MuscleMeat

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Balen van je training mennnn. Soms voel je de vibe gewoon even niet. Vergeet in ieder geval niet dat kuttrainingen vaak juist het leerzaamst zijn.

Still sucks tho. :heart::o
 
6 weken bulken niet een beetje kort?

En wat houd je nog tegen om on te gaan dan?
 
Fucking honger ook tijdens het ‘trainen’

Dat verklaart al heel veel....1 dag voor een heavy...goed bulken/cheaten
dat maakt echt een wereld van verschil...

je hebt nu iig je karakter weer getreend :)
 
Jij hebt tenminste het vooruitzicht nog.:sad:

Klopt...wat is het toch een klote sport he. Alles stop je erin en niets komt eruit. Ja de eerste jaartjes.. meh.
Ik kan je vertellen dat ik alleen maar onzekerder over mijn shape ben geworden gedurende de jaren. Vind die spiegel confrontatie gewoon echt kut.
Al dat trainen en bakjes met rijst en kip, geen feestjes etc. en nog is het niks.
 
Balen van je training mennnn. Soms voel je de vibe gewoon even niet. Vergeet in ieder geval niet dat kuttrainingen vaak juist het leerzaamst zijn.

Still sucks tho. :heart::o

Laat het een momentje zijn.
 
Klopt...wat is het toch een klote sport he. Alles stop je erin en niets komt eruit. Ja de eerste jaartjes.. meh.
Ik kan je vertellen dat ik alleen maar meer onzeker over mijn shape ben geworden gedurende de jaren. Vind die spiegel confrontatie gewoon echt kut.
Al dat trainen en bakjes met rijst en kip, geen feestjes etc. en nog is het niks.
Je hebt me overtuigd! Ik kap er mee. Vanavond lekker vreten en niet meer trainen.
 
Dat verklaart al heel veel....1 dag voor een heavy...goed bulken/cheaten
dat maakt echt een wereld van verschil...

je hebt nu iig je karakter weer getreend :)

Komt wel weer zodra de voeding omhoog gaat, bench heeft het altijd moeilijk in de cut. De rest gaat meestal prima.
 
Je hebt me overtuigd! Ik kap er mee. Vanavond lekker vreten en niet meer trainen.

Minder worden dan ik ben dát kan ik al helemaal niet accepteren. Dan maar janken en trainen.
 
Komt wel weer zodra de voeding omhoog gaat, bench heeft het altijd moeilijk in de cut. De rest gaat meestal prima.
ik kan ook niet op een lege maag trenen...begin ik te shake...:mad:
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven