- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wees slim, don't **** up your school!
je brein is je krachtigste spier (figuurlijk)
voer geen fl**ker uit op school alleen maar lopen kloten
moet toch echt beter op de universiteitIk zit te denken aan iets heel anders, bewegingswetenschappen lijkt me erg interessant bijvoorbeeld.
Het is eigenlijk raar, want ik heb een talenknobbel (spreek 5 talen), maar ja literatuur spreekt me niet zo aan om eeuwig te doen.
maar bijvoorbeeld programma's zoals How its made vind ik dan wel weer leuk
En hoe dingen werken lijkt me wel grappig, begin ook steeds meer me vader te helpen thuis met klussen.
alhoewel ik daar wel vertrouwen in heb hoor 
. Ook ben ik net als jij verschrikkelijk slecht in ontbijten, voel me in de ochtend rot, en heb tevergeefs brinta geprobeerd (dat hield ik al helemaal niet binnen). Ik ben echter deze week begonnen met het ontbijten van kippevleugeltjes, en verrek, ik had er totaal geen moeite mee en voelde me zelf GOED 's ochtends. Probeer het eens uit zou ik zeggen, 'tis goed spul. Wel, Ruud. Ik ben 16, 1 meter 78, 76 kilo, zit in 6 VWO, woon ook in Noordwijk en zit er ook aan te denken werktuigbouwkunde te doen in TU Delft. Ook ben ik net als jij verschrikkelijk slecht in ontbijten, voel me in de ochtend rot, en heb tevergeefs brinta geprobeerd (dat hield ik al helemaal niet binnen). Ik ben echter deze week begonnen met het ontbijten van kippevleugeltjes, en verrek, ik had er totaal geen moeite mee en voelde me zelf GOED 's ochtends. Probeer het eens uit zou ik zeggen, 'tis goed spul.
@Eddine Helemaal mee eens. Ik zie de middelbare school als kinderopvang voor tieners met een educatief tintje. Vele jaren van je leven worden vergooid op de middelbare school die waarschijnlijk beter besteed hadden kunnen worden.

ontdek de magie van ultra fine scottish oats, of andere gemalen oats, binnen 1 minuut een volwaardig ontbijt wat je makkelijk opdrinkt![]()

Ik neem je niet meer seriues...je gaat toch niet cutten op 80kg, bij 1.78m
You're a![]()

Wel ff wennen.Goed bezig geweest hoor Ruddje..en ik moet eigenlijk ook mijn mond houden ik zou nooit doorbulken in de zomer! Wil er toch altijd iets droger bij staan...maar uiteindelijk wel elk jaar iets hoger in gewicht in de zomer! Tot ik in een zomer 90-95kg droog weeg![]()

.Aha! Undercover
Spierpijn in me borst weer zoals altijd. Ook een beetje in me rug.
Oja net brinta gegeten voor het eerst.
Smaakte godver naar niets echt ranzig. En het zag eruit als pannenkoekenmix. Mja moet ik maar aan wennen dan

ik vind hetaltijd prima te doen... lekker zelfs... probeer het eens met suiker of whey of laat je fantasie zn werk maar doen![]()