Fitness Seller

Gesloten Saik0's log

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
lijkt inderdaad te werken, ik ben echt benieuwd naar week 9 waar ik twee singles moet maken op 100%. Als ik hieraan denk begint mijn hartje al sneller te kloppen lol

Met een bepaalde lichtinval en met pomp dan kijk ik wel twee keer in de spiegel en flex ik wat. Maar meestal gaat snel de badjas aan en doe ik alsof ik niets gezien heb.

Zo herkenbaar.
Maak weleens stiekem een pica dan maar valt toch altijd weer tegen dus wissen en snel weer weg bij de spiegel:roflol:

Het is ook nooit groooooot genoeg!! :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.363
Mooi dat je de stap hebt gezet. Ik vermoed dat je volledig hersteld bent?

Je fysiek moet je niet meer vergelijken met toen je ON was. Zelf heeft het bij mij even geduurd om die switch te maken maar tegenwoordig ben ik best 'trots' op mijn natty fysiek. Ook al hangt er iets teveel spek aan :P

Duurde ongeveer 9 maanden voordat ik weer wat van krachtgains merkte.
Ach als in on ben denk ik hetzelfde hoor, alleen dan heb ik iets vaker een trots momentje, voornamelijk als je retedroog staat met een flinke pomp

Je natty fysiek is Beter als vele juicers
Niet zo aanstellen :D

Vele juicers zijn poepies

Zo herkenbaar.
Maak weleens stiekem een pica dan maar valt toch altijd weer tegen dus wissen en snel weer weg bij de spiegel:roflol:

Haha precies dit. Op foto ziet het er helemaal kut uit, dat werkt alleen als je heel droog staat.

Het is ook nooit groooooot genoeg!! :p

Dat wel, maar daar kom ik toch nooit.. en dat heb ik er niet voor over.

Laatst bewerkt:
  • #4.364
Train van vandaag. I.p.v. chains doe ik de slingshot + 20kg.

Na vandaag deload, ben er ook echt aan toe.

184B6FD4-28A4-4BAC-8F53-415B416102B9.jpeg

Hngg. Heerlijke machine hoor :D

• #4.370
Sheiko. W5D3.

Een koutje gevat bij Disney. Achja.

Deadlift with one pause, above the knee
1x3x110
1x3x130
1x3x150
4x2x170

Paused benchpress
1x5x72,5
1x4x85
1x3x100
5x2x112,5

Deadlift off boxes
1x3x150
1x3x170
2x3x195
3x2x205 fail op laatste rep, dus 2/2/1.

Vorige dl sessie ging ook niet goed. Ben dan natuurlijk niet op volle kracht wegens een verkoudheid maar toch. Ik verlaag mijn dl met 5 kg.

Lats - skipped
Leg press - skipped

Morgen extra dagje waarbij ik wat pompsetjes ga doen voor de lats, rear/side delts en biceps.

Hoe voelt die pause in je deadlift?

Boven de knie pauzeren voelt wel vreemd aan vind ik. Vooral omdat je dan al bijna tegen volledige lockout aan zit, kwestie van de heupen erin gooien en je bent er.
Ja precies, dat vind ik er ook zo awkward aan. Ik ga dan een beetje hangen in mn rug en komen mn knieën naar voren. Maar ja, ik faal een deadlift ook nooit boven de knie. Altijd eronder.

• #4.377
Gisteren niet getraind. Koutje heeft goed doorgepakt en ben goed ziek geweest. Ik ben nog steeds ellendig maar in ieder geval geen verhoging meer en weer wat meer energie. Vandaag maar een poging gaan wagen.

• #4.378
POeh. Made it. Alleen hetgeen gedaan wat telt. Meer vanwege tijdnood. Ondanks dat ik nog vol zit met slijm en amper geslapen heb vlogen ze toch omhoog. SuperSaik.

Squats
5x100
5x120
4x140
7x140
3x140
8x140
2x140
6x140

Slingshot Benchpress (Paused, maar dat is eigenlijk de standaard toch?)
3x85
3x100
5x3x112,5

Chest muscles: -
Triceps: -
Abs: -

Ayce:

264C5510-B6E2-4F54-A724-5264D9ABF66D.jpeg

Heheh lekkere foodbaby

Get well soon!
Toch goeie tren wel.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven