XXL Nutrition

Ruud0111's Log: Om Nom Nom Nom :)

komt van zelf goed Ruud.
ze denken waarschijnlijk dat dit een obsessie is die zo weer voorbij zal zijn.

maar dat is het niet, straks als je een beest bent dan denken ze wel anders!

• Topic Starter Topic Starter
Ze denken waarschijnlijk dat ik die kilo's er niet meer af krijg ofzo???

Mja ik weet zeker dat dat wel lukt met een goed voedingsschema voor de cut en genoeg cardio. Vind hardlopen best leuk deed het vroeger al voor de lol dus dat zal geen probleem zijn al is het beetje degelijk weer XD

alleen moet je nog lang niet gaan cutten, eerst dikke massa erop !

alleen moet je nog lang niet gaan cutten, eerst dikke massa erop !

van de zomer. Wil eerst op de 80Kg BW zitten :P

Maar me vetpercentage is nog niet zo hoog. Buikspieren erdoorheen zien is 15-16% ofzo?

Hoelang zal dat duren om naar 10% te werken? 2 maandjes ofzo?

i dont know :P
geen ervaring met cutten

ik moet ook gaan cutten. maar eerst wat minderen met vet eten :)

Potverdomme:mad:

K*touders. k*t k*t ouders.

Krijg godver niet meer vlees savonds. 100 gram vinden ze genoeg. Like wtf?!?!?! ik moet toch wat eten, ze eten alemaal ****ing weinig zijn zware ecto's. En ik mag niet meer eten omdat hun vinden dat ze genoeg eten terwijl dat niet zo is. maakt me echt ****ing kwaad.

Gewoon zelf extra vleeswaren halen man,doe ik ook.
bij de aldi kost 100gram kipfilet 90cent en ze hebben daar ook pakjes kalkoen/kipfilet reepjes van 150 gram die zijn al gebakken en kan je zo naar binnen werken :D

Gewoon zelf extra vleeswaren halen man,doe ik ook.
bij de aldi kost 100gram kipfilet 90cent en ze hebben daar ook pakjes kalkoen/kipfilet reepjes van 150 gram die zijn al gebakken en kan je zo naar binnen werken :D

vleeswaren genoeg me moeder koopt pakke kipfilet :p maar savonds krijg ik amper :P

Je wordt wel echt onderdrukt door je ouders wat betreft voeding hé? Ik zie je altijd klagen:p.

Maar zoals gezegd word, koop je eigen vlees. Kunnen je ouders ook moeilijk zeggen dat je het niet mag eten!

Je wordt wel echt onderdrukt door je ouders wat betreft voeding hé? Ik zie je altijd klagen:p.

Maar zoals gezegd word, koop je eigen vlees. Kunnen je ouders ook moeilijk zeggen dat je het niet mag eten!

Valt wel mee, alleen qua supplementen doen ze moeilijk. Wat ik niet snap. XD

Moet toch wat klagen he :"D

MAAAAAAAAAAAAAAAAAR

Me power rack en stuff is binnen! Alles naar zolder moeten dragen (alleen ja). Was Power rack = 80Kg in nogal veel delen. 20Kg stang, 10kg ez-bar, 2x 20Kg,2x15kg,2x10Kg,4x5 kg en nog wat maar volgens mij alles bij elkaar 120Kg schijven. en ook dips bars en veersluitingen (jeus wat zijn die sluitingen massive XD vergeleken met me 30mm veersluitingen haha

Kreeg 10% korting omdat ik het af kwam halen (teminste me vader die werkt er 100meter vandaan dus dat was wel lief.

Geen trianing vanavond want ik heb geen spulle haha moet dat hele rack nog in elkaar zette (ga ik morgen doen je weet zelf)

Foto's komen zo!

****ing naizzzzz :D!!

:D

120Kg schijven (50M))
100Kg + schijven (30mm)
3 Dumbbell stangetjes (30MM)
Wat 30Mm barbells
1 Olympische barbell (20Kg)
1 EZ-bar 50mm (10Kg)
Bodycraft Power rack
Dips bars voor op het power rack
4 veersluitingen
Chin Up rack
Crosstrainer (van me zus)
Roeiapparaat (van me moeder, maar die zit nu bij een sportschool :P)

Foto's!!!!! (moet nog opruimen dont be hatin')

261kow2.jpg

ohpbix.jpg

j8odup.jpg

2it5w2d.jpg

Thats basicly it.

Laatst bewerkt:
"Leuk spul voor thuis Ruudje!:D

Wat betreft het eten...zeg ik als thuiswonend persoon: Je kunt met gemak 6 a7 keer per dag eten, waarvan best 1 maaltijd iets k*tter mag zijn en je kunt IMO ook tijdens avond eten even een shakie met 20-30g whey er bij nemen om juiste E/K/V waarden binnen te krijgen. Maar ik geef niet zoveel om mijn avond eten..dan eet ik wat de pot schaft! Al raus ik wel altijd snel de meeste kip e.d richting mij;)

"Leuk spul voor thuis Ruudje!:D

Wat betreft het eten...zeg ik als thuiswonend persoon: Je kunt met gemak 6 a7 keer per dag eten, waarvan best 1 maaltijd iets k*tter mag zijn en je kunt IMO ook tijdens avond eten even een shakie met 20-30g whey er bij nemen om juiste E/K/V waarden binnen te krijgen. Maar ik geef niet zoveel om mijn avond eten..dan eet ik wat de pot schaft! Al raus ik wel altijd snel de meeste kip e.d richting mij;)

haha thx :P

Ja moet ff leren beter te ontbijten. Ik voel me altijd zo k*t sochtends XD nooit honger ben altijd helemaal naar de klote sochtends :(

Eet maar 2 boterhammen sochtends wil het opkrikken naar 4

Nice stuff dude! Kan je leuk mee trainen thuis inderdaad. Hoeveel was je ervoor kwijt?

's Ochtends moet je het gewoon naar binnen proppen, heb er zelf ook last van. Gewoon grote happen nemen, melk of water erbij en slikken maar.

ziet er goed uit ruud.
maar je had het beter gelijk in elkaar kunnen zetten :P

Terug
Naar boven