Fitness Seller

Sakura's Keto Diet log

• Topic Starter Topic Starter
Dit maakt mij blij dat mensen in dit topic posten =)
more more more :D

@Forest
Burn the fat feed the muscle is idd een goed boek. Heb het ook gelezen. Maar als je naar de foto's kijk, kijk wat voor resultaat ik geboek hebt binnen korte tijd
totaal ongeveer 20 weken waarvan ik 7 nodig had om te expirimenteren met keto
als je het terug omrekent kom ik op 13 weken.

Ik heb bewust voor het ketosis dieet gekozen omdat: als je terug naar mij before pics kijk zie je dat ik al bijna tot geen spiermassa had en iedereen weet doormiddel van cutten ga je ook vanzelf spiermassa branden. Het grooste voordeel wat ik met keto gehad hebt was dat de spierverbranding gewoon bijna nihiel (of hoe je het ook schrijft) was.

en over dat gedeelte op onderhoud leven lalala.. niet vergeten dat je lichaam ook een eigen basale behoefte heeft =)

waarom lees je het topic niet eens door...

Nee tegen Gerrit

Wanneer ga je beginnen met bulken btw=

Wanneer ga je beginnen met bulken btw=
ben al begonnen in de vorm van een semi lean bulk
wk 1 en 3 2700kcal
wk 2 2850 kcal
wk 4 1800 kcal

dus een 3 week bulk 1 week cut
dit ga ik tot december doen waar ik ga overstappen op een keto bulk

nu 3 dagen in de lean bulk woog laaste dag van me cut
75.3kg gisteren woog ik 77kg
vetpercentage nogsteeds rond de 7% (phew) maar dit gaat binnenkort stijgen verwacht ik zelf

limiet is dan max 14%

update page 1

denk dat ik met vetpercentage limiet moet gaan verhogen.. beetje lee priest style

btw

op hoeveel kcal zat je toen je bezig was met je cut?

ik zit nu ongeveer op 2200/2300

denk dat ik wel cardio moet doen anders gaat het lastig worden :D.

iedere dag gejunkt? :p
blijf je nog evenveel trainen of doe je dat ook nietmeer zovaak?

kon zijn datie van 5 trainingen naar 3 ging ...

@blag
ik zat op 2050kcal

@topic
nope train nogsteeds 5 a 6 dagen in de week volop
me kracht is geweldig geworden (wist niet meer dat ik zo sterk was)
en ik heb deze week gewoon gebruik om even dingetjes te eten wat ik normaal niet eet

vanaf morgen (maandag) dan ben ik weer strak op lean bulk schema. dan heb ik me week of junk gehad =)

vocht in me kop is wel onwijs geworden echt een plofkop heb ik nu hehe

update page 1
3 weken na de cut

Super bezig kerel.

Mensen, noem eens ff wat typisch voer wat iemand moet eten als die op keto dieet is?

Is er ergens een voedingsschema te vinden van iemand die op keto zit?

Ik lees er wat over maar vind het wel vaag die keto diet...zoveel vet en zo weinig carb vreten, kan dat echt goed zijn voor iemand die er energiek wil zijn of uitzien?

Laatst bewerkt:
gewoon zelf kijken wat je lekker vind natuurlijk :P als het totaal maar onder de 30gr zit.

ik eet voornamelijk groente, vlees, vis, eieren, kwark (met mate) en proteinshakes etc

gewoon zelf kijken wat je lekker vind natuurlijk :P als het totaal maar onder de 30gr zit.

ik eet voornamelijk groente, vlees, vis, eieren, kwark (met mate) en proteinshakes etc

Mac, zit je ook op keto?

Eten van frikandellen, viandellen, gehaktballen, hamburgers...is dat keto-voeding? Ik zou zeggen er zit redelijk wat carbs in die dingen...

Ik denk dat ik eens heel veel ga lezen over die keto/atkins.

Terug
Naar boven