AndroidHealthClinic

Gesloten Saik0's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Plates: 450mm ⌀
Opening: 50.5mm ⌀
Sleeve: 50mm ⌀
Stang: 28mm ⌀

450/2+(50-50.5)-28/2 = 210,5mm grond tot onderkant stang.
450/2+(50-50.5)+28/2 = 238,5mm grond tot bovenkant stang.

Uit je hoofd?
 
Noob vraagje, er staan binnenkort board presses op het schema. Kan ik dit vervangen door Paused bench en dan zoveel cm boven de borst pauzeren?
 
Noob vraagje, er staan binnenkort board presses op het schema. Kan ik dit vervangen door Paused bench en dan zoveel cm boven de borst pauzeren?
Je kunt ze vervangen door floor presses, mid pin bench press of inderdaad Spotto press.
 
Ik deee bidon onder mijn shirt.
Dat was mijn board
Ghetto fantastic

Zo heb ik het ook gedaan
Met de belt van de sportschool (die te groot is voor mij) zorgde ik dat de bidon op z'n plek bleef zitten, met name voor tijdens de setup
 
Nee, dat maakt het wel echt een andere oefening.

Je kunt ze vervangen door floor presses, mid pin bench press of inderdaad Spotto press.

Spoto press was het :)

Ik deee bidon onder mijn shirt.
Dat was mijn board
Ghetto fantastic

Zo heb ik het ook gedaan
Met de belt van de sportschool (die te groot is voor mij) zorgde ik dat de bidon op z'n plek bleef zitten, met name voor tijdens de setup

Aight misschien dat het mij met wat creativiteit ook gaat lukken, zo niet dan vervang ik hem voor de spotopress.
 
Week 4 dag 1, dat betekend eindelijk wat zwaardere gewichten verzetten. Ik was bang dat het tegen ging vallen omdat ik meestal slapper wordt wanneer ik een tijd onder de 90% procent train, maar dat viel reuze mee. Ze gingen eigenlijk als een raket omhoog. Feels good men.

Comp. Bench
1x5x65
1x4x80
1x3x92,5
2x2x105
3x1x120

Squats
1x5x100
1x4x120
1x3x140
2x2x160
1x1x170
2x1x180

Incline Dumbbell press/Straight arm pulldown ss facepull/Goodmorning
 
Wanneer ga je beginnen met je kuur?
 
Huh ga je weer on?
 
Week 4 dag 1, dat betekend eindelijk wat zwaardere gewichten verzetten. Ik was bang dat het tegen ging vallen omdat ik meestal slapper wordt wanneer ik een tijd onder de 90% procent train, maar dat viel reuze mee. Ze gingen eigenlijk als een raket omhoog. Feels good men.
In de 70-85% range bouw je inderdaad de meeste kracht op en kan genoeg volume maken. Altijd mooi om te zien hoeveel sterker je bent geworden na een poosje.
 
Hoe is je fysiek als natty zijnde nu? Ben je daar een beetje tevreden mee??
 
Nee ik ga niet on. Ik ben eigenlijk best trots op mijn natty progressie. Mocht ik ooit weer on gaan dan blijf ik ook doen wat ik nu doe. Vind het trainen op de grote drie heerlijk.

Hoe lang ben je nu off?
 
In de 70-85% range bouw je inderdaad de meeste kracht op en kan genoeg volume maken. Altijd mooi om te zien hoeveel sterker je bent geworden na een poosje.
lijkt inderdaad te werken, ik ben echt benieuwd naar week 9 waar ik twee singles moet maken op 100%. Als ik hieraan denk begint mijn hartje al sneller te kloppen lol

Hoe is je fysiek als natty zijnde nu? Ben je daar een beetje tevreden mee??

Met een bepaalde lichtinval en met pomp dan kijk ik wel twee keer in de spiegel en flex ik wat. Maar meestal gaat snel de badjas aan en doe ik alsof ik niets gezien heb.
 
Precies een jaar.

Mooi dat je de stap hebt gezet. Ik vermoed dat je volledig hersteld bent?

Je fysiek moet je niet meer vergelijken met toen je ON was. Zelf heeft het bij mij even geduurd om die switch te maken maar tegenwoordig ben ik best 'trots' op mijn natty fysiek. Ook al hangt er iets teveel spek aan :P
 
Je natty fysiek is Beter als vele juicers
Niet zo aanstellen :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven