- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

alleen moet je nog lang niet gaan cutten, eerst dikke massa erop !

i dont know![]()
geen ervaring met cutten
ik moet ook gaan cutten. maar eerst wat minderen met vet eten![]()
Potverdomme
K*touders. k*t k*t ouders.
Krijg godver niet meer vlees savonds. 100 gram vinden ze genoeg. Like wtf?!?!?! ik moet toch wat eten, ze eten alemaal ****ing weinig zijn zware ecto's. En ik mag niet meer eten omdat hun vinden dat ze genoeg eten terwijl dat niet zo is. maakt me echt ****ing kwaad.

Gewoon zelf extra vleeswaren halen man,doe ik ook.
bij de aldi kost 100gram kipfilet 90cent en ze hebben daar ook pakjes kalkoen/kipfilet reepjes van 150 gram die zijn al gebakken en kan je zo naar binnen werken![]()
maar savonds krijg ik amper 
vleeswaren genoeg me moeder koopt pakke kipfiletmaar savonds krijg ik amper
![]()

Ok dan moet je toch echt serieus met je ouders gaan praten![]()
teminste hoeveel gram eten julie savonds? Jateminste hoeveel gram eten julie savonds?
Ik krijg 100-150 gram ofzo. Vlees. Aardappels en groente mag ik zoveel ik wil

Jateminste hoeveel gram eten julie savonds?
Ik krijg 100-150 gram ofzo. Vlees. Aardappels en groente mag ik zoveel ik wil
Je wordt wel echt onderdrukt door je ouders wat betreft voeding hé? Ik zie je altijd klagen.
Maar zoals gezegd word, koop je eigen vlees. Kunnen je ouders ook moeilijk zeggen dat je het niet mag eten!

)

"Leuk spul voor thuis Ruudje!
Wat betreft het eten...zeg ik als thuiswonend persoon: Je kunt met gemak 6 a7 keer per dag eten, waarvan best 1 maaltijd iets k*tter mag zijn en je kunt IMO ook tijdens avond eten even een shakie met 20-30g whey er bij nemen om juiste E/K/V waarden binnen te krijgen. Maar ik geef niet zoveel om mijn avond eten..dan eet ik wat de pot schaft! Al raus ik wel altijd snel de meeste kip e.d richting mij![]()