ScumbagAnnie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.419
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is de reden dat je niet meer on kunt?

Balen van je training mennnn. Soms voel je de vibe gewoon even niet. Vergeet in ieder geval niet dat kuttrainingen vaak juist het leerzaamst zijn.
Still sucks tho.![]()
Je hebt me overtuigd! Ik kap er mee. Vanavond lekker vreten en niet meer trainen.Klopt...wat is het toch een klote sport he. Alles stop je erin en niets komt eruit. Ja de eerste jaartjes.. meh.
Ik kan je vertellen dat ik alleen maar meer onzeker over mijn shape ben geworden gedurende de jaren. Vind die spiegel confrontatie gewoon echt kut.
Al dat trainen en bakjes met rijst en kip, geen feestjes etc. en nog is het niks.
6 weken bulken niet een beetje kort?
En wat houd je nog tegen om on te gaan dan?
Dat verklaart al heel veel....1 dag voor een heavy...goed bulken/cheaten
dat maakt echt een wereld van verschil...
je hebt nu iig je karakter weer getreend![]()
Je hebt me overtuigd! Ik kap er mee. Vanavond lekker vreten en niet meer trainen.
Hoe ga je dat doen als je de 90 jaar aantikt dan?Minder worden dan ik ben dát kan ik al helemaal niet accepteren. Dan maar janken en trainen.

Fixed!

ik kan ook niet op een lege maag trenen...begin ik te shake...Komt wel weer zodra de voeding omhoog gaat, bench heeft het altijd moeilijk in de cut. De rest gaat meestal prima.

Proberen voor een kindje? Leuk man!