AndroidHealthClinic

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Heel kut, maar mayb is dit wel je max qua spiermassa natty.
Bedoel, die wheels zijn insane.

Maar het bovenlichaam is mehh. Met pomp gaat het wel. Tja.. dat beetje wat ik nog kan pakken pak ik ook wel met pl denk je niet?
 
Ik krijg er steeds meer plezier in. Ik ben mij nu wat aan het oriënteren, het is toch een andere manier van trainen. Ik moet bekennen dat ik veel in jouw log en andere pl’ers zoals Fallingout zit te spieken wat betreft jullie aanpak.


Join the dark side :eyebrow:


Altijd welkom in mijn log alleen mijn 'aanpak' is momenteel.. naja niet echt een aanpak. ik train vooral waar ik zin in heb en wat goed voelt, met een beetje progressive overload concepten er in.
 
Vandaag de training geskipt. Zo’n beetje heel de middag en avond op de motor gezeten. Het was wel even spannend om meteen op een 1000cc van een vriend van mij te stappen. Maar dat ben je al snel vergeten. Wat een verschil met mijn lesmotor, als je hem ook maar even opentrekt zit je zo boven de 200. We waren met een groepje van drie, een tl1000, Harley, en KTM 950. Die Harley is echt een gek ding, kwa optrekken moest ik een hoop moeite doen om sneller te zijn. De KTM staat nu bij mij, daar mag ik de aankomende dagen op rijden. Ook leuk, hoog en zwaar maar heel wendbaar en je gaat zo op het achterwiel.
 
Vet man! Was die Harley toevallig niet een Buell? Goeie vriend trouwens als je zijn motor mag lenen.
 
Zometeen naar de gym met deze kanon. Squats/deadlifts, wat kuiten on the side.
Klote geslapen door de adrenaline, voel mij weer helemaal tiener.

86D0B3DE-9AA1-45D4-9B1E-46108677057A.jpeg
 
Zometeen naar de gym met deze kanon. Squats/deadlifts, wat kuiten on the side.
Klote geslapen door de adrenaline, voel mij weer helemaal tiener.

Bekijk bijlage 441162

Lekker kuiten trainen om vervolgens op je motor ze lekker te voelen branden
 
Maar het bovenlichaam is mehh. Met pomp gaat het wel. Tja.. dat beetje wat ik nog kan pakken pak ik ook wel met pl denk je niet?

Haha hoeveel cm zijn je armen nu nog dan? 44/45?
Je bent nog steeds buffer dan de meeste die on zijn ;)

Zeker dat je met pl ook wel nog pakt wat je kan.
 
Denk dat je op de lange termijn wellicht nog wel wat massa kan pakken door PL/Strongman. Core zal wel wat forser worden
 
Ik krijg er steeds meer plezier in. Ik ben mij nu wat aan het oriënteren, het is toch een andere manier van trainen. Ik moet bekennen dat ik veel in jouw log en andere pl’ers zoals Fallingout zit te spieken wat betreft jullie aanpak.

Leuk leuk! Je kunt iig flinke gewichten verplaatsen en als je wat gerichter traint komt daar ook nog wel wat meer bij.

Weet niet echt of je wat hebt aan mn schema omdat ik hem via coach krijg en op mij is afgestemd.
Kunt idd altijd wat ideeën opdoen.

Het is wel anders trainen maar kunt ook zeker prima nog aan je fysiek werken daarnaast en andere oefeningen toevoegen.
 
Cardio: 3 km lopen met motor.
Dat is echt moker zwaar. Kan me nog herinneren dat de cilinder m'n Aprilia RS50cc een keer vastliep 5 kilometer van huis, dat hele pokke ding naar huis moeten drukken als zestien jarig jongetje. Ben nog nooit zo kapot geweest als toen
 
Join the dark side :eyebrow:


Altijd welkom in mijn log alleen mijn 'aanpak' is momenteel.. naja niet echt een aanpak. ik train vooral waar ik zin in heb en wat goed voelt, met een beetje progressive overload concepten er in.

Dat had ik gezien. Alsnog zie ik er een bepaalde lijn in.
 
Haha hoeveel cm zijn je armen nu nog dan? 44/45?
Je bent nog steeds buffer dan de meeste die on zijn ;)

Zeker dat je met pl ook wel nog pakt wat je kan.

Ja zoiets zullen ze wel zijn. Misschien dat er wel meer massa op kan maar dan niet met een acceptabel vetpercentage. Natty bodybuilding bestaat gewoon niet.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven