden wat een drama is dit zeg)

5x10x40Kg

Military Press

5x5x35Kg

Commentaar:

Wilde nog wat traps werk doen maar ik was moe,ziek en nog meer domme shit dus nee. Opzich goeie trianing na 10 dagen niets init! Wil me Bench toch wel naar de 60kg binnenkort. Voor de rest gaat alles wel omhoog binnekort boys.

Laterrrr

Goed bezig geweest hoor Ruddje..en ik moet eigenlijk ook mijn mond houden ik zou nooit doorbulken in de zomer! Wil er toch altijd iets droger bij staan...maar uiteindelijk wel elk jaar iets hoger in gewicht in de zomer! Tot ik in een zomer 90-95kg droog weeg:D

Goed bezig geweest hoor Ruddje..en ik moet eigenlijk ook mijn mond houden ik zou nooit doorbulken in de zomer! Wil er toch altijd iets droger bij staan...maar uiteindelijk wel elk jaar iets hoger in gewicht in de zomer! Tot ik in een zomer 90-95kg droog weeg:D

Aha! Undercover :sd:

Spierpijn in me borst weer zoals altijd. Ook een beetje in me rug :P.

Oja net brinta gegeten voor het eerst.

Smaakte godver naar niets echt ranzig. En het zag eruit als pannenkoekenmix. Mja moet ik maar aan wennen dan

Aha! Undercover :sd:

Spierpijn in me borst weer zoals altijd. Ook een beetje in me rug :P.

Oja net brinta gegeten voor het eerst.

Smaakte godver naar niets echt ranzig. En het zag eruit als pannenkoekenmix. Mja moet ik maar aan wennen dan

ik vind hetaltijd prima te doen... lekker zelfs... probeer het eens met suiker of whey of laat je fantasie zn werk maar doen:D

ik snap niet dat jij brinta zo vies vindt.
het is echt al oud, heb je het als klein kind nooit gegeten?

en suiker hoeft niet, gewoonlekker dik papje maken

eerst melk 2 min in de magnetron van te voren, lekker :D

Terug
Naar boven