MuscleMeat

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Leuk leuk! Je kunt iig flinke gewichten verplaatsen en als je wat gerichter traint komt daar ook nog wel wat meer bij.

Weet niet echt of je wat hebt aan mn schema omdat ik hem via coach krijg en op mij is afgestemd.
Kunt idd altijd wat ideeën opdoen.

Het is wel anders trainen maar kunt ook zeker prima nog aan je fysiek werken daarnaast en andere oefeningen toevoegen.

Ik vind het bij jou vooral interessant vanwege de slingshotjes, bands, pin squats, van die gekke dingen waar ik nog niet zo bekend mee ben. En natuurlijk omdat je sterker bent dan veel 'mannen' van het forum en in mijn eigen gym.

Dat is echt moker zwaar. Kan me nog herinneren dat de cilinder m'n Aprilia RS50cc een keer vastliep 5 kilometer van huis, dat hele pokke ding naar huis moeten drukken als zestien jarig jongetje. Ben nog nooit zo kapot geweest als toen

Dat was afzien. Was ook aardig ingepakt met dubbele kleding omdat ik om half vijf 's ochtends al op de weg zat. In de middag met 18 graden dat ding duwen..pfff. Op de vluchtstrook van de snelweg. Ik moest er min. 200 km mee kunnen rijden, had hem al bij 120 km leeg :emo: Wheelies gaan ook met de dag beter.
 
Gisteren nog beetje gepumpt

Deadlift
5x70
3x110
3x130
2x150
1x170
3x180
3x180
3x180
3x180

Pendlay row
6x70
6x80
6x80
6x80
6x80

Pulldown
8x90
8x110
5x130
5x110 drop

Dumbell curl
4x10x10

Slechte training, maar ook kapot moe dus logisch. Er is in ieder geval getraind.
 
Bp
5x100
5x110
5x110
5x110
1x120
3x130 slingshot
1x135 slingshot
3x120 slingshot, bedoeling was repout maar kwam tegen de steunen aan.

Ohp
6x20
4x40
4x60
3x70
1x80

Incline Cable fly, side raise, rope extensions.
 
Bp
5x100
5x110
5x110
5x110
1x120
3x130 slingshot
1x135 slingshot
3x120 slingshot, bedoeling was repout maar kwam tegen de steunen aan.

Ohp
6x20
4x40
4x60
3x70
1x80

Incline Cable fly, side raise, rope extensions.
Wat is jouw bp max?
 
Oog is gevallen op Sheiko's universal.

In het schema staat bench with chains. Ik heb geen chains, ben van plan om hier weerstandbanden voor te gebruiken. Maar heb echter geen idee hoeveel weerstand in kg's zo'n band geeft. In het schema kan ik overigens ook niet terug vinden hoeveel de chains zouden moeten wegen. Alleen het totaalgewicht van je 1rm is zichtbaar. Even kijken hoe ik dit ga doen.
 
Week 1 ziet er zo uit, begin hier zondag mee.

A0CEFB07-FE9F-452E-A5D1-3145ABAAFCF9.jpeg
 
Volgens mij heb ik het al wel eens eerder gezegd, maar verreweg de meeste vooruitgang maak je als je met 'echte' powerlifters traint in een powerlift gym.
 
Oog is gevallen op Sheiko's universal.

In het schema staat bench with chains. Ik heb geen chains, ben van plan om hier weerstandbanden voor te gebruiken. Maar heb echter geen idee hoeveel weerstand in kg's zo'n band geeft. In het schema kan ik overigens ook niet terug vinden hoeveel de chains zouden moeten wegen. Alleen het totaalgewicht van je 1rm is zichtbaar. Even kijken hoe ik dit ga doen.
5kg chains per kant is wat hijzelf adviseert. Als je bannen kiest even kijken welke je zelf het fijnste vindt en voor een redelijke overload zorgt in het top gedeelte.Je zou deze ook kunnen vervangen door slingshot bench als je deze hebt, dan kun je nog iets meer overloaden met zwaardere gewichten.
 
5kg chains per kant is wat hijzelf adviseert. Als je bannen kiest even kijken welke je zelf het fijnste vindt en voor een redelijke overload zorgt in het top gedeelte.Je zou deze ook kunnen vervangen door slingshot bench als je deze hebt, dan kun je nog iets meer overloaden met zwaardere gewichten.

Slingshot heb ik, hoe moet ik dan laden? +10-15% erbij tellen?
 
Slingshot heb ik, hoe moet ik dan laden?
Een gewicht kiezen voor je werkende setjes waarmee je bij je laatste set nog 1-5 herhalingen kan. Je zou je theoretische max kunnen pakken en de percentages die je bij chains hebt +10-30kg.
 
Volgens mij heb ik het al wel eens eerder gezegd, maar verreweg de meeste vooruitgang maak je als je met 'echte' powerlifters traint in een powerlift gym.
Ik vind veel powerlifters maar nare mensen. Denken het vaak beter te weten, zeker als het aankomt op massa bouwen. En met massa bedoel ik geen dikke buik. Massa bouwen is een andere tak van sport dan kracht opbouwen, maar volgens veel powerlifters is hierin geen onderscheid.
 
Ik vind veel powerlifters maar nare mensen. Denken het vaak beter te weten, zeker als het aankomt op massa bouwen. En met massa bedoel ik geen dikke buik. Massa bouwen is een andere tak van sport dan kracht opbouwen, maar volgens veel powerlifters is hierin geen onderscheid.
:roflol::roflol:
 
Ik vind veel powerlifters maar nare mensen. Denken het vaak beter te weten, zeker als het aankomt op massa bouwen. En met massa bedoel ik geen dikke buik. Massa bouwen is een andere tak van sport dan kracht opbouwen, maar volgens veel powerlifters is hierin geen onderscheid.


Denk dat dat vooral is wanneer PLers met BBers mengen.

PL meets hebben de beste sfeer van alle wedstrijden en sporten die ik meegemaakt heb.

BBers noemen PLers dikke ecto's, PLers noemen BBers ijdele zwakke poesjes.




Persoonlijk vind ik alles prima.
Als je maar lol hebt en geen kut persoon bent.
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven