XXL Nutrition

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mijn vriendin vind het niet prettig als ik hier onze geschiedenis openbaar maak. Dus laat het hier even bij.
Respect voor zijn vrouwtje heheh :)

Ik hoop dat het jullie lukt!
 
Respect voor zijn vrouwtje heheh :)

Ik hoop dat het jullie lukt!

Mij maakt het geen drol uit, maar het gaat over ons beiden natuurlijk. Dankje.
 
Klopt...wat is het toch een klote sport he. Alles stop je erin en niets komt eruit. Ja de eerste jaartjes.. meh.
Ik kan je vertellen dat ik alleen maar onzekerder over mijn shape ben geworden gedurende de jaren. Vind die spiegel confrontatie gewoon echt kut.
Al dat trainen en bakjes met rijst en kip, geen feestjes etc. en nog is het niks.

Trainen met betere krachtsporters kan helpen. Er zijn weinig bodybuilders beter dan jij, maar er zijn er wel die sterker zijn. Of trainen in een powerlift gym.
 
Trainen met betere krachtsporters kan helpen. Er zijn weinig bodybuilders beter dan jij, maar er zijn er wel die sterker zijn. Of trainen in een powerlift gym.

Er zijn veel bodybuilders beter en sterker. Trainen met mensen die beter en sterker zijn is juist confronterend.
 
Mijn vriendin vind het niet prettig als ik hier onze geschiedenis openbaar maak. Dus laat het hier even bij.
Begrijpelijk! Slechts interesse vanuit mijn kant, voel je tot niets verplicht ;).
 
Klopt...wat is het toch een klote sport he. Alles stop je erin en niets komt eruit. Ja de eerste jaartjes.. meh.
Ik kan je vertellen dat ik alleen maar onzekerder over mijn shape ben geworden gedurende de jaren. Vind die spiegel confrontatie gewoon echt kut.
Al dat trainen en bakjes met rijst en kip, geen feestjes etc. en nog is het niks.

I feel your pain bro.
Als ik voor mezelf spreek, ik ben bijzonder zelfkritisch.Ik spiegel me altijd aan m'n beste shape, totaal niet realistisch ofc maar zo is het nu eenmaal.
Als er dan mensen zijn die zeggen dat je er goed uitziet geloof je ze niet vanwege je verneukte zelfbeeld.

#selfpityfriday
 
I feel your pain bro.
Als ik voor mezelf spreek, ik ben bijzonder zelfkritisch.Ik spiegel me altijd aan m'n beste shape, totaal niet realistisch ofc maar zo is het nu eenmaal.
Als er dan mensen zijn die zeggen dat je er goed uitziet geloof je ze niet vanwege je verneukte zelfbeeld.

#selfpityfriday

Heel soms heb ik een momentje dat ik denk, hey dat oogt best vol. Uiteraard alleen tijdens het trainen. Vorig jaar tijdens mijn beste shape vond ik het zelf niet bijzonder, had dan ook nooit verwacht om tweede te worden op het nk.
 
Ik snap hoe je je voelt.
Je gaat nu gewoon nooit in de buurt komen van je beste shape.
Dat is lastig te accepteren.
 
Gister nog een extra ub sessie gedaan. Bench heeft het echt te verduren, niet verwacht. Achja so be it. Kwestie van 1rm aanpassen en verder gaan. Cut verleng ik met een weekje, misschien zelfs twee.

Control day 1

Paused squats 4x4x130: niet gedaan.

Squats: zin om zwaar te gaan
8x60
4x80
3x100
2x120
2x140
2x150
1x160
1x180
1x190 on vid
15x100 on vid

Deficit deadlift (beltless. Strapless)
3x60
3x80
3x100
1x120
  • 4x145
  • 4x145
  • 4x145
Herhalen.

Verder aantal sets sldl en calves en nog een foto geschoten

09A5953F-0D5D-4F4E-AA11-64D8756E97C3.jpeg
 
Deze benen... ik heb geen slechte benen maar ben echt jaloers op jouw quads.
 
Belachelijk die wheels en dan al zolang off zijn
Fucking huge
 
Zijn ook weinig mensen op dit forum die ik z’n nette squat zie doen met 190kg.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven