BankingForVials
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.127
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Weinig goede zwemmers?Nog steeds aan het proberen ja. Heeft een lange geschiedenis. Laat het maar een keer gebeuren![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weinig goede zwemmers?Nog steeds aan het proberen ja. Heeft een lange geschiedenis. Laat het maar een keer gebeuren![]()
Respect voor zijn vrouwtje hehehMijn vriendin vind het niet prettig als ik hier onze geschiedenis openbaar maak. Dus laat het hier even bij.
Respect voor zijn vrouwtje heheh
Ik hoop dat het jullie lukt!
Klopt...wat is het toch een klote sport he. Alles stop je erin en niets komt eruit. Ja de eerste jaartjes.. meh.
Ik kan je vertellen dat ik alleen maar onzekerder over mijn shape ben geworden gedurende de jaren. Vind die spiegel confrontatie gewoon echt kut.
Al dat trainen en bakjes met rijst en kip, geen feestjes etc. en nog is het niks.
Trainen met betere krachtsporters kan helpen. Er zijn weinig bodybuilders beter dan jij, maar er zijn er wel die sterker zijn. Of trainen in een powerlift gym.
Begrijpelijk! Slechts interesse vanuit mijn kant, voel je tot niets verplichtMijn vriendin vind het niet prettig als ik hier onze geschiedenis openbaar maak. Dus laat het hier even bij.
.Begrijpelijk! Slechts interesse vanuit mijn kant, voel je tot niets verplicht.
Klopt...wat is het toch een klote sport he. Alles stop je erin en niets komt eruit. Ja de eerste jaartjes.. meh.
Ik kan je vertellen dat ik alleen maar onzekerder over mijn shape ben geworden gedurende de jaren. Vind die spiegel confrontatie gewoon echt kut.
Al dat trainen en bakjes met rijst en kip, geen feestjes etc. en nog is het niks.
I feel your pain bro.
Als ik voor mezelf spreek, ik ben bijzonder zelfkritisch.Ik spiegel me altijd aan m'n beste shape, totaal niet realistisch ofc maar zo is het nu eenmaal.
Als er dan mensen zijn die zeggen dat je er goed uitziet geloof je ze niet vanwege je verneukte zelfbeeld.
#selfpityfriday
Dit ja.
Belachelijk die wheels en dan al zolang off zijn
Fucking huge