- Waardering
- 34.342
Dankje. Alhoewel ik even hard train wanneer jk on ben. Het resultaat is het enige verschil.
Gaat op zich goed zo. Gewicht gaat langzaam omhoog en dat is precies wat ik wil.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankje. Alhoewel ik even hard train wanneer jk on ben. Het resultaat is het enige verschil.

Haha de twijfel is wel normaal, maar je traint nu je techniek met sub maximale gewichten waardoor je exact hetzelfde gaat doen met zware gewichten. Het enige verschil zal het gevoel op de rug zijn. Qua kracht is 200kg echt easy voor jou en gaat die 200kg hard vliegen.6 trainingen till the 200 squat.
Mindset staat al op fail. Waarom? Met dit schema train je Max op 85%. Ben bang dat ik niet gewend ben om zwaarder te gaan en de stap dan te groot is.
Vaak ben je te bang...Mindset staat al op fail. Waarom? Met dit schema train je Max op 85%. Ben bang dat ik niet gewend ben om zwaarder te gaan en de stap dan te groot is.

maar je traint nu je techniek met sub maximale gewichten waardoor je exact hetzelfde gaat doen met zware gewichten
Herkenbaar! Als (fake)natty zijn de resultaten miniem, zowel qua shape als qua power. Met dezelfde inspanning zet je dan wel noemenswaardige stappen vooruit als je ON bent
Het lot van de (fake)natty![]()
Haha de twijfel is wel normaal, maar je traint nu je techniek met sub maximale gewichten waardoor je exact hetzelfde gaat doen met zware gewichten. Het enige verschil zal het gevoel op de rug zijn. Qua kracht is 200kg echt easy voor jou en gaat die 200kg hard vliegen.
Omdat je relatief veel reps maakt met wat lager % kan je deze qua bewegingssnelheid vrij vlot uitvoeren.
Door die hogere snelheid zouden die zwaardere 1rm's ook moeten lukken ondanks je qua percentage lager heb getraind dan die 1rm
Vaak ben je te bang...
p.s. Lekker aan het rijden met de gixxer?![]()
Kan ik beamen uit eigen ervaring; ruim 2 jaar Sheiko gedraaid en kwam altijd in orde.
Deed je aan het einde van Sheiko ook altijd je daadwerkelijke 1rm testen? Ik zit er zelf aan te denken om dat over te slaan en opnieuw te beginnen, met +5 op sq en dl en +2,5 op de bench.Dan heb je meer geduld dan ik.Ik moet nog even geduld hebben, eind mei heb ik hem. Lijkt wel een eeuwigheid weg.
Trust the process. Komt wel goed.Sheiko W6d5
Squats
5x110
4x130
3x150
5x2x170
Slingshot bench Paused
3x75 zonder sling
3x85 zonder sling
1x100 zonder sling
3x120
3x125
3x125
3x125
3x125
Chestpress/tricep extensions
6 trainingen till the 200 squat.
Mindset staat al op fail. Waarom? Met dit schema train je Max op 85%. Ben bang dat ik niet gewend ben om zwaarder te gaan en de stap dan te groot is.

Trust the process. Komt wel goed.
Je hebt het in je.

...ik ben ook veel ouder...

Oké ik krijg alweer wat meer vertrouwen door jullie. Gewoon killen dusDeed je aan het einde van Sheiko ook altijd je daadwerkelijke 1rm testen? Ik zit er zelf aan te denken om dat over te slaan en opnieuw te beginnen, met +5 op sq en dl en +2,5 op de bench.