MuscleMeat

Ryanvdv log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Mn squat techniek is perfect, mn deadlift techniek niet :( vind t zelf mn slechtste lift

Qua gewicht zeker niet, je DL torent er bovenuit. Vind zelf dat je squat qua gewicht weer wat achter loopt. Misschien iets minder opwarmen zodat je meer over hebt voor je werksets?
En doe een stapje terug in gewicht en zet je techniek bij DL weer ff op scherp dan.

Bedankt voor de tips :), deadlift was ik idd al van plan, maar dat van die squat klinkt idd als een goed idee.

vandaag korte lichte training

squat
10x20
10x50
3x8x70
benen doen nog wat zeer van woensdag, gister ook met gym zeskamp gedaan (dus sprinten, lange afstand lopen etc..)

Moest hier 10-15min wachten.. ik was al op een bankje aan t wachten zijn ze klaar komt er zo'n andere gast bij die zegt wat heb je nodig, bankje, stang? ik zeg nou allebei? zegt ie nou ik ben hier al bezig. korte discussie zeg ik nou ik sta hier al wat langer zegt ie nou ik dacht t niet, ik ga hier aan de slag. kon hier niet echt tegenin, ik was alleen, zij met 5 man en elk kilo of 15 zwaarder. Toen ik zei dat ik m kinderachtig vond gelijk zn vrienden erbij roepen lol

bp;
10x20
3x10x40
5x5x60

prima zo, rug zat nog helemaal vol dus volgende x weer deadliften.

squat
10x20
10x50
3x8x70
benen doen nog wat zeer van woensdag, gister ook met gym zeskamp gedaan (dus sprinten, lange afstand lopen etc..)

Moest hier 10-15min wachten.. ik was al op een bankje aan t wachten zijn ze klaar komt er zo'n andere gast bij die zegt wat heb je nodig, bankje, stang? ik zeg nou allebei? zegt ie nou ik ben hier al bezig. korte discussie zeg ik nou ik sta hier al wat langer zegt ie nou ik dacht t niet, ik ga hier aan de slag. kon hier niet echt tegenin, ik was alleen, zij met 5 man en elk kilo of 15 zwaarder. Toen ik zei dat ik m kinderachtig vond gelijk zn vrienden erbij roepen lol

bp;
10x20
3x10x40
5x5x60

Wat een tyfusjong zeg. Je zou ze potverdomme een 40 kg DB op de bek smijten als ze op een bankje leggen.

Maar lekker getraind hoor. Waarom doe je Bp 5x5 en Sq 3x8? Kan je niet beter beide 5x5 doen?

squat
10x20
10x50
3x8x70

bp;
10x20
3x10x40
5x5x60

Wtff welke mogolen waren dat? Volgende keer gewoon dumbbells pakken/de smith of een apparaat als het weer gebeurt?

EN NIKS RUG ZAG VOL GVD TRAINEN JIJ!

Wtff welke mogolen waren dat? Volgende keer gewoon dumbbells pakken/de smith of een apparaat als het weer gebeurt?

EN NIKS RUG ZAG VOL GVD TRAINEN JIJ!

Nee volgende keer gewoon meteen recht op de grootste zijn bek stompen en doorgaan tot ie ligt. Misschien krijg je zelf ook wat rossen maar respect krijg je.

Nee volgende keer gewoon meteen recht op de grootste zijn bek stompen en doorgaan tot ie ligt. Misschien krijg je zelf ook wat rossen maar respect krijg je.

Ik vraag me echt af welke lui het waren, heb zoiets nog nooit meegemaakt en vind de meeste lui die er trainen wel chill.

Respect krijgt die dan wel ja, de melding dat die er niet meer mag trainen ook :cool: En dan heb ik geen buddy meer :(

Haha, ben idd maar voor de verstandigste optie gegaan. Uhm tja ik had echt geen zin meer, wou eigk 5x8x70 doen maar alles voelde gewoon moe en zuur (op volume squatten zonder belt valt ook aardig tegen xd)

Niet te afhankelijk van die belt worden hè.

Ik zou die belt echt alleen gebruiken in je laatste setje ofzo.

Ik zou die belt echt alleen gebruiken in je laatste setje ofzo.

Ik gebruik hem meestal bij squat vanaf 90 en bij dl vanaf 110-120 zoiets

maargoed, gister wezen kijken bij sterkste team van nederland in Lopik. Maat van mij woont daar dus ben er heen gefietst (12km :o, goed voor mn conditie) en lekker bruin geworden. gister dus 25km gefietst, vandaag de hele dag in de stad gelopen en ik had al zo'n gevoel dat vandaag niet mijn dag was

maar fijn, training van vandaag:

Squat:

10x20
5x60
3x90
2x100
1x110 dacht dat ik net onder par zat maar volgens kixat zat ik echt dik atg
Fx120 kansloos
Fx120, close, maar lukte nog steeds niet

Ik weet niet, hij voelde al veel te zwaar bij t uitstappen en ik kon moeilijk spanning houden :/. Volgende keer beter.

BP:

10x20
10x40
4x5x60
1x70

gaat wel oke zo, wil wel graag nog meer explosiviteit proberen te krijgen

DL:
2x5x70
3x5x100 overhands ghehe

vond t wel mooi zo, onderrug voelde wederom niet lekker, erg zeurend, maargoed.

matige training, was en ben ook erg moe en zonder pwo gaat t dan allemaal wat minder. Wat wel een pluspunt was, was het gewicht dat de weegschaal aangaf, namelijk 70,5 :)

Nee joh **** PWO shit man. Bakkie koffie does the trick.
Lekker getraint toch. Als je BP explosiever wilt doen, zou ik ze paused gaan doen, dus 1 tel rust op borst. Merk dat dat bij mij ook de explosiviteit ten goede komt.

vind ik nog wel riskant om elke keer paused te gaan drukken ivm mn schouder die nog herstellende is.. Weetniet, ik ben niet zo snel tevreden en nu al helemaal niet >__<. Wanneer gaan we jou weer aan t werk zien :P?

vind ik nog wel riskant om elke keer paused te gaan drukken ivm mn schouder die nog herstellende is.. Weetniet, ik ben niet zo snel tevreden en nu al helemaal niet >__<. Wanneer gaan we jou weer aan t werk zien :P?

Morgen, gym was dicht vandaag.
Zou dan even wachten tot je schouder weer ok is.

Shiiit lang niet getraind oeps. Wou eigenlijk vrijdag gaan maar vergeten. Ook heb ik net weer een vriendin dus dat haalde mn planning een beetje door de war. Maargoed, een beetje rust misstaat ook niet.
Vandaag getraind alsof t een meet was, alleen dan met een stuk minder rust ofc

Squat:
8x20
8x50
6x90
2x100
belt om
2x100
1x110
Fx120
1x120

hmm niet zo'n heel beste dag voelde ik al. Weinig gegeten en ook een kilo lichter weer

Bench Press:
10x20
10x40
vanaf hier paused
5x50
3x60
1x65
1x70
Fx72.5

jammer, denk dat ie er volgende keer wel inzit, ging best lekker eigenlijk.

Deadlift:
8x60
5x90
1x110
1x130
1x140
Fx150

Ging ook mwah, 130 was zwaar 140 ging net 150 was kansloos

120, 70 en 140 = 330kg totaal
niet echt tevreden, hopen dat het 16 juni beter gaat. Ik ga tot die tijd niet meer max squatten/deadliften. Wel ga ik proberen mn bench nog naar 75 ofzo te brengen :).

Netjes getraind hoor. Paused benches zijn wel ff een stukkie zwaarder niet? ;)
En ach, vergeet niet dat het een Beginnerswedstrijd is. Ik vind het ook lastig om er zo naar te kijken.. Ik ga er met het doel heen om een prestatie neer te zetten waar ik tevreden mee kan zijn. Niet voor de win, dat is ook niet belangrijk in dit geval.

Oh. Leuk voor je een vriendin maarr...

IRON OVER BITCHES!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven