AndroidHealthClinic

Gesloten Saik0's log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Damn! doe mij ook zulke benen!
 
Nice wheels man damn!
 
Jezus christus dikke benen en ook wat een reps op 90kg Haha
 
:eek: Kan je wel "normale" broeken aan? Huge!

Broeken zijn een probleem, ik bestel ze dan ook online. In de winkel hebben ze mijn verhoudingen vaak niet. Komt natuurlijk ook doordat ik niet de langste benen heb ;)
 
goeie poten kerel! En dan te bedenken dat jij eerst map wou doen haha

haha klopt, en dan mijn sterkste kant niet laten zien..die benen hebben mij een top 3 geleverd :) de keuze voor map kwam voort uit het feit dat je dan geen eigen routine moest opdraven, maar uiteindelijk voelde ik mijzelf hier prettiger bij dan de poses en t-walk die je bij map moet doen.
als ik mijn foto's bekijk ben ik nu trouwens ook totaal niet meer tevreden over mijn shape destijds, ik denk dat ik er nu zonder gear beter uit kan zien als toen..
 
Tjoek tjoek fiep fiep in de vroege ochtend

Incline benchpress
20x30
10x40
5x60
3x80
5x5x102,5 volgende x verhogen met 2,5

Pulldown
12x60
8x100
8x120
7x130
7x130
6x120
8x100
12x80

Incline chestpress
10x100
8x120
6x120
10x100

Bent over barbellrow
10x60
8x80
8x80
6x90
3x10x60

Pff wat ben ik toch slecht hierin, altijd al geweest..daarom ook altijd links laten liggen. Stom, zwakke oefeningen moet je juist doen?! Pulldown liep bij mij ook flink achter, sinds ik deze elke training pak heb ik er zo'n 30 kg op kunnen plakken in enkele maanden. Volgende keer ga ik voor 5x10x65 en vanuit hier opbouwen.

Landmines
12x40
12x40
10x50
9x50

Blijft een lekkere oefening, alleen echt een gekut met oppakken en neerleggen.

Tri-set :)

Flat dumbell row, voeten in de lucht: 3x10x22
Incline dumbell fly: 3x10x22
Dumbell shrugs: 3x10x36

Voeding gaat nu van 3200 naar 3400, korte termijn doel is 90 kg (+2) op de weegschaal met gelijk vetpercentage, binnen 3 maanden.

En...: incline benchpress: 5x5x110, squat: 3x10x160, en uiteraard de bor uppen..
 
Dikke incline bp man!
 
Wat een gay gewichten zeg :p
 
Landmine presses zijn fijn he! Nice dat jij ze ook meepakt.

Ik had die leg pic even gemist trouwens. Mijn god wat een poten kerel. Echt heel nice! :eek:
Ik kan mij alleen echt niet voorstellen dat je er zo bijstaat als natty. No offence!
 
Haha klopt. Ik ken de verhalen nog(Bodynet) daar waren we beide ook actief alleen had je daar een andere naam dan hier in tegenstelling tot Ik. Zelfde naam hier en daar
 
Landmine presses zijn fijn he! Nice dat jij ze ook meepakt.

Ik had die leg pic even gemist trouwens. Mijn god wat een poten kerel. Echt heel nice! :eek:
Ik kan mij alleen echt niet voorstellen dat je er zo bijstaat als natty. No offence!

Wat versta je onder natty :) Al een goed jaar off in ieder geval... semi-natty? En kuren laat ik voort ook links liggen (denk ik?)
Bovenlichaam valt reuze mee kwa massa, heb gewoon dikke bovenbenen dat is alles :) Verder zeker geen belediging, juist een compliment!
 
Dikke wheels brada!!
 
Oke, bedankt voor de toelichting! :) De komende tijd dus lekker Matty door trainen begrijp ik.
Dit jaar ook nog van plan een wedstrijd mee te pakken?
 
Tering man, die poten van je.. :heart:
Inmiddels af van alle pijntjes?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven